2026-05-06, 17:33
Medlem
Elikos avatar
Linnea hovar in pengarna på det här och skrattar hela vägen till banken. Tråden är fortfarande mer populära än tjockisen och ondskan. Helt sjukt!
Citera
2026-05-06, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Lilla frun ska ta reda på kön ”nu” enligt snap. Fick inte kriminelle maken ledigt från fängelset för att följa med tro? Blir det ett brev till Aftonbladet igen?
Sista var det tidningen som skrev till honom med frågor, så det beror på om de hör av sig?
Citera
2026-05-06, 18:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Linnea hovar in pengarna på det här och skrattar hela vägen till banken. Tråden är fortfarande mer populära än tjockisen och ondskan. Helt sjukt!

Hur hovar hon in pengar? Genom vad tänker jag?
Citera
2026-05-06, 18:22
Medlem
Citat:

Lever säkert helt sjukt lyxliv med 10k visningar per månad på youtube.
Citera
2026-05-06, 18:22
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Så hon tjänar pengar på denna tråd?
Citera
2026-05-06, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Ja jäklar.
Hörni, tänk om Julia ljuger?
Liksom. Jag förstår, eller det är uppenbart att det önskas gnida hud med Fläskpadde-Jullan här inne."EUW"

jaja.
När ska varenda live hon har bestå av:
- Jag kunde inte bry mig mindre om Linnea
- Christofer är min *spermadonator*
- jag hatar mitt liv
- HAN SKICKAR INTE BREV!

pinsamt att Jockiboi sagt upp kontakten med Julgrisen Punani-Kaka

Hur mår du? Frågar genuint.

Har Jocke sagt upp kontakten med mamman till sitt gudbarn?
Hur vet du det? Och varför?
Citera
2026-05-06, 19:49
Avslutad
Citat:

Tjänar man pengar på inlägg på FB? Det visste jag inte.
För följarna på Snap ställer ju t o m frågan vad hon menar när hon pratar om saker som inte handlar om smink, graviditeten, hämtmat och halvfabrikatsinköp. Och gymtips.
Så om hon tjänar pengar på Snapchat, kan det ju omöjligt ha med "det här" att göra?
Citera
2026-05-06, 20:28
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är du här ute och ljuger igen? Julia ljuger och ägnar sig åt umgängessabotage. Det kommer förmodligen kosta henne vårdnaden av Lillen.

Du verkar väldigt säker på detta, var finns bevisen? Det är väl väldigt svårt att umgängessabbotera när föräldern som inte har någon vårdnad alls sitter i fängelse? Och varför gör inte soc något om hon umgängessaboterar? Varför har inte Chrippa anmält henne?
Senast redigerad av Nejellerva 2026-05-06 kl. 20:32.
Citera
2026-05-06, 20:57
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Julia. Hon är helt öppen med att hon förbjuder Chrippa att träffa Lillen utan giltig grund.

Du vet inte vad soc säger och inte säger. Umgängessabotage är inte brottsligt.

Var har hon sagt att hon förbjuder Chrippa att träffa flickan? Linnea får inte vara nära flickan, Linnea är inte Chrippa.
Citera
2026-05-06, 21:03
Avslutad
Citat:
Är du här ute och ljuger igen? Julia ljuger och ägnar sig åt umgängessabotage. Det kommer förmodligen kosta henne vårdnaden av Lillen.

Det var inget fel på Annika. Joakim har en allvarlig funktionsnedsättning och ett aggressivt beteende. Socialtjänsten beslutade att Jocke behövde läggas in på psyket för problemen han hade (aggressiva utbrott och att han hotade med och försökte döda sina yngsta småsyskon). Skolan tyckte att han behövde gå i specialklass för att han inte gick att hantera och socialtjänsten bedömde att Jocke behövde vård och behandling för dom allvarliga funktionsnedsättningar och aggressiva och utagerande beteende han hade 6-7 år efter att han flyttat ifrån föräldrahemmet (innan hans domar för föregivande av allvarlig ställning, olaga hot och grov misshandel). Hans placeringar berodde bevisligen inte alls på Annikas inflytande eller beslut, han flyttades för att han var farlig för andra.

Daddy of the year sitter väl inne? Hur han hon umgängessabotera? Micro sa ju att han nog inte fått tillstånd att ha kontakt? 🤔

Varför rantar du om Jocke i Chrippas tråd?
Citera
2026-05-07, 20:34
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han "Skuldrådgivaren" är fan en riktig nolla. Helt obildad och han tror att han kan något. Precis som narcissisten Legio så pratar båda på ett självsäkert och självgott sätt som om allt dom säger alltid stämmer.

Typ som skilleras?
Citera
2026-05-08, 06:42
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha japp! Fan Skuldrådgivaren, Legio, Skilleras och även Motvikt är ju så faktiskt, och alla dom har även gemensamt att det är väldigt uppenbart att dom söker bekräftelse genom att "bli sedda".

Den tanken har slagit mig också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in