2026-05-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Eller så visste han precis hur man får Linnsan på fall (och i säng). Han klarade hålla fasaden uppe ett tag och stod ut med hennes klängiga, krävande crinch-beteende, men blev sen spyfärdig (enligt Linns egen utsago) och drog tillbaka till Stockholm..!
Till vilken nytta?
Citera
2026-05-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Min tanke också, att det borde anmälas till soc. Man låter ju inte okända sova över på det viset. Problemet är väl bara att soc inte lär bry sig.
Vad tänker du att soc ska göra åt det? Är bara nyfiken på ditt svar.
Citera
2026-05-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Tant Bergs senaste...

Hon tvingades ställa in ett samarbete med ett spa, för att killen hade gjort slut. Alltid samma mönster Linns värld. Hon hann väl säkert med en fotografering under blommande körsbärsträd, men dom bilderna kan hon ju inte visa upp nu när hon är singel efter 3 veckor....
Citera
2026-05-07, 22:59
Medlem
MissTrisstesss avatar
Någon som vet närmare om hur domningarna i Tiingelinns långfinger fortlöpte?
Citera
2026-05-08, 11:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aliencreature
Tänker också det.

Och nu är hon helt tyst - det fick ta slut. Kanske var vi obehagligt nära sanningen.
Citera
2026-05-08, 12:19
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Angående Linns senaste story...vänta lite var det inte någon som hängde ut en gammal skolkamrat i sociala medier🤔 fast det kom fram att personen inte hade menat att hänga ut personen inför alla, utan egentligen bara sina närmsta vänner?! 🫣
När hände detta? Tjatas mycket om detta men jag har ingen aning om det.
Citera
2026-05-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
När hände detta? Tjatas mycket om detta men jag har ingen aning om det.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2024/03/03/vad-ar-det-for-fel-pa-cello/

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2025/09/10/tiingelinn-vagrade-cello-tjejen-en-offentlig-ursakt/
Citera
2026-05-08, 19:25
Medlem
Simon ”erbjuder ” Linn att vara snäll att hon får låna Belle på hans vecka för att sedan gå ut på uteservering och dricka öl. Smart Simon
Citera
2026-05-08, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Simon ”erbjuder ” Linn att vara snäll att hon får låna Belle på hans vecka för att sedan gå ut på uteservering och dricka öl. Smart Simon

Det var väl alldeles utmärkt, smart av honom att utnyttja henne utan att hon fattar det. Hon e så dum så stjärnorna gråter. Hennes jävla pill i håret får mig att kräkas, det e inte konstigt att hon e tunnhårig!
Citera
2026-05-09, 09:47
Medlem
Hur mycket smuts matrester mm får de plats i en bil?!?! Tänker hur de ser ut inne i lgh när de inte filmas
Citera
2026-05-09, 14:58
Medlem
Citat:
Hur mycket smuts matrester mm får de plats i en bil?!?! Tänker hur de ser ut inne i lgh när de inte filmas

Ja det var det snuskigaste jag någonsin sett, fy faaaaan. Tror tyvärr att det är en sida av L som hon egentligen inte vill visa upp men att det är den krassa verkligheten.
Där gjorde hon bort sig lite för hon visade upp en ärlig sida, ingen ”prinsessa” skulle ha det på det viset. URK SÅ ÄCKLIGT!
Citera
2026-05-09, 17:30
Medlem
Citat:
Jösses så illa har min bil ALDRIG sett ut och då är jag slarvig som tusan och har väldigt svårt att hålla ordning runt mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in