2026-05-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Både Anjo och Lisen tar Ozempic, det är fakta. Båda har 0 självdisciplin och båda har tidigare gjort gastric bypass som våra skattepengar sponsrat.

Det där är väl bara en trådsanning om något? - har inte sett någon källa som går att lita på angående Ozempic-ryktet.

Citat:
Mm han är nykterist, minns inte hur länge dock. Det måste jag ge honom faktiskt att det är starkt att avstå alkohol för sin psykiska hälsas skull.

Minns inte att jag någonsin har sett honom dricka alkohol.
Vet inte om man kan anses vara nykterist bara för att man avstår alkohol vid ett festtillfälle där det erbjuds alkohol, men något större intresse för att hälla i sig alkohol har Anjo aldrig visat att han har, vad jag känner till.
Har han själv sagt att han är nykterist, eller är det bara din egen teori?
Citera
2026-05-10, 12:25
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jonna och Anjo tränar tillsammans och ger varandra tips och råd, Jocke peppar båda två.

Julia går enligt uppgift på barnets adhd medicin och andra substanser
Oj! Har Julia inte råd med sprutorna? Eller vilken är anledningen till att hon inte tar dem?!

Jonna, Anjo och Lisen går på munjaro, alternativt ozempic. Inget fel med det men hade uppskattat om de var ärliga när det är så uppenbart!
Citera
2026-05-10, 12:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Det där är väl bara en trådsanning om något? - har inte sett någon källa som går att lita på angående Ozempic-ryktet.
Haha driver du eller?

Om inte, så kan jag rekommendera: Ockhams rakkniv
Citat:
Minns inte att jag någonsin har sett honom dricka alkohol.
Vet inte om man kan anses vara nykterist bara för att man avstår alkohol vid ett festtillfälle där det erbjuds alkohol, men något större intresse för att hälla i sig alkohol har Anjo aldrig visat att han har, vad jag känner till.
Har han själv sagt att han är nykterist, eller är det bara din egen teori?
Han har sagt det någon gång ja.
Citera
2026-05-10, 12:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jonna, Anjo och Lisen går på munjaro, alternativt ozempic. Inget fel med det men hade uppskattat om de var ärliga när det är så uppenbart!
Just det ja, det påminde mig om att det ser ut som att Jonna går ner extremt mycket i vikt nyligen. Inte för att det hjälper hennes utseende dock. Hon kanske borde försöka göra något åt alla hudproblem hon har, men det kanske är en biverkning av injektioner och fillers.
Citera
2026-05-10, 12:52
Avslutad
Citat:
Haha driver du eller?

Hvordan vet du at han ikke er på Wegovy i stedet for Ozempic?

Kilde?
Senast redigerad av GeirHansen 2026-05-10 kl. 12:54.
Citera
2026-05-10, 13:07
Medlem
Citat:
Haha driver du eller?

Nja, alltså, det är väl möjligt att han faktiskt tar Ozempic, men finns det någon tillförlitlig källa på det, eller bygger det bara på teorier som baseras på att han har gått ned i vikt?
Bygger det på rykten och teorier så är det, per definition, en trådsanning.
Om det visar sig vara sant så är det sant, en trådsanning kan utvecklas åt endera riktning.
Har Anjo själv sagt något om hur han har lyckats gå ned i vikt? Det jag har hört från honom själv är att han väntat tills han har gått ned i vikt innan han började träna, vilket är lite misstänkt.
Det är dock inga problem för vem som helst att gå ned i vikt, utan ozempic och utan träning, genom att bara äta mindre och äta rätt. Man kan rasa i vikt på det sättet, och det är mycket vanligt att många gör det - utan medicinsk hjälp.

Anjo är, enligt dig, nykterist. Alkohol blir man fet av, har Anjo diciplinen att undvika alkohol så kan han likväl ha gjort andra justeringar för ett hälsosammare leverne.

Det är bara jättekonstig inställning det där att helt plötsligt ska alla som lyckas gå ned i vikt bli misstänkliggjorda för att ta Ozempic.
Som att "gå ned i vikt" skulle vara något jättemagiskt och esoteriskt, i princip omöjligt, som ingen någonsin kan göra på egen hand.
Senast redigerad av dolemite 2026-05-10 kl. 13:14.
Citera
2026-05-10, 13:25
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Hvordan vet du at han ikke er på Wegovy i stedet for Ozempic?

Kilde?
Citat:
Nja, alltså, det är väl möjligt att han faktiskt tar Ozempic, men finns det någon tillförlitlig källa på det, eller bygger det bara på teorier som baseras på att han har gått ned i vikt?
Bygger det på rykten och teorier så är det, per definition, en trådsanning.
Om det visar sig vara sant så är det sant, en trådsanning kan utvecklas åt endera riktning.
Har Anjo själv sagt något om hur han har lyckats gå ned i vikt? Det jag har hört från honom själv är att han väntat tills han har gått ned i vikt innan han började träna, vilket är lite misstänkt.
Det är dock inga problem för vem som helst att gå ned i vikt, utan ozempic och utan träning, genom att bara äta mindre och äta rätt. Man kan rasa i vikt på det sättet, och det är mycket vanligt att många gör det - utan medicinsk hjälp.

Anjo är, enligt dig, nykterist. Alkohol blir man fet av, har Anjo diciplinen att undvika alkohol så kan han likväl ha gjort andra justeringar för ett hälsosammare leverne.

