2025-12-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickqo
Menade bara att det är en grov åldersskillnad.

Jo hon låste ju vara mycket yngre än fru KD men det står inget förut om att det var därför de skiljde sig eller att barnen bara är med henne och sånt.
Citera
2025-12-15, 21:53
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickqo
L***sa Sw**d, född 1998. Mäktigt. Fattar att Klara sa upp kontakten.

Skriv vilka bokstäver du tagit bort omöjligt på efternamnet att gissa.
Citera
2025-12-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Skriv vilka bokstäver du tagit bort omöjligt på efternamnet att gissa.

ovi är
Citera
2026-01-05, 11:24
Medlem
Någon som vet namnet på nya tjejen som kan maska så att man fattar?
Citera
2026-01-06, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83

Verkar inte vara nån kändis eller sånt och herr KD är väl typ bara mån man vet vem det är för fru KD och att hon är influenser så ingen av dem är intressanta ens i så fall men byt ut bokstäverna i den ordning de står bara så ser man namnet.
Citera
2026-01-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83

Men snälla du fick ju precis de maskade bokstäverna i inlägget ovanför.
Citera
2026-01-26, 08:32
Medlem
Lägerelden verkar vara nedlagd, tur det
Citera
2026-02-20, 08:05
Medlem
Har jag missat vad som hänt med Klaras poddkollega Frida Lund? Uppdaterat på bloggen att hon fått hjärnskakning och i ytterligare en uppdatering skrev hon om hur slut hon var, att hon var i chock och skrev under en bild av sig själv så här:

Citat:
Men såhär ser jag ut. Jack i pannan och en stor blåtira längs hela okbenet. För att inte tala om resten av kroppen.

I kommentarerna frågar någon vad som hänt, men Frida svarar senare på en annan kommentar men inte den.

Är det strategi? 😅 Kommer nästa avsnitt av podden heta typ ”Fridas olycka” eller ”Hjärnskakningen”? Erkänner mig totalt manipulerad iaf, blev superintresserad nu när hon nämner det utan att förklara varför det hänt. Hook, line and sinker 😂
Citera
2026-02-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Har jag missat vad som hänt med Klaras poddkollega Frida Lund? Uppdaterat på bloggen att hon fått hjärnskakning och i ytterligare en uppdatering skrev hon om hur slut hon var, att hon var i chock och skrev under en bild av sig själv så här:

I kommentarerna frågar någon vad som hänt, men Frida svarar senare på en annan kommentar men inte den.

Är det strategi? 😅 Kommer nästa avsnitt av podden heta typ ”Fridas olycka” eller ”Hjärnskakningen”? Erkänner mig totalt manipulerad iaf, blev superintresserad nu när hon nämner det utan att förklara varför det hänt. Hook, line and sinker 😂
Någon som lyssnat och vet vad som hände? Hon svimmade, eller vad var det?
Citera
2026-02-25, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Någon som lyssnat och vet vad som hände? Hon svimmade, eller vad var det?

Precis. Hon var ensam hemma med sitt äldsta barn och fick blodtrycksfall mitt i natten. Eftersom hon började gå omkring istället för att lägga sig ner, så svimmade hon rakt in en hylla så det blev fullt med glassplitter på golvet.

Avsnittet heter ”Han trodde jag hade dött” eftersom hennes barn såklart fick panik när han hittade sin mamma på golvet. Hon var lite ostadig men lyckades ringa dit sin mamma som stöd.
Citera
2026-02-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Lägerelden verkar vara nedlagd, tur det

Har hon sagt varför den är nedlagd? Sista podden jag hörde på så var det massa reklam om den och sånt för det måste ju varit samma med coachning och allt.
Citera
2026-05-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hur går det med mat- och vinlabbet tro? Klara blev delägare för ett drygt år sedan men sedan dess har absolut inget hänt på deras instagram. Det kanske inte säger något om företaget i sig, men lite nyfiken blir man ju.
Nu lägger dom ner det enligt Klaras Instagram. Det blev inte långvarigt.
Är hon influencer på heltid nu eller har hon något annat? Hur gick det med hela sommelier-grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in