2026-05-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dividedfeatures
Lägger upp den

https://gofile.io/d/SUN8vc

Tack så mycket! Han kan väll inte gått bort av bara ett hugg eller? Såg ju dock nästan ut som att GM backade undan efter hugget eller är det också GM på videon där BO ligger ner på marken som syns?
Citera
2026-05-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amigon
Med tanke på familjen så är det bra den togs bort. Samtidigt hopps man nån sparat den och kan ge till polisen så Gm åker fast.

De har garanterat redan sett filmerna.. Så fort det händer ngt ”större” i denna stan brukar snuten vara o nosa här inne. Folket på fb är jävligt duktiga på att leta upp detaljer om händelser o de tar hjälp av de folket skriver i många fall.
Citera
2026-05-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajax
Tack så mycket! Han kan väll inte gått bort av bara ett hugg eller? Såg ju dock nästan ut som att GM backade undan efter hugget eller är det också GM på videon där BO ligger ner på marken som syns?

Kom på mig själv att han nog blev huggen flera gånger på marken om det nu är GM man ser på videon där BO ligger ner
Citera
2026-05-10, 12:05
Medlem
Citat:

Tog hugget i levern som det verkar på filmen så hade killen max 2min kvar att leva. Näst intill omöjligt att stoppa blödningen på ett sådant ställe.
Citera
2026-05-10, 12:06
Medlem
Ja man kan hoppas de har laddat ner dem till bevisningen. Solklart fall.
Citera
2026-05-10, 12:09
Medlem
Citat:
Vad är grejen med att man aldrig kan se videor? Gäller alla flashbacktrådar där det länkas en video. Är videorna bara uppe i 3 minuter efter någon postat den eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Dividedfeatures
Lägger upp den

*länk*

De försvinner eftersom att länka till en film som visar ett mord eller annat grovt våld kan leda till straffansvar (böter eller fängelse i högst två år.) i Sverige, främst under rubriceringen olaga våldsskildring. Det kan även bli aktuellt med andra brottsbeteckningar beroende på omständigheterna.
Senast redigerad av KFCnogger 2026-05-10 kl. 12:11.
Citera
2026-05-10, 12:11
Medlem
Har någon koll på vilka de andra i videon där hugget syns är? Killen som kommer efter ”mördaren” samt om man pausar filmen direkt så går där 2 killar i bild till vänster.
Citera
2026-05-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vm09
Har någon koll på vilka de andra i videon där hugget syns är? Killen som kommer efter ”mördaren” samt om man pausar filmen direkt så går där 2 killar i bild till vänster.

Japp, finns info i tråden. Salig blandning av respektive familjeklan.
Citera
2026-05-10, 12:30
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vm09

Den som kommer efter ''mördaren'' är hans lillebror tror jag. Men ta inte mina ord för givet!
Citera
2026-05-10, 12:36
Medlem
Citat:
Kom på mig själv att han nog blev huggen flera gånger på marken om det nu är GM man ser på videon där BO ligger ner
det är inte samma person, killen som hugger har långbyxor han andra har shorts
Citera
2026-05-10, 12:44
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Usch shit jag ångrar att jag kollade på den där

Till Er som vill slippa olusten av att titta på videon så kommer här en rapport i textformat.
Videorapport — Snapchat-341193414.mp4

Längd: 2,6 sekunder · 5 frames @ 2 fps · Transkript via Groq Whisper

Vad videon visar

Mycket kort, grafiskt klipp som verkar filmat med mobil från en port-/entré-öppning ut mot en
gata.

- Frame 1 (00:00): En person i shorts står böjd över en annan person som ligger på trottoaren
bredvid en blå bil. En tredje person (mörka byxor) står intill.
- Frame 2–5 (00:00–00:02): Personen på marken ligger orörlig på rygg. Stor blodpöl runt
huvud/överkropp, blod rinner ut över betongen. Synliga skador i ansiktsregionen. Förbipasserande
syns gå förbi i bakgrunden.

Ljud

Endast ett segment fångat:

▎ [00:00] "Hayır! Hayır! Hayır!" — turkiska för "Nej! Nej! Nej!" (utropat högt, panikartat)

Sammanfattning

Klippet dokumenterar efterspelet av vad som ser ut som ett allvarligt våldsbrott — sannolikt ett
knivöverfall eller skottlossning på öppen gata, med ett offer som blöder kraftigt. Den korta
längden (2,6 s) och Snapchat-namngivningen tyder på en bystander-inspelning från Snapchat.
Turkiska språkspåret kan antyda kontext (Turkiet, eller turkisktalande miljö i annat land).
/Provokatör
Citera
2026-05-10, 12:49
Medlem
Någon som kan skriva fulla namnet på misstänkt gärningsman med * = bokstav som fattas på namnet så man kan hitta rätt person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in