2026-05-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Du har inte förmågan att slappna av vilket du får när du brukar alkohol, svårare än så är det inte.
Bra sex betyder inte långt sex, tror man det är man porrskadad.
Du tänker att jag spänner mig? Hur ska jag slappna av när min sambo vill ha det hårt? Tack för svar
Citera
2026-05-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ja då är de fasen svår, finns knipövningar. Men jag tycker det kräver kopiöst mycket tid för väldigt lite utdelning
Har hållit på med det i 3 veckor nu utan någon framgång
Citera
2026-05-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Har aldrig förstått varför det skulle vara ett problem, det motsatta är mycket värre.

Bli porrberoende så ska du se att det tar längre tid.

Tänkte ungefär detsamma.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Nej, är så jävla dålig på att stoppa när jag närmar mig

Det är sådana snubbar vi damer älskar att leka med
Citera
2026-05-07, 20:11
Medlem
Citat:
Har ställt frågan i den nålade tråden men den är lika död som Palme.

Jag har haft sex hundratals gånger, med olika tjejer och med samma tjej jag levt med i 15 år. Endå kan jag inte hålla längre än några minuter, max 3 kanske? Detta har gjort att jag är en mästare på tunga och fingrar, enligt mig själv iallafall.. Men skulle liksom vilja kunna knulla lite längre. Har mycket förbud som gör att mitt ollon är känsligt, kan det ha med saken att göra? På fyllan kan jag knulla i timmar utan problem.

Vad kan vara problemet?

Edit: Eftersom små snoppar tydligen är känsligare kanske jag ska skriva att jag besitter modell större.
Träna edging och pc musklen, till slut kan man få mikro orgams" utan utlösning, när man kan koppla bort så kan man köra länge 15-20 min utan problem, men efter 10-15 min bruka min parnter ge upp... Det blir nästan omvänt, ju fler man håller tillbacka desto mer krävs för nästa topp och att nå utlösning...
Citera
2026-05-07, 20:11
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Jag har haft sex hundratals gånger, med olika tjejer och med samma tjej jag levt med i 15 år. Endå kan jag inte hålla längre än några minuter, max 3 kanske? Detta har gjort att jag är en mästare på tunga och fingrar, enligt mig själv iallafall.. Men skulle liksom vilja kunna knulla lite längre. Har mycket förbud som gör att mitt ollon är känsligt, kan det ha med saken att göra? På fyllan kan jag knulla i timmar utan problem.

Vad kan vara problemet?

Edit: Eftersom små snoppar tydligen är känsligare kanske jag ska skriva att jag besitter modell större.

Runka en timme innan du knullar!
Citera
2026-05-07, 22:00
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Vad kan vara problemet?

Finns väl kondomer som ska åtgärda detta? Göra det s a s "okänsligare". Kanske att man inte vill ha kådis i ett fast förhållande men det kan det vara värt?
Citera
2026-05-07, 22:10
Moderator
tobess avatar
Snabb googling hittar en studie (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16422843/) från ~20 år tillbaka där man kom fram till följande resultat
Results: The distribution of the IELT in all the five countries was positively skewed, with a median IELT of 5.4 minutes (range, 0.55-44.1 minutes)
Intressant i sammanhanget var också att studien inte hittade några meningsfulla skillnader mellan omskärda vs. icke-omskärda och inte ens användande av kondom verkar ha påverkat resultatet märkbart.

IELT definieras i studien som "Intravaginal ejaculation latency time (IELT), defined as the time between the start of vaginal intromission and the start of intravaginal ejaculation" , d.v.s. tiden från penetrationen inleds till utlösning.

Så, slutledning? 3 minuter må vara kortare än snittet men snittet i sig är inte så jävla högt, det heller. Det går ju alltid att knulla i fler omgångar, om det nu stör dig.
Citera
2026-05-08, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Snabb googling hittar en studie (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16422843/) från ~20 år tillbaka där man kom fram till följande resultat
Results: The distribution of the IELT in all the five countries was positively skewed, with a median IELT of 5.4 minutes (range, 0.55-44.1 minutes)
Intressant i sammanhanget var också att studien inte hittade några meningsfulla skillnader mellan omskärda vs. icke-omskärda och inte ens användande av kondom verkar ha påverkat resultatet märkbart.

IELT definieras i studien som "Intravaginal ejaculation latency time (IELT), defined as the time between the start of vaginal intromission and the start of intravaginal ejaculation" , d.v.s. tiden från penetrationen inleds till utlösning.

Så, slutledning? 3 minuter må vara kortare än snittet men snittet i sig är inte så jävla högt, det heller. Det går ju alltid att knulla i fler omgångar, om det nu stör dig.
Snittet är väll inget jag bryr mig om. Jag vill hitta ett sätt så jag kan knulla längre. Menar inte i timmar men 10 minuter iallafall...
Citera
2026-05-08, 11:53
Medlem
Att du är uthålligare full, visar med all tydlighet hur det sitter i huvudet, det ovanpå halsen.

En bra och snabb "bot" är att knulla ofta, så många gånger på samma dag att du inte längre får upp den. Kan varna dig om att du kommer att bli rädd, en otäck känsla av impotens. Du kommer att inse hur porrskådisar har det, vilket inte är så angenämt.

Jag var en gång i tiden som dig, snudd på fyra sekunder. Men så mötte jag en nymfoman till tjej som visste hur killar snabbt botas.

Frågan är om din kvinna klarar det, att ha omslutande sex 5-10 gånger på samma dag och behöva suga dig hård när du själv inte längre får upp den, eller hur många gånger det nu behövs för dig. Nej, onani ger inte samma effekt. Det är fittan din hjärna behöver vänja sig vid och avdramatisera.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-08 kl. 11:56. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-05-08, 13:32
Medlem
acid_nations avatar
lidokain
Citera
2026-05-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Att du är uthålligare full, visar med all tydlighet hur det sitter i huvudet, det ovanpå halsen.

En bra och snabb "bot" är att knulla ofta, så många gånger på samma dag att du inte längre får upp den. Kan varna dig om att du kommer att bli rädd, en otäck känsla av impotens. Du kommer att inse hur porrskådisar har det, vilket inte är så angenämt.

Jag var en gång i tiden som dig, snudd på fyra sekunder. Men så mötte jag en nymfoman till tjej som visste hur killar snabbt botas.

Frågan är om din kvinna klarar det, att ha omslutande sex 5-10 gånger på samma dag och behöva suga dig hård när du själv inte längre får upp den, eller hur många gånger det nu behövs för dig. Nej, onani ger inte samma effekt. Det är fittan din hjärna behöver vänja sig vid och avdramatisera.
Har haft samma tanke. Tack för svar
Citera
2026-05-08, 16:30
Moderator
tobess avatar
Citat:
Snittet är väll inget jag bryr mig om. Jag vill hitta ett sätt så jag kan knulla längre. Menar inte i timmar men 10 minuter iallafall...

Nej, jag förstår att du inte bryr dig om just statistiken. Ville bara påpeka att de långa knullmarathon som återspeglas i porren inte har någon direkt verklighetsanknytning. Om du är medveten om det och helt enkelt bara vill knulla längre så vackert så.

Det finns ju bedövande salvor (och kondomer med det samma) som är skapade för detta. Har ingen egen erfarenhet så kan inte säga om hur bra/dåligt dom fungerar, men jag gissar ju på att hela akten blir mindre njutningsbar så frågan är väl då om man tycker det är värt att göra sexet mindre bra bara för att kunna hålla på längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in