2026-05-09, 18:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Slår det dig att jag inte ägnar varken Rask eller Skilleras många minuter av mitt liv, men trots det fattar jag mer än vad nötter som bokstavligen ägnar flera timmar om dagen åt Rask och Skilleras? Ni nötter ägnar timtals åt dessa idioter och sen ägnar ni ytterligare timmar på att hitta på bra sätt att omskriva vad Rask och Skilleras håller på med, trots att det är UPPENBART för vem som helst att se, och så ägnar ni ytterligare timmar här på flashback där ni häller ur er era "smarta" sätt att beskriva något uppenbart på för att försöka vrida och framställa det uppenbara, som alla ser med egna ögon, till något det inte är.

Jag väljer nog att hellre att lägga några minuter på något, ser det för vad det faktiskt är utan att behöva analysera ett skit, och sedan förklara för alla er hur det är. Än att som er fastna i att försvara sinnessjuka och orimliga teorier med enda syftet att försvara en sinnessjuk gubbes sinnessjuka beteende. Men fortsätt ni slösa av er tid på det för all del, jag hindrar er inte, ni är fria att lägga er tid på vad ni vill. Det är inte speciellt ansträngande för mig att bara säga som det är - det måste vara jobbigast för er att hela tiden klura ut nya tramsigheter och nya clown-aktiga kommentarer som om det vore är en sport ni älskar att utöva dygnet runt. Smaken är som baken, ni gör det ni tycker är roligt - så gör jag det som är minst ansträngande. Och dessutom så känns det ganska bra i själen att lägga några minuter på att idiotförklara såna som er, tackar som frågor.

Oj. Wall av skit.

Orkar inte läsa. Men du bekräftar min grej.

Hörde att Rask och familj drack kaffe utomhus idag.
Citera
2026-05-09, 18:42
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Genom att dra dessa korkade slutsatser bevisar du enbart att du inte har tillräckligt koll på hur totalt efterbliven trådens huvudperson CFAR är.

Ingen tar ditt skitsnack på allvar och du borde hitta en mer relaterbar tråd för din projecering.

Har bilderna från Alexanders senaste fadäs spridits bredare eller är det fortfarande enbart några få utvalda som har fått äran att se dessa?
Hörru LHS-fantomen, det stavas projicering.
Citera
2026-05-09, 18:42
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Oj. Wall av skit.

Du sitter alltså i tråden om Rask, som är "wall of skit" personifierad, så om du hade varit allergisk mot mycket text eller mycket pladder så hade du aldrig hittat till tråden om Rask på flashback, då hade du valt något annat där det inte existerar längre texter. Så att du ens figurerar här i tråden, och "diskuterar" eller vad fan du än gör här, säger emot din egen kommentar så det bara skriker om det.
Det du uttrycker rimmar illa med det du själv gör, helt enkelt, och det är själva definitionen av att vara falsk.
Exakt som Skilleras med andra ord, jämför man det han uttrycker med det han gör, så är det som två vitt skilda personer. Så falsk man kan vara.
CFAR är åtminstone genuin och äkta, han sitter inte och säger saker av rent strategiska och beräknade skäl. Han säger det han säger för att det är vad han faktiskt tycker och tänker. Sen behöver man inte gilla det han faktiskt tycker och tänker, men han är åtminstone inte falsk hela tiden.
Dvs. tvärtemot vad Skilleras är - falskare och sliskigare gubbe går inte att finna.
Citera
2026-05-09, 18:45
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Du sitter alltså i tråden om Rask, som är "wall of skit" personifierad, så om du hade varit allergisk mot mycket text eller mycket pladder så hade du aldrig hittat till tråden om Rask på flashback, då hade du valt något annat där det inte existerar längre texter. Så att du ens figurerar här i tråden, och "diskuterar" eller vad fan du än gör här, säger emot din egen kommentar så det bara skriker om det.
Det du uttrycker rimmar illa med det du själv gör, helt enkelt, och det är själva definitionen av att vara falsk.
Exakt som Skilleras med andra ord, jämför man det han uttrycker med det han gör, så är det som två vitt skilda personer. Så falsk man kan vara.
CFAR är åtminstone genuin och äkta, han sitter inte och säger saker av rent strategiska och beräknade skäl. Han säger det han säger för att det är vad han faktiskt tycker och tänker. Sen behöver man inte gilla det han faktiskt tycker och tänker, men han är åtminstone inte falsk hela tiden.
Dvs. tvärtemot vad Skilleras är - falskare och sliskigare gubbe går inte att finna.

En till vägg.

Jag är ointresserad av vad du tycker och tänker.

In med mer fakta i tråden!

