2026-05-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
De har även med en transa från Göteborg som brukade hänga på kik för ett par år sen. Valkyriafitness_blog heter hen på instagram. Alla dessa är skadat gods som söker sig till varandra. Men mest att förlora har stackars Mirka, hur kunde hon hamna i den här skiten

Hon har hamnat där för att hon alltid varit "jagsvag" och beroende av andra. Det har ju synts på hennes bloggar, att sällan hon svarat själv utan låtit sina läsare sköta försvarstalen kring hennes barns makabra sockerintag etc. De flesta vuxna med sådan följarkrets hade blivit griniga och sagt ifrån till följarna "Jag kan försvara mig själv!". Men Mirka har aldrig kunnat försvara sig utan överlåtit det till sina följare.
Citera
2026-05-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Hon har hamnat där för att hon alltid varit "jagsvag" och beroende av andra. Det har ju synts på hennes bloggar, att sällan hon svarat själv utan låtit sina läsare sköta försvarstalen kring hennes barns makabra sockerintag etc. De flesta vuxna med sådan följarkrets hade blivit griniga och sagt ifrån till följarna "Jag kan försvara mig själv!". Men Mirka har aldrig kunnat försvara sig utan överlåtit det till sina följare.
Har aldrig lagt märke till det men det låter som en rimlig förklaring.
Citera
2026-05-09, 06:27
Medlem
Så synd att inte denna skara av försvarare nu har kunnat rycka in och stötta och hjälpa Mirka ur hennes destruktiva liv.
Citera
2026-05-09, 18:09
Medlem
Dax för pappa Peter att vara pappa på heltid nu när han har stått bredvid som avelshingst i ca 40 år han måste ju ha massa ork han som har vila och inte gjort någonting mer än att just tillverkat barnen nu när Mirka har fått nån fnatt och verkar inte heller bryr sig om barnen överhuvudtaget
Citera
2026-05-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Dax för pappa Peter att vara pappa på heltid nu när han har stått bredvid som avelshingst i ca 40 år han måste ju ha massa ork han som har vila och inte gjort någonting mer än att just tillverkat barnen nu när Mirka har fått nån fnatt och verkar inte heller bryr sig om barnen överhuvudtaget
Han har inte brytt sig om barnen på många år vilket gjort att inga av hans barn ens skulle vilja att han kommer in i deras liv igen
Citera
2026-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen34
Han har inte brytt sig om barnen på många år vilket gjort att inga av hans barn ens skulle vilja att han kommer in i deras liv igen

Ja det är det kanske bättre att socialtjänsten är inkopplade och fosterhemsplaceras barnen som behöver placeras
Citera
2026-05-10, 10:29
Medlem
Hur tänker man när man skaffar 13 och i Peters fall 16 barn?
Saker kan förändras under tidens gång men har de någon gång tänkt tanken”klarar vi av detta”?
Citera
2026-05-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
De har även med en transa från Göteborg som brukade hänga på kik för ett par år sen. Valkyriafitness_blog heter hen på instagram. Alla dessa är skadat gods som söker sig till varandra. Men mest att förlora har stackars Mirka, hur kunde hon hamna i den här skiten

Kommer hon göra en Paow och spela in porrfilm med en transa?
Citera
2026-05-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Hur tänker man när man skaffar 13 och i Peters fall 16 barn?
Saker kan förändras under tidens gång men har de någon gång tänkt tanken”klarar vi av detta”?

Peter verkar inte ha nåt intresse i barnen även Mirka påpekade det i liven hon hade förut på Instagram att barnen va knappt hos Peter efter skilsmässan han va inte intresserad av dom han varken ringde eller SMS,ade och om jag fattade rätt så hade han och dom äldre barnen knappt nån kontakt alls
Citera
2026-05-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Så synd att inte denna skara av försvarare nu har kunnat rycka in och stötta och hjälpa Mirka ur hennes destruktiva liv.

De försökte ju stötta henne och hade pengarinsamling till henne, när hon behövde en ny bil. Men sen köpte hon tydligen charterresa till sig själv(Vem som tog hand om barnen vete sjutton.) för pengarna istället varpå säkert några blev lite sura. Och därefter så vet jag inte om hon längre har sociala medier så att ev. hängivna fans ens kan nå henne. I sig kanske de kan nå henne på Only fans...
Citera
2026-05-11, 14:56
Medlem
Nej, det tycks som att folket håller hårt i filmerna som har lite mer action. Fattar inte grejen, hur det blivit någon slags kult kring den här kvinnan. Som att materialet är något särskilt och hedrande att äga? Men säger väl mycket om mentaliteten i dagens märkliga samhälle.

Hon kan i alla fall inte stoppa att ett fåtal bilder sipprar ut. Finns bildspel ute:
https://jumpshare.com/s/zZsURGoL1hB5mKEONugc
https://jumpshare.com/s/PlBfYHZ0Ak61ttapLKN4

Inga från norrort sägs vara förvånade egentligen. Även om det kom från ingenstans, ja, så har det inte riktigt gjort det ändå. Kvinnan sägs vara trevlig men lite hypomanisk och känslodriven.
Citera
2026-05-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Peter verkar inte ha nåt intresse i barnen även Mirka påpekade det i liven hon hade förut på Instagram att barnen va knappt hos Peter efter skilsmässan han va inte intresserad av dom han varken ringde eller SMS,ade och om jag fattade rätt så hade han och dom äldre barnen knappt nån kontakt alls
Peter har en vuxen son (med en tidigare partner). Han har lite ungar redan. Nyligen dog det sista barnet. Hann väl knappt begrava honom så kom det upp en instabild på ett ultraljud - dax igen!! Han är 32 och redan blivande fembarnspappa. Kommer gå i faderns fotspår. Det sociala arvet brukar tyvärr hänga i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in