Citat:
Tack snälla, det är så lugnande bara att läsa dina inlägg. Ja, jag fortsätter på den här vägen jag slagit in på och ser var jag hamnar till slut.
Dina nu och under den senaste tiden uppstartade skogspromenader i en rofylld och avkopplande naturmiljö där du också då, exponeras för Negativa Joner, gör dig bara gott på alla sätt och vis och sålunda stärker ditt immunförsvar, vilket leder till en mer tillfredsställd Mag- och Tarm-hälsa.
Vi skall nog våga låta utgå ifrån, att de Tinnitusála syrsorna är allergiska mot Negativa Joner och, när du låter dig exponeras för sådana Joner så håller du öron-syrsorna på ett bra avstånd, de små flöjtspelande myrorna lär nog också försvinna med tidens gång.
Spisa regelbundna måltider och finn dig lugn och ro i ditt vardagsliv, så skall du se, att allting kommer att bli mycket bättre med tiden.
Tro på det du gör för din kropp och sålunda försätter du berg, och ett stabilt berg, står orubbligt på sin grund när det väl har skapats, låt det bli ditt mål, och sålunda uppnår du ett harmoniskt liv, när kroppen spelar i harmonisk balans får du uppleva vad kroppshälsa är för något.
Mvh/@JokerMannen
Vi skall nog våga låta utgå ifrån, att de Tinnitusála syrsorna är allergiska mot Negativa Joner och, när du låter dig exponeras för sådana Joner så håller du öron-syrsorna på ett bra avstånd, de små flöjtspelande myrorna lär nog också försvinna med tidens gång.
Spisa regelbundna måltider och finn dig lugn och ro i ditt vardagsliv, så skall du se, att allting kommer att bli mycket bättre med tiden.
Tro på det du gör för din kropp och sålunda försätter du berg, och ett stabilt berg, står orubbligt på sin grund när det väl har skapats, låt det bli ditt mål, och sålunda uppnår du ett harmoniskt liv, när kroppen spelar i harmonisk balans får du uppleva vad kroppshälsa är för något.
Mvh/@JokerMannen
IBS kan ha många orsaker och lika många symtom, men oavsett vad det beror på kan vi hjälpa tarmarna ytterligare lite på traven om vi tillåter oss att släppa på onödiga orosmoment och ofta hårda krav på oss själva.
För mig har djupandning med magen (diafragmaandning) varit ytterligare en ögonöppnare på senare tid. Det masserar tarmarna så att gaser flyttar på sig, minskar smärta och kramper och lugnar hela kroppen. Väl värt att prova.
Så på fråga 1 får jag svara att det tyvärr är lite katastrofläge just nu, varför vet jag inte riktigt, men i övrigt är allt okej. Möjligen kan det vara en kombination av ett ovanligt svårt skov, lite för lite fibrer av glutenfri kost och att jag helt uteslutit tillsatt socker på sistone. Eller så har jag åkt på något annat skrutt. Går detta inte över under helgen får jag ringa VC på måndag och höra mig för.