Frågar som förr, vad ska Rask göra nu? AI-skiten är uttjatad. Kan det bli sex?
Citera
2026-05-09, 18:47
Medlem
Citat:
Jag vill minnas att jag hört Skilleras snickra på ett sånt idiotiskt resonemang, och det låter exakt som en teori uppfunnen av Skilleras i ordinarie syftet att lägga allt ansvar och skuld på Rask.
Oavsett om vad som hänt i familjen rasks mobilnummer, allt tyder på att de själva har vid aktuellt tillfälle valt att låta Trobo få numrena till den som är mest kontaktbar angående lägenhetsfrågor, så är det Skilleras som via omvägar hämtat ut kontaktuppgifter som han inte var ämnad att se och använda, och så använde Skilleras dessa kontaktuppgifter, för att han fått ett mejl med fejk-bilder på Rask, och skickade sinnessjuka SMS till. Asså, det är ju Skilleras som är den sjuka i sammanhanget hur man än vänder och vrider på det, det går inte att undkomma.

Kul att Skilleras fortsätter med sina förklaringar och ansvar- och skuldförflyttningar där allt och alla, föruom han själv, är de som har gjort fel. Skilleras är en clown utan dess like, och jag hoppas som sagt att han fortsätter visa hur äcklig och obehaglig han är och samtidigt visar vilken total clown han är som maniskt skyller sitt egna sinnessjuka beteende på andra.
Aldrig hört skilleras påstår något sådant resonemang, nått du drömt.
Nä de lämnade inte kontaktuppgifter till den som är mest kontaktbar, de lämnade ut sina båda nummer.
Att du inte har koll på det då det visats flera gånger.. eller så gör du det.
Skilleras har själv inte begärt ut dokumentet från Rask.

Tycker det börjar bli OT denna diskussion, att nån sms:at till en annan person är inte en såna stor grej. Att du tycker det är sjukt säger mer om dig och att Rask görs flera videos om inget säger mycket om honom.
Citera
2026-05-09, 18:55
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
En till vägg.

Jag är ointresserad av vad du tycker och tänker.

In med mer fakta i tråden!

Frågar som förr, vad ska Rask göra nu? AI-skiten är uttjatad. Kan det bli sex?

Rask gör väl vad som faller honom in, Skilleras obehagliga trakasserier av hans fru är långt ifrån uttjatad, jag ser gärna att Rask producerar mer content på det.
Rask behöver inte göra mer, med tanke på att Skilleras helt på egen hand gräver sin grop djupare genom att fylla ut sin lista över bortförklaringar, den ena mer korkad än den andra, men Rask skulle kunna prata mer om det.

Det är ju enkelt för Rask att prata om det, för det är ju sant vad Skilleras gjort mot hans familj, så han behöver ju inte hitta på några avancerade vinklingar och bortförklaringar (som vissa andra kämpar med) utan bara - helt ärligt - prata om vad han har upplevt. Utan ansträngning. Det skulle Rask kunna prata om i många fler videor, i brist på annat. Det får han minst lika många visningar på som något annat, tror inte att visningarna kommer gå ned bara för att han upprepar sig, tror snarare att han kommer få fler och fler visningar ju mer han pratar om saken.

Gör Rask 10 videor till om Skilleras vidriga beteende mot hans fru och barn - så kommer han få minst 10k visningar per video, garanterat, det spelar ingen roll om mer "fakta" framkommit eller inte. Tillräckligt mycket fakta om saken framkom redan 22 februari.
Citera
2026-05-09, 18:55
Medlem
Citat:
Hur definierar du Rasks vidrighet?

Att ställa med random loser blir svårtolkat.
( Har högt på HP, kräver lite mer &#128536

Typ i nivå med kackerlackor.
Citera
2026-05-09, 19:00
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Tycker det börjar bli OT denna diskussion, att nån sms:at till en annan person är inte en såna stor grej. Att du tycker det är sjukt säger mer om dig och att Rask görs flera videos om inget säger mycket om honom.

Sluta spela dum. Denna tråd handlar om Rask youtube-kanal - Hur är något Rasks har tagit upp i sina 6 senaste youtube-videos helt plötsligt OffTopic, tänker du?

MINA STALKERS TRÖTTNAR ALDRIG! https://www.youtube.com/watch?v=RN4QtawJdAM
MIN FRU FICK SJUKT MMS AV AXEL ÖHMAN! https://www.youtube.com/watch?v=RwjCT90MSDk
AXEL Ö DÖDSHOTAR MIG! https://www.youtube.com/watch?v=ARWo9bTLMwI
AXEL Ö LJUGER OM MIG! https://www.youtube.com/watch?v=0Zx1d0-EqmI
CLUEE ÄR EN LÖGNARE! AXEL FORTSÄTTER LJUGA! https://www.youtube.com/watch?v=ePcFouEqOHY
AXEL ÖHMAN ÄR EN FÖRVUXEN JÄTTE-BEBIS! https://www.youtube.com/watch?v=kHeWvh_aVCo
Citera
2026-05-09, 19:06
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Sluta spela dum. Denna tråd handlar om Rask youtube-kanal - Hur är något Rasks har tagit upp i sina 6 senaste youtube-videos helt plötsligt OffTopic, tänker du?

