2026-05-09, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
...
Jag har mer kontroll över orgasmen sedan jag började binda upp min partner. Är väl nått psykologiskt som mer slappnar av det hela. dessutom finns det mycket annat man kan göra medans man hinner lugna ner sig. Sen får man hålla på sådär några vändor sen ere bara köra på som man vill typ. ...
Var med om det där sas naturligt, ju mer hon njöt desto mer stilla blev hon. Under orgasm som kändes rejält i fittan så var det som om hon var avsvimmad i övrigt. Kändes lite knepigt innan jag förstod hur hon funkade.
Citera
2026-05-09, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
... Det blir nästan omvänt, ju fler man håller tillbacka desto mer krävs för nästa topp och att nå utlösning...
Intygar detta, så för mig också.
Citera
2026-05-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
...
Det är sådana snubbar vi damer älskar att leka med
Får mig att fundera hur den leken ter sig??
Citera
2026-05-09, 01:31
Medlem
Citat:
Det är sådana snubbar vi damer älskar att leka med
Gör vi? Förklara, jag har förmodligen missförstått det mesta men det det låter onekligen som du vill få sex snabbt överstökat?

Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Har du testat att ha tillbakadragen förhud några veckor?
Går det? Hur? I veckor?
Citera
2026-05-09, 07:10
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Går det? Hur? I veckor?
Absolut, men det kan vara obehaglig och ta ett tag att vänja sig. Har dock inte hört om någon där man inte vant sig (är väl inget man basunerar ut heller iofs).

Det är för övrigt en väldigt bra metod om man vill bli av med enveten ollonsvamp.
Senast redigerad av jcocker 2026-05-09 kl. 07:30.
Citera
2026-05-09, 12:13
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Gör vi? Förklara, jag har förmodligen missförstått det mesta men det det låter onekligen som du vill få sex snabbt överstökat?

Går det? Hur? I veckor?

När mannen kommer för snabbt så beror det på kvinnans inre och yttre skönhet 👌
Citera
2026-05-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Får mig att fundera hur den leken ter sig??

Citat:

Går det? Hur? I veckor?

Citat:
Ursprungligen postat av Link04

Tror Link04 är något på spåret.
Men tror nog även att dom flesta av oss kan vara överens om att det är hett när ens partner njuter.
Ingen pallar heller att pumpa på i en evinnerlig tid. Roligare att köra oftare isf.
Aldrig förstått mig på fyllesex. Bara förspel som är kul då.
Citera
2026-05-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04

Citat:
Men tror nog även att dom flesta av oss kan vara överens om att det är hett när ens partner njuter.
Ingen pallar heller att pumpa på i en evinnerlig tid. Roligare att köra oftare isf.
Ok, nu fattar jag hur ni tänker. Jaja.
Citera
2026-05-09, 12:50
Medlem
Citat:
Instämmer. Kåtheten ökar såklart ju mer attraherad man är. Bör väl gälla kvinnor också. Tänk på det killar.. är du mer attraktiv än henne, så är hon kåtare än om det var tvärt om.

Det finns en gräns där pumpa på blir jobbigt och då är det inte så njutbart mer. Bättre då med oftare. Killar blir i regel uthålligare ju oftare de har sex. Men någon gång har jag upplevt att kvinnor kommer fortare med frekvent sex, dock bara en känsla. Underbart när man möts i gemensam orgasm.

Fyllesex.. Finns ju grader av berusning. Men i tillståndet pruttfull så blir det nog inge bra.
Citera
2026-05-09, 13:03
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Håller med dig fyllesex är inte optimalt, det är ju mer en ungdomsgrej som att köra moped innan man får körkort.

Att ha sex utomhus på en säker plats är däremot jävligt nice. Allt är skönare när man är utomhus. Att äta, att bara sitta och chilla och även sex. Jag tror TS kommer få ordning på sin brandslang om han börjar köra utomhus i sommar.
Citera
2026-05-09, 13:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kommer för fort

Är väl bara ett problem om man inte kan ladda om? Men om jag tänker tillbaka på min ungdom så var man väl klar för andra ronden tämligen snabbt.
Citera
2026-05-09, 13:59
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Har ställt frågan i den nålade tråden men den är lika död som Palme.

Jag har haft sex hundratals gånger, med olika tjejer och med samma tjej jag levt med i 15 år. Endå kan jag inte hålla längre än några minuter, max 3 kanske? Detta har gjort att jag är en mästare på tunga och fingrar, enligt mig själv iallafall.. Men skulle liksom vilja kunna knulla lite längre. Har mycket förbud som gör att mitt ollon är känsligt, kan det ha med saken att göra? På fyllan kan jag knulla i timmar utan problem.

Vad kan vara problemet?

Edit: Eftersom små snoppar tydligen är känsligare kanske jag ska skriva att jag besitter modell större.

Har du testat olika hjälpmedel?

Kukringar, krämer som tar bort känsel, testat olika långa förspel? Dra en runk innan första knullet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in