2026-05-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Bra hållning, åtminstone hyfsat välmotionerad. Positiv läggning, liten gnutta stolthet och ett fint leende kommer hon långt på.

Inga tatueringar, inga piercingar och definitivt inga plastinjektioner i ansiktet. Inte heller sådana konstiga extremt snedställda ögonbryn som många har just nu - får kvinnor att se ut som arga ugglor istället för snygga.

Arga ugglor 🤣🤣🤣 Bästa.
Citera
2026-05-07, 19:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-b
Nä fan en sju vänder man sig inte om efter. En 8 sneglar man på. En nia och tia vänder man sig om efter. En sjua är inte snygg, men inte ful heller

En sjua är ju per definition över medel. Och en medel är ju just medel, alltså alldaglig och helt normal.
Citera
2026-05-07, 19:43
Medlem
I yngre dar så var ett fint ansikte att vila ögonen på, viktigt. Men sedan blev rumpan det viktigaste. Så en bra rumpa på kvinnan så kan hon lura mig till månen..
Citera
2026-05-07, 19:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Detta med tatueringar, onaturliga ögonbryn och ankläppar verkar vara något återkommande som är avtändande för killar. Varför väljer kvinnorna att göra sig fulare i våra ögon? Är det en generationsfråga, gillar yngre killar porrstjärnelooken? Eller lurar tjejerna sig själva att tro att det är så vi vill att de skall se ut?
Det är inte första eller det enda kvinnor gör som är mer 'attraktivt' eller 'ses som coolt' i kvinnors ögon men som män i många fall avskyr. Och om man faktiskt på riktigt gör såna saker för sin skull så är det ju fine. Men många kvinnor, i sin strävan att vinna över andra kvinnor går till överdrifter.

Till exempel verkar många tänka 'Killar gillar stora tuttar, läppar och rumpor - så om jag har största tuttar, läppar och rumpa så måste jag vara snyggast!'.
Citera
2026-05-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Vilka har du som man? Vad är förhandlingsbart och vad är icke förhandlingsbart?

Resonera och diskutera... Vilka utseendekrav har du på en kvinna?
Varför?

Smal är universellt nummer 1 och det enda som man kan påverka
Citera
2026-05-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Detta med tatueringar, onaturliga ögonbryn och ankläppar verkar vara något återkommande som är avtändande för killar. Varför väljer kvinnorna att göra sig fulare i våra ögon? Är det en generationsfråga, gillar yngre killar porrstjärnelooken? Eller lurar tjejerna sig själva att tro att det är så vi vill att de skall se ut?
Är det inte ni män som lurar er själva i tron att allt kvinnor gör, är för er?

De flesta människor gör sig fina efter vad de själva anser är snyggt.
Citera
2026-05-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Är det inte ni män som lurar er själva i tron att allt kvinnor gör, är för er?

De flesta människor gör sig fina efter vad de själva anser är snyggt.

Det där är det största skitpratet som finns!
Du gör inte ett jävla dugg med ditt utseende om det inte vore för att du vill ha positiva reaktioner ifrån omgivningen, som du inbillar dig att du kommer att få om du ser ut på ett visst sätt.
Citera
2026-05-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merimetso
Det där är det största skitpratet som finns!
Du gör inte ett jävla dugg med ditt utseende om det inte vore för att du vill ha positiva reaktioner ifrån omgivningen, som du inbillar dig att du kommer att få om du ser ut på ett visst sätt.
Jag går upp varje dag och sätter på mig smink och sköter om min kropp och det yttre för att jag älskar mig själv. Den enda jag försöker imponera på är den jag ser i spegeln.

Lägg av med att inbilla dog att hela världen ser ditt gillande som det som får deras världar att snurra.
Citera
2026-05-07, 22:15
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
En sjua är ju per definition över medel. Och en medel är ju just medel, alltså alldaglig och helt normal.

Minst 7 brukar vara grundkrav för oss och sen gäller det att hon är intelligent och rolig också.
Citera
2026-05-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Minst 7 brukar vara grundkrav för oss och sen gäller det att hon är intelligent och rolig också.

Hur många är du?
Citera
2026-05-07, 22:26
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Hur många är du?

Jag är bara en man.
Citera
2026-05-07, 22:41
Medlem
Custom_mades avatar
Kort hår går bort om dom inte passar extremt bra i det och det inte kommer massa annat fult på köpet.

Egentligen alla kvinnor som klär sig könlöst,.ringar i näsan, färgat kort hår, ful och dålig attityd.

Fetma är inte heller så snyggt.

Löshår, sillisar, botox går också bort. Tatueringar.
Har inte jättemycket emot smink egentligen. Men det kan också bli lite mycket ibland.

Ortenstil och språk, ewww.

Snobbar har jag också svårt för. Inte bara kvinnor. Men män också som "klär sig propert".

Jag gillar mer naturligt feminint. Inte så mycket fix liksom. Det skriker självförtroende för mig, är sexigt. Dom som behöver 7000 saker för att känna sig fina upplever jag som ytliga och osäkra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in