Det är bara jättekonstig inställning det där att helt plötsligt ska alla som lyckas gå ned i vikt bli misstänkliggjorda för att ta Ozempic.
Som att "gå ned i vikt" skulle vara något jättemagiskt och esoteriskt, i princip omöjligt, som ingen någonsin kan göra på egen hand.
Alltså när jag skriver Ozempic så tänker jag Ozempic/Wegovy/Mounjaro/whatever-som-liknar, något tar han iaf.

Möjligt att det enbart är en trådsanning. Men tänk då på att han har varit gravt överviktig i säkert två decennier, han har varit med i Biggest Loser men hade 0 disciplin, han har gjort en gastric bypass och han har fortfarande varit gravt överviktig.

En sådan person kommer inte att gå ner i vikt utan hjälp (alltså preparat), det händer inte, inte en chans. Och han har dessutom går ner extremt mycket vikt på kort tid vilket antyder Ozempic. Sen har han dessutom "Ozempic face" numera. Och som någon skrev tidigare så har Anjo sagt att han inte åt något på flera dagar en gång vilket också antyder Ozempic eller någon drog.

Sen så har han sagt att han hatar att träna, och finns det ett enda klipp där han faktiskt är ute och går?

Men ja, han kan ju gå på tjack också, fast då skulle han vara jävligt ryckig och prata jättefort Och han skulle behöva ta det hela tiden för annars när det gått ur så skulle han bli skithungrig och frossa.
Senast redigerad av Telepatisk 2026-05-10 kl. 13:27.
Citera
2026-05-10, 13:37
Avslutad
Citat:
Alltså när jag skriver Ozempic så tänker jag Ozempic/Wegovy/Mounjaro/whatever-som-liknar, något tar han iaf.

Möjligt att det enbart är en trådsanning. Men tänk då på att han har varit gravt överviktig i säkert två decennier, han har varit med i Biggest Loser men hade 0 disciplin, han har gjort en gastric bypass och han har fortfarande varit gravt överviktig.

En sådan person kommer inte att gå ner i vikt utan hjälp (alltså preparat), det händer inte, inte en chans. Och han har dessutom går ner extremt mycket vikt på kort tid vilket antyder Ozempic. Sen har han dessutom "Ozempic face" numera. Och som någon skrev tidigare så har Anjo sagt att han inte åt något på flera dagar en gång vilket också antyder Ozempic eller någon drog.

Sen så har han sagt att han hatar att träna, och finns det ett enda klipp där han faktiskt är ute och går?

Men ja, han kan ju gå på tjack också, fast då skulle han vara jävligt ryckig och prata jättefort Och han skulle behöva ta det hela tiden för annars när det gått ur så skulle han bli skithungrig och frossa.

Jeg tror også han går på en av de slankemedisinene, jeg tviler ikke på det, men jeg lurte bare på om det også har blitt bekreftet.

Jeg antar at medisinen vil forlenge livet hans og forhindre at han utvikler diabetes, men det er basert på hva jeg, som lekmann, har lest.
Citera
2026-05-10, 13:44
Medlem
Citat:
Och som någon skrev tidigare så har Anjo sagt att han inte åt något på flera dagar en gång ...

Ja, fasta i olika former är en mycket vanlig och mycket populär metod för att snabbt rasa i vikt.
Man kan köra 24h, 48h eller 72h fasta och ju fler dagar man fastar i desto effektivare blir kroppens omställning till att hämta energi från kroppens energireserv: fettet.

Jag tror att man efter ca 48h fasta försätter kroppen i s.k. ketos: https://sv.wikipedia.org/wiki/Ketos_(metabolt_tillst%C3%A5nd)

Om Anjo har börjat med intermittent fasta, så är det ett tecken på att han har valt den absolut mest effektiva metoden att gå ned i vikt på.
Citera
2026-05-10, 13:52
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ja, fasta i olika former är en mycket vanlig och mycket populär metod för att snabbt rasa i vikt.
Man kan köra 24h, 48h eller 72h fasta och ju fler dagar man fastar i desto effektivare blir kroppens omställning till att hämta energi från kroppens energireserv: fettet.

Jag tror att man efter ca 48h fasta försätter kroppen i s.k. ketos: https://sv.wikipedia.org/wiki/Ketos_(metabolt_tillst%C3%A5nd)

Om Anjo har börjat med intermittent fasta, så är det ett tecken på att han har valt den absolut mest effektiva metoden att gå ned i vikt på.

Det du skriver om fasta stämmer bra.

Men det är tydligt att du inte känner Anjo särskilt bra.
Citera
2026-05-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det du skriver om fasta stämmer bra.

Men det är tydligt att du inte känner Anjo särskilt bra.

Vadå jag? Det var ju Telepatisk som sa att Anjo själv hade sagt att han inte hade ätit på flera dagar.
Äter man inte på flera dagar så är det en s.k. fasta.
Vet du inte vad fasta är, eller menar du att Telepatisk ljuger, eller menar du att Anjo ljuger när han säger att han inte har ätit på flera dagar?
Nu får du allt se till att nysta upp röran i ditt huvud.
Citera
2026-05-10, 14:02
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vadå jag? Det var ju Telepatisk som sa att Anjo själv hade sagt att han inte hade ätit på flera dagar.
Äter man inte på flera dagar så är det en s.k. fasta.
Vet du inte vad fasta är, eller menar du att Telepatisk ljuger, eller menar du att Anjo ljuger när han säger att han inte har ätit på flera dagar?
Nu får du allt se till att nysta upp röran i ditt huvud.

Anjo har aldrig haft karaktär nog att fasta medvetet. Han har heller inte haft karaktär nog att hålla sig till en diet.

Men pga att han kört in GLP-1 i kroppen så har han tappat aptiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in