Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Så Rask är underutvecklad mentalt?
Nu frågar jag efter din åsikt.
Jag har ingen åsikt om hur välutvecklad Rask är mentalt, men han missade uppenbarligen inte perioden i sin ungdom - som larssvensk uppenbarligen gjorde - där man "spelade dum" för att man tyckte det var ett roligt sätt att provocera andra till att reagera på.
Så larssvensk måste ha varit mobbad eller på annat sätt haft en annorlunda ungdom eftersom larssvensk nu som vuxen försöker fylla detta hål i sin egna uppväxt med att bete dig på exakt detta prepubertala sätt, och inte bara som yngre tonåringar gör utan larssvensk överdriver dessutom som att detta prepubertala beteende är något av det viktigaste som existerar för larssvensks välbefinnande.
Ingen kommer någonsin kunna hjälpa larssvensk återfå dessa år i sin ungdom som larssvensk så tydligt signalerar att larssvensk har gått miste om. Tyvärr alltså.
larsvensk spelar dum stup i kvarten som en one-trick-pony som spenderar all sin vaken tid på att försöka fylla hålen i sin egna misslyckade ungdom.
Rasks överdrivna fokus på snusk i vuxen ålder tyder eventuellt på att han gick miste om sex i sina tonår, ett hål som han försöker fylla som vuxen.
Smaken är väl som baken, men vuxna som försöker fylla ungdomliga hålrum - och dessa hålrum är negativa saker, som att reta och provocera andra och sånt är värre än vuxna som i vuxen ålder försöker kompensera för förlorade erfarenheter i sin ungdom där erfarenheterna är positiva och bra saker. Sex är en positiv och bra sak. Jag har inget emot vuxna som beter sig ungdomligt, om det ungdomliga beteendet är positivt.