Citat:
Det är helt sinnessjukt att jag hittat den här tråden. Jag mötte samma öde som TS idag. Den enda bevisningen som fanns var densamma som TS. Absolut ingenting annat.
Skillnaden är att det skedde under rättegång med huvudförhandling i mitt fall.
Även jag har inte beställt eller bett om några sådana försändelser. Jag vet fan inte vad det här rör sig om förutom det som presenterades under rättegången.
Jag har inte gjort något, och kommer att överklaga. Detta känns som en enorm rättsskandal, och något säger mig att varken jag eller TS är ensamma i detta. Jag får enorma vibbar av Kafka's "Processen" av det här i mångt och mycket.
Vad fan är det som händer egentligen?!
Skillnaden är att det skedde under rättegång med huvudförhandling i mitt fall.
Även jag har inte beställt eller bett om några sådana försändelser. Jag vet fan inte vad det här rör sig om förutom det som presenterades under rättegången.
Jag har inte gjort något, och kommer att överklaga. Detta känns som en enorm rättsskandal, och något säger mig att varken jag eller TS är ensamma i detta. Jag får enorma vibbar av Kafka's "Processen" av det här i mångt och mycket.
Vad fan är det som händer egentligen?!
Citat:
Vet inte hur du dragit den slutsatsen inget erkännande har begåtts.
Dom anser mig skyldig enbart baserat på faktumet att ett brev med mitt namn har hittats.
Det finns ingen teknisk bevisning eller koppling.
Jag måste också överklaga, inte enbart för jag anser att bevisen helt enkelt inte räcker till utan för att boten jag fick är 4 gånger min fulla jävla månadsinkomst.
Hela domen är skriven som den var gjord utav en praktikant.
Vem som helst kan skicka ett brev till vem som helst - även för att förstöra för andra.
Dom anser mig skyldig enbart baserat på faktumet att ett brev med mitt namn har hittats.
Det finns ingen teknisk bevisning eller koppling.
Jag måste också överklaga, inte enbart för jag anser att bevisen helt enkelt inte räcker till utan för att boten jag fick är 4 gånger min fulla jävla månadsinkomst.
Hela domen är skriven som den var gjord utav en praktikant.
Vem som helst kan skicka ett brev till vem som helst - även för att förstöra för andra.
Jag önskar er lycka till. Har själv inte särskilt positiva erfarenheter av Sveriges domstolar, men trodde inte att det kunde vara så här illa. Det känns som att de är benägna att köpa anklagelser rakt av.
Förhoppningsvis vinner ni båda i hovrätten. Annars blir man fan mörkrädd på riktigt.