2026-05-09, 19:28
Medlem
Vad äcklig Rask är som sexuellt ofredat både Axel och Fru Medvikt.

Och en sådan som han ska hjälpa par inom sexologi.
Citera
2026-05-09, 19:32
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Så Rask är underutvecklad mentalt?

Nu frågar jag efter din åsikt.

Jag har ingen åsikt om hur välutvecklad Rask är mentalt, men han missade uppenbarligen inte perioden i sin ungdom - som larssvensk uppenbarligen gjorde - där man "spelade dum" för att man tyckte det var ett roligt sätt att provocera andra till att reagera på.
Så larssvensk måste ha varit mobbad eller på annat sätt haft en annorlunda ungdom eftersom larssvensk nu som vuxen försöker fylla detta hål i sin egna uppväxt med att bete dig på exakt detta prepubertala sätt, och inte bara som yngre tonåringar gör utan larssvensk överdriver dessutom som att detta prepubertala beteende är något av det viktigaste som existerar för larssvensks välbefinnande.

Ingen kommer någonsin kunna hjälpa larssvensk återfå dessa år i sin ungdom som larssvensk så tydligt signalerar att larssvensk har gått miste om. Tyvärr alltså.
larsvensk spelar dum stup i kvarten som en one-trick-pony som spenderar all sin vaken tid på att försöka fylla hålen i sin egna misslyckade ungdom.

Rasks överdrivna fokus på snusk i vuxen ålder tyder eventuellt på att han gick miste om sex i sina tonår, ett hål som han försöker fylla som vuxen.

Smaken är väl som baken, men vuxna som försöker fylla ungdomliga hålrum - och dessa hålrum är negativa saker, som att reta och provocera andra och sånt är värre än vuxna som i vuxen ålder försöker kompensera för förlorade erfarenheter i sin ungdom där erfarenheterna är positiva och bra saker. Sex är en positiv och bra sak. Jag har inget emot vuxna som beter sig ungdomligt, om det ungdomliga beteendet är positivt.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 19:54.
Citera
2026-05-09, 19:50
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Jag har ingen åsikt om hur välutvecklad Rask är mentalt, men han missade uppenbarligen inte perioden i sin ungdom - som larssvensk uppenbarligen gjorde - där man "spelade dum" för att man tyckte det var ett roligt sätt att provocera andra till att reagera på.
Så larssvensk måste ha varit mobbad eller på annat sätt haft en annorlunda ungdom eftersom larssvensk nu som vuxen försöker fylla detta hål i sin egna uppväxt med att bete dig på exakt detta prepubertala sätt, och inte bara som yngre tonåringar gör utan larssvensk överdriver dessutom som att detta prepubertala beteende är något av det viktigaste som existerar för larssvensks välbefinnande.

Ingen kommer någonsin kunna hjälpa larssvensk återfå dessa år i sin ungdom som larssvensk så tydligt signalerar att larssvensk har gått miste om. Tyvärr alltså.
larsvensk spelar dum stup i kvarten som en one-trick-pony som spenderar all sin vaken tid på att försöka fylla hålen i sin egna misslyckade ungdom.

Rasks överdrivna fokus på snusk i vuxen ålder tyder eventuellt på att han gick miste om sex i sina tonår, ett hål som han försöker fylla som vuxen.

Vad bra i skallen du verkar må. Skönt för Rask att det ändå finns knäppgökar som går på hans helt idiotiska lögner. Kämpa kompis, ingen läser dina maniska cp-inlägg
Citera
2026-05-09, 19:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Udda svar. Låter som att någon har larssvensk på repeat i ChatGpt.

Skitsamma.
Rask är förmodligen mer kåt än han tillåts vara.
Citera
2026-05-09, 19:55
Medlem
Citat:
Äsch, hen spelar bara dum.
En hobby och ett intresse som 9 av 10 konton här delar.
Det är liksom ett mönster - det är en viss typ av människor som tycker att det är ofantligt roligt att spela dumma, samma typ av människor tycker även att det är roligt att försvara vidriga människor som Skilleras.
Samma typ av människor tycker både det ena och det andra är roligt, oftast samma saker som 13-14-åringar tycker är roligt tycker den typen av människor är roligt.
De har extremt mycket gemensamt med yngre tonåringar, speciellt sånt som vanliga vuxna absolut inte har gemensamt med yngre tonåringar. Sånt man växer ifrån när man blir vuxen.

