2026-05-06, 17:49
Medlem
XtraXs avatar
Alla dessa jäkla frågor som hon hittar på själv, tex vilken färg hon gillar .
Citera
2026-05-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fall19
Inget som jag tror på direkt. Hon säger nog det för att det inte ska låta värre än vad det redan är. Tre barn med tre män tidigt i relationen, tror inte Linn är den återhållsamma personen som låter potentiell ny far sova på soffan…

Nej och det är just detta jag tänker på när hon lägger upp fina storys på insta med hur kärlek var 1950. Att mannen åker och pratar med dejtens far och liknande. Att två barn leker medan föräldrarna pratar- den klassiska kärnfamiljen. Det är svårt att dejta som det var 1950 när man inte lever ett sånt liv.
Citera
2026-05-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaminbrist
Det är väl ändå inte normalt att vara så pass tunnhårig mitt på hjässan i hennes unga ålder och så långt efter en graviditet? Kanske dags för tingelinnsan att besöka farbror doktor och testa sköldkörtelvärden.

Verkligen inte normalt. Håravfall efter graviditet peakar 4 månader efter förlossning. Så definitivt något annat. Kanske alopeci som spökar?
Citera
2026-05-06, 20:44
Medlem
Det viktiga nu är att Linn efter den misslyckade kort relationen kan komma igen och göra nya försök att hitta en man.

Fast det kan vara bra att vila några månader så att minnet av den gamla relationen bleknar.

Sen tror jag inte han var så bra eftersom hon fick domnade händer under tiden hon var med honom.

En man borde gjuta liv i en kvinna alltså göra henne mer levande. Om hon verkligen hade älskat honom och han henne skulle hon kanhända inte haft de problemen.
Citera
2026-05-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Toksingel igen skriver hon på snap!

Inget nytt… hörde henne med Lydia och Lydias man prata om honom. Öppet och ganska högt. Dessutom var hon extremt otrevlig och skrikig på sina barn som, vad jag gissar, störde hennes terapisession. Pinsamt att framställa sig så duktig och oskyldig men ha en hemskt skrikig ton mot sina barn.
Citera
2026-05-06, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamolnfluff
Inget nytt… hörde henne med Lydia och Lydias man prata om honom. Öppet och ganska högt. Dessutom var hon extremt otrevlig och skrikig på sina barn som, vad jag gissar, störde hennes terapisession. Pinsamt att framställa sig så duktig och oskyldig men ha en hemskt skrikig ton mot sina barn.
Inte oväntat att hon framhäver en fejkfasad på sociala medier 🤢 Något mer att dela med dig av?
Citera
2026-05-06, 22:37
Medlem
MissTrisstesss avatar
Tant Bergs senaste...
Citera
2026-05-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamolnfluff

Vad sa hon?
Citera
2026-05-06, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Tant Bergs senaste...

Herregud…
Men vad är det hon dricker som måste va censurerat?
Citera
2026-05-07, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Herregud…
Men vad är det hon dricker som måste va censurerat?

Var någon energidryck vanlig.
Hooman eller vad fan det stod
Citera
2026-05-07, 09:35
Medlem
Angående Linns senaste story...vänta lite var det inte någon som hängde ut en gammal skolkamrat i sociala medier🤔 fast det kom fram att personen inte hade menat att hänga ut personen inför alla, utan egentligen bara sina närmsta vänner?! 🫣
Citera
2026-05-07, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Vad sa hon?

Massa kul, men hon pratade om hur hon skulle göra med killen och hur han kände. Hörde inte så bra för hennes och Lydias ungar sprang runt, skrek och bråkade med varandra. Som sagt var det en tydlig ”spy ur sig” på Lydia och hennes man.
Däremot pratade hon och Linn om hur mycket de brukar dricka. ”När jag och Linn druckit massa alkohol”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in