2026-05-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Nu lägger dom ner det enligt Klaras Instagram. Det blev inte långvarigt.
Är hon influencer på heltid nu eller har hon något annat? Hur gick det med hela sommelier-grejen?

Det där med sommelierambitionerna var väl liknande hur hon alltid gör, fastnar för något ett par veckor, lär sig lite av lingot och pratar sen om det som om hon vore expert på ämnet sedan länge. Det har varit många sådana intressen genom åren som blåst över om man följt henne. Senaste är väl tarotkort tror jag, inte för att jag påstår att det är någon ”kunskap” men det finns väl folk som tror på det och lägger flera år på att ”lära” sig det, medan Klara snackar som att hon minsann har koll på det direkt. Ett vanligt jobb vore nog bra för henne.
Citera
2026-05-09, 07:39
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Det där med sommelierambitionerna var väl liknande hur hon alltid gör, fastnar för något ett par veckor, lär sig lite av lingot och pratar sen om det som om hon vore expert på ämnet sedan länge. Det har varit många sådana intressen genom åren som blåst över om man följt henne. Senaste är väl tarotkort tror jag, inte för att jag påstår att det är någon ”kunskap” men det finns väl folk som tror på det och lägger flera år på att ”lära” sig det, medan Klara snackar som att hon minsann har koll på det direkt. Ett vanligt jobb vore nog bra för henne.

Ja, skärmskudden är stor. Vet inte om mat- och vinlabbet är hyresavtal men Frida behöver väl spara alla pengar hon kan nu när hon köpt en ny lägenhet.

Angående Klara så skäms jag över att hon lämnar barn på förskola och sen går och tränar. Att hon säger till Frida i podden att hon kan skriva sig hos henne för att få en bra skola vilket är olagligt och t.ex. något paret zackari-Wahlström åkte fast för eftersom man ska vara skriven där man sover mest.
Citera
2026-05-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
Ja, skärmskudden är stor. Vet inte om mat- och vinlabbet är hyresavtal men Frida behöver väl spara alla pengar hon kan nu när hon köpt en ny lägenhet.

Angående Klara så skäms jag över att hon lämnar barn på förskola och sen går och tränar. Att hon säger till Frida i podden att hon kan skriva sig hos henne för att få en bra skola vilket är olagligt och t.ex. något paret zackari-Wahlström åkte fast för eftersom man ska vara skriven där man sover mest.

Undrar om folk som kände Klara tidigare ens känner igen henne alls. Känns som hon utvecklat total psykos efter att hon fick lite grepp i innerstan. Nu bara besatt av att försöka se snygg ut som någon typ av revansch på resten av livet. Går väl sådär. Livskris deluxe
Citera
2026-05-09, 17:03
Medlem
Jag har slutat lyssna på podden då den varit så full av Klaras flumsnack om tarot och annat humbug. I brist på annat slog jag på ett avsnitt som släpptes i fredag och hela innehållet bestod bara av omärkt reklam, eller de nämnde ”vi får inte betalt för att prata om det här i podden men vi får väl säga reklam ändå”. Alltså en hel pod som bara var prat om något speciellt källvatten, sen en lång haraang om detaljer och pris om Klaras boot camp (typ pris osv) vilket borde vara totalt irrelevant för alla som inte bor i Sthlm. Sen prat om diet/app för kost registrering. Nu slutar jag att lyssna igen…
Citera
2026-05-09, 20:04
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Jag har slutat lyssna på podden då den varit så full av Klaras flumsnack om tarot och annat humbug. I brist på annat slog jag på ett avsnitt som släpptes i fredag och hela innehållet bestod bara av omärkt reklam, eller de nämnde ”vi får inte betalt för att prata om det här i podden men vi får väl säga reklam ändå”. Alltså en hel pod som bara var prat om något speciellt källvatten, sen en lång haraang om detaljer och pris om Klaras boot camp (typ pris osv) vilket borde vara totalt irrelevant för alla som inte bor i Sthlm. Sen prat om diet/app för kost registrering. Nu slutar jag att lyssna igen…

Haha, recensionerna av den där diet-appen är dessutom absolut sämst. Det är så tydligt att Klara tar de uppdrag hon får, hon har inte råd att vad selektiv. Lifesum, någon ost.
Just nu är hon på PR-resa i Danmark med Malin Olsson och antingen har danskarna ingen aning om vad som hänt eller så var det väldigt många på listan innan som tackade nej..
Citera
2026-05-18, 13:05
Medlem
Hur försörjer hon sig!?
Citera
2026-05-18, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosentry
Hur försörjer hon sig!?
Tror hon gör reklam för lite ditt och datt. I övrigt vet jag inte. Hon bör ju fått en slant över av husförsäljningen så hon kanske klarar sig ett tag.
Citera
2026-05-19, 22:38
Medlem
Jag har också slutat lyssna på podden.
Tidigare tyckte jag att Klara var rolig, en skön tjej. Men efter skilsmässan har hon blivit som förbytt. Hon är en sån tjej man inte vågar stå med ryggen emot. Noll impulskontroll och besatt av sitt eget utseende. Riktigt sunkigt.
Hörde på podden Livsreglerna idag och hon kan inte sluta älta sin skilsmässa. Så tröttsamt - vem bryr sig?
Citera
2026-05-20, 00:25
Medlem
Hon verkar kåt.
Citera
2026-05-20, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Jag har också slutat lyssna på podden.
Tidigare tyckte jag att Klara var rolig, en skön tjej. Men efter skilsmässan har hon blivit som förbytt. Hon är en sån tjej man inte vågar stå med ryggen emot. Noll impulskontroll och besatt av sitt eget utseende. Riktigt sunkigt.
Hörde på podden Livsreglerna idag och hon kan inte sluta älta sin skilsmässa. Så tröttsamt - vem bryr sig?
Vad sa hon om skilsmässan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in