Egentligen borde dessa vuxna barn ha mer gemensamt med Rask, men det har de inte, de är en missbildad variant av vuxna som beter sig som barn - barn som aldrig fick en normal barndom och ungdom själva, så nu lever de ut fragment av sin egna förlorade ungdom på ett missbildat sätt.

Yngre ungdomar gör samma sak ibland, "spelar dum" för att fnissa lite åt reaktioner de får när de gör det - det är lite smått roligt och något de lär sig något av, de får liksom en erfarenhet. Ungdomar överdriver dock inte detta beteende. Dessa misslyckade vuxna, som inte fick denna erfarenhet när de själva för många år sedan var ungdomar, försöker nu i vuxen ålder hämta igen denna förlorade erfarenhet, men hur mycket de än spelar dumma och hur mycket reaktioner de än får så hjälper det inte, eftersom de inte är ungdomar längre, så därför överdriver dem istället detta barnsliga beteende som om det är det roligaste som existerar i hela världen.

Alla andra tänker att "vafan är detta? så där höll jag själv på i mellanstadiet? Varför gör denna vuxna människa så där?" medan den förvuxna bebisen tänker "HAHAHAHA nu ska jag spela dum igen - för hundrade gången idag - och hoppas nån blir provocerad och reagerar för DET ÄR SÅ KUUUL!111! "

Det är alltså den typen av människor som hänger i Skilleras chatt som jag pratar om.
Precis det här jag menar med OT.. ja vi förstår du ogillar skilleras. Böla på..
Citera
2026-05-09, 20:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag spelar åtminstone inte dum hela tiden i syfte att provocera, som en trasig vuxen som aldrig hade chans att göra det i sin ungdom. 9 av 10 konton här i denna tråd gör detta: spelar dumma.
Ni är den typen av misslyckade människor som hänger i Skilleras chatt. Bottenskrap.

Alla vet vilket svin Skilleras har varit.
Alla vet det - men ändå spelar ni dumma och låtsas att ni inte förstår vilket svin Skilleras har varit.

Skilleras har SMSat och mejlat Rasks fru trots att han mycket väl vet om att Rasks fru inte vill ha med honom att göra och vill inte bli kontaktad av honom, och skilleras har gjort det mha av kontaktuppgifter som Skilleras har hittat på ett dokument som Skilleras begärt ut, kontaktuppgifter på ett dokument som var tilltänkt Trobo, och ingen annan, vilket Skilleras mycket väl visste om.

Dessa kontaktuppgifter har Skilleras använt för att kontakta några han vet om inte vill bli kontaktade och skickar AI-genererade bilder på Rask och en okänd kvinna till dessa kontaktuppgifter och skrivit sjuka meddelanden och mejl.

Va? Har han gjort det?
Citera
2026-05-09, 20:11
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Va? Har han gjort det?

Japp, och sen försöker Skilleras skylla sitt egna vidriga beteende på allt och alla andra - skuldbeläggande som 9 av 10 konton i denna tråd upprepar för att de tycker "att det är roligt" trots att de mycket väl vet om att det bara är tramsiga bortförklaringar.

De där 9 av 10 kontona lägger flera timmar om dagen åt detta, och jag lägger några minuter på att berätta för dem vilka misslyckade människor de är som i vuxen ålder håller på som normala 12-13-åringar gör i en kort period av sina liv. Jag kan tyvärr inte ta ansvar för deras misslyckade ungdom, och vad som trasade sönder deras skallar så att de beter sig som 12-åringar i resten av sina liv, men jag kan åtminstone berätta för dem och förklara deras egna barnsliga beteende för dem.

