2026-05-07, 22:42
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerncracker
Arga ugglor 🤣🤣🤣 Bästa.
Hahahaha! Håller med!
Citera
2026-05-07, 23:04
Medlem
Inte för jävla tjock eller sån där jävla bajs smet på ögonbrynen

Så lite smink som möjligt

Inget muterat typ ena tutten större än den andra och inga platta arslen
Citera
2026-05-07, 23:59
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Klassiskt skandinaviskt utseende, trevlig och lättsam med skarpt intellekt plus duktig på matlagning och inte svartsjuk. Med andra ord som min hustru
Citera
2026-05-08, 00:04
Medlem
Jag har nästan inga, ser fina tjejer varje dag oavsett om dom är 1 dm längre, 1 dm kortare, smal, lite fetare, svart, eller vit.
Men generellt har jag svårt för dom som är uppenbart feta, det ser helt enkelt inte bra ut men lite mullig gör oftast inget så länge dom har ett fint ansikte och okej kropp.

Sen är det också så att man ska vara medveten om att kvinnor kan se helt annorlunda ut utan kläder.
Citera
2026-05-08, 00:33
Medlem
Grinfarbrors avatar
Ungefär midjehöjd, och med ett platt huvud så att man kan ställa ifrån sig groggen där medan hon suger?

Jävla tramstråd.
Citera
2026-05-08, 00:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Fina tänder är viktigt. Man vill inte pussa någon som ser ut som att de fått tänderna inslängda i käften. En flott stjärt väger också tungt.

Knepiga tänder är väl en grej i Japan.
Citera
2026-05-08, 00:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fin stjärt är ett måste för mig, det är en dealbreaker. Men även en donna med värsta pangröven går bort om hon har nosring. Det är en annan dealbreaker.

Du riskerar att få en bakkushan, en som bara är snygg bakifrån. Förlegat ord från Japan.
Citera
2026-05-08, 00:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Kvinnor med synliga tatueringar är oattraktivt och maskulint.

Ja, till skillnad från dig, där inget maskulint har detekterats.

Men, för att svara på tråden, tatueringar är ok.

Bara de inte är för töntiga.
Citera
2026-05-08, 01:10
Avslutad
Nu har jag en flickvän som är perfekt, men tatueringar, näsringar, salladsblad till ögonfransar samt klor till naglar gick tokbort, man vill nästan inget hellre än att spruta heligt vatten och dra fram en religös symbol och fördriva demonerna, men de i tråden som känner sig träffade har jag bara en hälsning, ha ett bra liv med era katter.
Citera
2026-05-08, 01:28
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Nu har jag en flickvän som är perfekt, men tatueringar, näsringar, salladsblad till ögonfransar samt klor till naglar gick tokbort, man vill nästan inget hellre än att spruta heligt vatten och dra fram en religös symbol och fördriva demonerna, men de i tråden som känner sig träffade har jag bara en hälsning, ha ett bra liv med era katter.
Abo, varför? Fett sexigt med rediga kattklor jö? Som de fixat med pedikyr/manikyr eller vadfan det heter, kostar säkert tusen spänn? Hehe, deras pv får betala för det och så klöser dem en med naglarna. Aa, så ere.

Inget slår vackra naglar, även om timglasstruktur såklart är "fint". Una finta un bicchiere, liksom? Fan, ändå - Tänk en redig puma med en aning långa naglar (som t.o.m. flator förundras över hur de egentligen skulle kännas i fittan om de användes för pull), hehe, ajajaj. Där har vi det. Slut på tråden egentligen?

Naglar, klor, särskillt rosafärgade? Yeah, man.

"La canzone del coraggio nella notte ascolterò", finaste Malnatt
Citera
2026-05-08, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Abo, varför? Fett sexigt med rediga kattklor jö? Som de fixat med pedikyr/manikyr eller vadfan det heter, kostar säkert tusen spänn? Hehe, deras pv får betala för det och så klöser dem en med naglarna. Aa, så ere.

Inget slår vackra naglar, även om timglasstruktur såklart är "fint". Una finta un bicchiere, liksom? Fan, ändå - Tänk en redig puma med en aning långa naglar (som t.o.m. flator förundras över hur de egentligen skulle kännas i fittan om de användes för pull), hehe, ajajaj. Där har vi det. Slut på tråden egentligen?

Naglar, klor, särskillt rosafärgade? Yeah, man.

"La canzone del coraggio nella notte ascolterò", finaste Malnatt

Naglarna som är trendiga nu skiljer sig åt från damerna på din tid, det är plast för hela slanten tänk dig plastskyddet som kommer med när man köper sådana mellanrumsborstar för tänderna, begriper mig inte på hur de överhuvudtaget kan låsa ytterdörren med så långa naglar, ok en kväll för halloween men va fan året runt?
Citera
2026-05-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
Jag har nästan inga, ser fina tjejer varje dag oavsett om dom är 1 dm längre, 1 dm kortare, smal, lite fetare, svart, eller vit.
Men generellt har jag svårt för dom som är uppenbart feta, det ser helt enkelt inte bra ut men lite mullig gör oftast inget så länge dom har ett fint ansikte och okej kropp.

Sen är det också så att man ska vara medveten om att kvinnor kan se helt annorlunda ut utan kläder.

Same.
Ser attraktiv kvinnor varje dag i olika färger och former men generellt gillar man dom som Ser normal ut i kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in