2026-05-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
De försökte ju stötta henne och hade pengarinsamling till henne, när hon behövde en ny bil. Men sen köpte hon tydligen charterresa till sig själv(Vem som tog hand om barnen vete sjutton.) för pengarna istället varpå säkert några blev lite sura. Och därefter så vet jag inte om hon längre har sociala medier så att ev. hängivna fans ens kan nå henne. I sig kanske de kan nå henne på Only fans...
Hon har inte lagt upp något på sin Instagram sen julen 2024. Men har ändå många följare typ 58.000.Sen har hon ett stängt privatkonto där det är full rulle antar jag…
Citera
2026-05-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Nej, det tycks som att folket håller hårt i filmerna som har lite mer action. Fattar inte grejen, hur det blivit någon slags kult kring den här kvinnan. Som att materialet är något särskilt och hedrande att äga? Men säger väl mycket om mentaliteten i dagens märkliga samhälle.

Hon kan i alla fall inte stoppa att ett fåtal bilder sipprar ut. Finns bildspel ute:
https://jumpshare.com/s/zZsURGoL1hB5mKEONugc
https://jumpshare.com/s/PlBfYHZ0Ak61ttapLKN4

Inga från norrort sägs vara förvånade egentligen. Även om det kom från ingenstans, ja, så har det inte riktigt gjort det ändå. Kvinnan sägs vara trevlig men lite hypomanisk och känslodriven.
Sett lite klipp från senaste inspelningen. Hon ser drogad ut och slö. Hon mår definitivt inte bra.
Citera
2026-05-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Nej, det tycks som att folket håller hårt i filmerna som har lite mer action. Fattar inte grejen, hur det blivit någon slags kult kring den här kvinnan. Som att materialet är något särskilt och hedrande att äga? Men säger väl mycket om mentaliteten i dagens märkliga samhälle.

Hon kan i alla fall inte stoppa att ett fåtal bilder sipprar ut. Finns bildspel ute:
https://jumpshare.com/s/zZsURGoL1hB5mKEONugc
https://jumpshare.com/s/PlBfYHZ0Ak61ttapLKN4

Inga från norrort sägs vara förvånade egentligen. Även om det kom från ingenstans, ja, så har det inte riktigt gjort det ändå. Kvinnan sägs vara trevlig men lite hypomanisk och känslodriven.

Ett av hennes barn här!! Jag ber er att snälla inte sprida vidare dessa bilder då vi barn i flera omgångar får dessa skickade till oss vilket vi självklart inte vill. Vi alla mår dåligt av hennes val och behöver absolut inte få detta uttryckt i våra ansikten eller få bilderna spridda till kompisar osv. Vi har knappt någon relation med henne och vill verkligen inte associeras med kvinnan
Citera
2026-05-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Ja det är det kanske bättre att socialtjänsten är inkopplade och fosterhemsplaceras barnen som behöver placeras
Inga minderåriga bor hos henne och har inte gjort det på länge, de två som bor hos henne försöker hitta eget
Citera
2026-05-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen34
Inga minderåriga bor hos henne och har inte gjort det på länge, de två som bor hos henne försöker hitta eget

Om du nu är Mirka och Peters barn som du säger så får jag hoppas att ni barn har varandra iallafall nu när båda era föräldrar har spårat ur helt och hållet och skiter i er barn.
Citera
2026-05-12, 20:33
Medlem
Jag är så föundrad att ännu ett av deras barn är aktivt här inne. Jag minns för flera år sedan så var ett av deras barn aktivt här inne och kom med en massa "insider- information" och att Peter blev VANSINNIG. Sen tog han tydligen reda på vem det var... Hans egna avkomma. Men jag hade lite kontakt med henne via chatt och enligt henne så höll han med om vad hon skrivit här, var inte arg men tyckte att hon kunde nöjt sig med att ta det med honom istället. Så då fick jag för mig att de ändå hade bra relation.
Citera
Igår, 19:29
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen34
Ett av hennes barn här!! Jag ber er att snälla inte sprida vidare dessa bilder då vi barn i flera omgångar får dessa skickade till oss vilket vi självklart inte vill. Vi alla mår dåligt av hennes val och behöver absolut inte få detta uttryckt i våra ansikten eller få bilderna spridda till kompisar osv. Vi har knappt någon relation med henne och vill verkligen inte associeras med kvinnan
Sympati till er. Hoppas som någon annan sa att ni har varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in