Citat:
Ursprungligen postat av
Quoi...
Gissa får man alltid göra. Men det vore klokt att förbereda dig mentalt på att AfS får ungefär samma valresultat som de har fått i de tidigare sex val de ställt upp i. Så slipper du bli alltför besviken.
Jag vet hur trögt och efterblivet mitt folk är, så jag kommer inte att bli chockad om Alternativ för Sverige får ungefär samma siffror i det här valet som i det förra. Min gissning på 1,22 procent är kanske för optimistisk, men jag tycker verkligen att det känns som att någonting är på gång. Alternativ för Sveriges oerhört välbesökta torgmöten som hölls förra helgen var riktigt häftiga att titta på.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Ja, jag vet att du dyrkar Miljöpartiet, Mattias Wåg och Tobias Hubinette. Du har skrivit det flera gånger. "Är du en snygg, smart ung kvinna så röstar du på Miljöpartiet".
Det är ju så det ser ut idag. Är du en tjock, ful och outbildad 58-årig gubbe så röstar du troligtvis på Sverigedemokraterna, medan du om du är en smal, snygg och utbildad 27-årig kvinna så röstar du troligast vänster. Och nej, jag dyrkar inte Miljöpartiet, Mathias Wåg och Tobias Hübinette.
Hur tror du att det kommer att gå för Alternativ för Sverige i höstens riksdagsval, JohanSverkersson?