MINA STALKERS TRÖTTNAR ALDRIG! https://www.youtube.com/watch?v=RN4QtawJdAM
MIN FRU FICK SJUKT MMS AV AXEL ÖHMAN! https://www.youtube.com/watch?v=RwjCT90MSDk
AXEL Ö DÖDSHOTAR MIG! https://www.youtube.com/watch?v=ARWo9bTLMwI
AXEL Ö LJUGER OM MIG! https://www.youtube.com/watch?v=0Zx1d0-EqmI
CLUEE ÄR EN LÖGNARE! AXEL FORTSÄTTER LJUGA! https://www.youtube.com/watch?v=ePcFouEqOHY
AXEL ÖHMAN ÄR EN FÖRVUXEN JÄTTE-BEBIS! https://www.youtube.com/watch?v=kHeWvh_aVCo

Det är Axel Öhman-månad på Rasks kanal och larssvensk tycker att det är OfF-tOpIC
Citera
2026-05-09, 19:11
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Det är Axel Öhman-månad på Rasks kanal och larssvensk tycker att det är OfF-tOpIC

Äsch, hen spelar bara dum.
En hobby och ett intresse som 9 av 10 konton här delar.
Det är liksom ett mönster - det är en viss typ av människor som tycker att det är ofantligt roligt att spela dumma, samma typ av människor tycker även att det är roligt att försvara vidriga människor som Skilleras.
Samma typ av människor tycker både det ena och det andra är roligt, oftast samma saker som 13-14-åringar tycker är roligt tycker den typen av människor är roligt.
De har extremt mycket gemensamt med yngre tonåringar, speciellt sånt som vanliga vuxna absolut inte har gemensamt med yngre tonåringar. Sånt man växer ifrån när man blir vuxen.

Egentligen borde dessa vuxna barn ha mer gemensamt med Rask, men det har de inte, de är en missbildad variant av vuxna som beter sig som barn - barn som aldrig fick en normal barndom och ungdom själva, så nu lever de ut fragment av sin egna förlorade ungdom på ett missbildat sätt.

Yngre ungdomar gör samma sak ibland, "spelar dum" för att fnissa lite åt reaktioner de får när de gör det - det är lite smått roligt och något de lär sig något av, de får liksom en erfarenhet. Ungdomar överdriver dock inte detta beteende. Dessa misslyckade vuxna, som inte fick denna erfarenhet när de själva för många år sedan var ungdomar, försöker nu i vuxen ålder hämta igen denna förlorade erfarenhet, men hur mycket de än spelar dumma och hur mycket reaktioner de än får så hjälper det inte, eftersom de inte är ungdomar längre, så därför överdriver dem istället detta barnsliga beteende som om det är det roligaste som existerar i hela världen.

Alla andra tänker att "vafan är detta? så där höll jag själv på i mellanstadiet? Varför gör denna vuxna människa så där?" medan den förvuxna bebisen tänker "HAHAHAHA nu ska jag spela dum igen - för hundrade gången idag - och hoppas nån blir provocerad och reagerar för DET ÄR SÅ KUUUL!111! "

Det är alltså den typen av människor som hänger i Skilleras chatt som jag pratar om.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 19:23.
Citera
2026-05-09, 19:15
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Oj. Wall av skit.

Kaffe utomhus? Är väl det närmast fattighjonet kommer en semester. Han lär säkert åka på en förkylning med.
Citera
2026-05-09, 19:19
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Äsch, hen spelar bara dum.
En hobby och ett intresse som 9 av 10 konton här delar.
Det är liksom ett mönster - det är en viss typ av människor som tycker att det är ofantligt roligt att spela dumma, samma typ av människor tycker även att det är roligt att försvara vidriga människor som Skilleras.
Samma typ av människor tycker både det ena och det andra är roligt, oftast samma saker som 13-14-åringar tycker är roligt tycker den typen av människor är roligt.
De har extremt mycket gemensamt med yngre tonåringar, speciellt sånt som vanliga vuxna absolut inte har gemensamt med yngre tonåringar. Sånt man växer ifrån när man blir vuxen.

Egentligen borde dessa vuxna barn ha mer gemensamt med Rask, men det har de inte, de är en missbildad variant av vuxna som beter sig som barn - barn som aldrig fick en normal barndom och ungdom själva, så nu lever de ut fragment av sin egna förlorade ungdom.

Så Rask är underutvecklad mentalt?

Nu frågar jag efter din åsikt.
Senast redigerad av vichy6 2026-05-09 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in