Hoppas Rask skapar fler videor om hur Skilleras SMSar och mejlar hans fru trots att hon inte vill ha kontakt med äckel-gubben, det kommer inte skada någon att Skilleras fortsätter med sina bortförklaringar och ju fler videor Rask skapar om det desto oftare kommer Skilleras skämma ut sig själv när han försöker förklara bort att han är en vidrig stalker.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 20:15.
Citera
2026-05-09, 20:15
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Japp, och sen försöker Skilleras skylla sitt egna vidriga beteende på allt och alla andra - skuldbeläggande som 9 av 10 konton i denna tråd upprepar för att de tycker "att det är roligt" trots att de mycket väl vet om att det bara är tramsiga bortförklaringar.

De där 9 av 10 kontona lägger flera timmar om dagen åt detta, och jag lägger några minuter på att berätta för dem vilka misslyckade människor de är som i vuxen ålder håller på som normala 12-13-åringar gör i en kort period av sina liv. Jag kan tyvärr inte ta ansvar för deras misslyckade ungdom, och vad som trasade sönder deras skallar så att de beter sig som 12-åringar i resten av sina liv, men jag kan åtminstone berätta för dem och förklara deras egna barnsliga beteende för dem.

Du måste skriva mer informativt. Jag vill förstå
Citera
2026-05-09, 20:53
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Jo, alltså, jag fattar att du är ironisk men jag väljer trots det att ta det bokstavligen eftersom det spelar mig ingen roll att skriva sanningar och sunt förnuft.
Vilken del i hela Skilleras stalker-beteende mot Rasks anhöriga vill du att jag förtydligar?
20:30 måste jag gå så du får gärna återkomma före 20:30 om du vill ha ett svar idag - jag är upptagen med annat resten av helgen.

Har du några åsikter kring Rasks fagra mor, Ulrika eller "fittan" som rasken säger. Hur blir din psykotiska analys av henne?
Citera
2026-05-09, 20:59
Medlem
Citat:
Manin i tråden består av en mängd konton som MANISKT låtsas att de inte förstår.

Jag spelar åtminstone inte dum hela tiden i syfte att provocera, som en trasig vuxen som aldrig hade chans att göra det i sin ungdom. 9 av 10 konton här i denna tråd gör detta: spelar dumma.
Ni är den typen av misslyckade människor som hänger i Skilleras chatt. Bottenskrap.

Alla vet vilket svin Skilleras har varit.
Alla vet det - men ändå spelar ni dumma och låtsas att ni inte förstår vilket svin Skilleras har varit.

Skilleras har SMSat och mejlat Rasks fru trots att han mycket väl vet om att Rasks fru inte vill ha med honom att göra och vill inte bli kontaktad av honom, och skilleras har gjort det mha av kontaktuppgifter som Skilleras har hittat på ett dokument som Skilleras begärt ut, kontaktuppgifter på ett dokument som var tilltänkt Trobo, och ingen annan, vilket Skilleras mycket väl visste om.

Dessa kontaktuppgifter har Skilleras använt för att kontakta några han vet om inte vill bli kontaktade och skickar AI-genererade bilder på Rask och en okänd kvinna till dessa kontaktuppgifter och skrivit sjuka meddelanden och mejl.

Man kan fråga sig vad Axel gjort dig när det är han som intresserar dig mer än Rask.
Citera
2026-05-09, 21:02
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Man kan fråga sig vad Axel gjort dig när det är han som intresserar dig mer än Rask.

Vem är Axel. Går ju inte att förutsätta att det är allmän kunskap.

Om denna Axel nämns länka. Tack 👍
Citera
2026-05-09, 23:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Hoppas Rask skapar fler videor om hur Skilleras SMSar och mejlar hans fru trots att hon inte vill ha kontakt med äckel-gubben, det kommer inte skada någon att Skilleras fortsätter med sina bortförklaringar och ju fler videor Rask skapar om det desto oftare kommer Skilleras skämma ut sig själv när han försöker förklara bort att han är en vidrig stalker.
"och jag lägger några minuter", 23 inlägg på 1 dygn

Skilleras har dock bevisat att han trodde det var Rask han skrev till och att han inte visste att det var Rasks fru.
Rask har inte motbevisat detta, men det kanske kommer i nästa video?
Senast redigerad av Deimos01 2026-05-09 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in