2026-05-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
lidokain
Har provat Xylocain men hjälpte inget nämnvärt
Citera
2026-05-08, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Nej, jag förstår att du inte bryr dig om just statistiken. Ville bara påpeka att de långa knullmarathon som återspeglas i porren inte har någon direkt verklighetsanknytning. Om du är medveten om det och helt enkelt bara vill knulla längre så vackert så.

Det finns ju bedövande salvor (och kondomer med det samma) som är skapade för detta. Har ingen egen erfarenhet så kan inte säga om hur bra/dåligt dom fungerar, men jag gissar ju på att hela akten blir mindre njutningsbar så frågan är väl då om man tycker det är värt att göra sexet mindre bra bara för att kunna hålla på längre.
I det stora hela tycker jag det är tråkigt att bara hinna med en position. Vill liksom kunna kasta runt henne lite och köra kanske 2-3 ställningar. Men hinner ju aldrig
Citera
2026-05-08, 16:52
Medlem
En kukring kan hjälpa till i vissa fall.
Citera
2026-05-08, 17:38
Medlem
Berit85s avatar
Det är alkoholen.

Sluta dricka.

Problem solved.
Citera
2026-05-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Det är alkoholen.

Sluta dricka.

Problem solved.
Dricker ju förfan max 1 gång i månaden, knappt det
Citera
2026-05-08, 18:27
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Dricker ju förfan max 1 gång i månaden, knappt det

Det räcker. Jag pratar alltså om att sluta dricka - inte dra ner.
Citera
2026-05-08, 18:45
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Har provat Xylocain men hjälpte inget nämnvärt

de e ju för hemorojder ??? 🤣🤣
lidokain över ollonet
får ta dig några drinkar innan också.
andas ööööööverdriver långsamt under sexet.
håll andan också.
Jag tycker det är de första 3-4 vågarna när det känns som att man ska komma som är jobbigast om man bara drar ut och djupandas smeker lite och joxar runt lite under tiden. Så jämnar det ut sig efter man rider ut vågorna av sprutreflex. Brukar vara första fem- tio minuterna.
Jag har mer kontroll över orgasmen sedan jag började binda upp min partner. Är väl nått psykologiskt som mer slappnar av det hela. dessutom finns det mycket annat man kan göra medans man hinner lugna ner sig. Sen får man hålla på sådär några vändor sen ere bara köra på som man vill typ. Prova vettja kan ju inte mer än misslyckas och då ere väl ba ta en macka o prova igen eller är de tre minuter oavsätt hur många gånger du kommer?
Senast redigerad av acid_nation 2026-05-08 kl. 18:49.
Citera
2026-05-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
de e ju för hemorojder ??? 🤣🤣
lidokain över ollonet
får ta dig några drinkar innan också.
andas ööööööverdriver långsamt under sexet.
håll andan också.
Jag tycker det är de första 3-4 vågarna när det känns som att man ska komma som är jobbigast om man bara drar ut och djupandas smeker lite och joxar runt lite under tiden. Så jämnar det ut sig efter man rider ut vågorna av sprutreflex. Brukar vara första fem- tio minuterna.
Jag har mer kontroll över orgasmen sedan jag började binda upp min partner. Är väl nått psykologiskt som mer slappnar av det hela. dessutom finns det mycket annat man kan göra medans man hinner lugna ner sig. Sen får man hålla på sådär några vändor sen ere bara köra på som man vill typ. Prova vettja kan ju inte mer än misslyckas och då ere väl ba ta en macka o prova igen eller är de tre minuter oavsätt hur många gånger du kommer?
"Xylocain salva innehåller ett lokalbedövningsmedel och har smärtstillande effekt. Xylocain salva stör ej sårläkningen. Xylocain salva används för att lindra smärta vid t ex insektsbett, sår- och brännskador, såriga bröstvårtor i samband med amning samt inför rengöring av sår."

Läst att många använt det

Är ju liksom inte intresserad av att dra i mig massa alkohol varje gång vi ska knolla. Men tack för dina tips!
Citera
2026-05-08, 19:33
Medlem
jcockers avatar
Har du testat att ha tillbakadragen förhud några veckor?
Citera
2026-05-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Har du testat att ha tillbakadragen förhud några veckor?
Nej det har jag inte gjort. Vad ska det hjälpa tänker du? Göra ollonet mindre känsligt?
Citera
2026-05-08, 20:11
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Nej det har jag inte gjort. Vad ska det hjälpa tänker du? Göra ollonet mindre känsligt?
Ja precis. Såg nu att du var inne på det också.
Citera
2026-05-09, 00:55
Medlem
Citat:
Har haft samma tanke. Tack för svar
Varsågod. Kan ju inte garantera hur det funkar för dig, skrev ur egen erfarenhet. Är ju inte heller säkert att din tjej ställer upp på det, eller ens klarar det. Hon jag skrev om hade en närmast sjuklig lust och skulle nog behöva flera män för att vara tillfredställd.

För någon dag efter tok-knullandet kommer du vara lite ointresserad av sex (där bör hon önska mer), men lusten kommer igen och då ska du se att du dels håller längre men att det plötsligt är mycket lättare att hejda sig.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-09 kl. 01:06. Anledning: Förtydligande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in