Citat:
Det har ju pratats lite i tråden om övernattningar och det är nog den typ av träff som jag gillar minst. Det spelar liksom ingen roll vem kunden är, övernattningar suger av anledningar som inte ens har med kunden att göra. Det blir varmt, jag ligger vaken typ hela natten, jag vill egentligen sova i min egen säng, alla kunder snarkar (ja, även de som lovar att de inte snarkar gör det! 🙄), jag blir uttråkad, jag gillar inte att bli väckt mitt i natten av att någon jag inte ens är attraherad av skedar mig och klämmer på mina bröst, jag måste ordna kattvakt, osv osv... Allt det där försvinner ju inte heller bara för att kunden är reko och schysst, så det har som sagt inte ens speciellt mycket med kunden att göra.
Plus att jag inte ens har speciellt mycket tid för övernattningar. Jag jobbar heltid på ett vanligt jobb och har mycket saker för mig på fritiden och prioriterar träning, vänner och familj före kundträffar, så det är sällan jag ens har tid för träffar och speciellt inte för övernattningar eller resor. Jag tänker inte spendera en hel helg med en kund och jag tänker inte använda mina semesterdagar eller ta tjänstledigt för att en kund "bjuder med mig" någonstans. Det är dessutom ganska misstänkt i mitt privatliv om jag helt plötsligt inte är anträffbar på flera dygn. Jag har kontakt med min familj och vissa vänner varje dag, och de skulle tycka att det är märkligt om de inte kan få tag på mig på flera dagar. Inte att de skulle efterlysa mig, men de skulle nog bli oroliga.
Många kunder verkar tycka att övernattningar och resor är höjden av lyx och att eskorten ska vara glad och tacksam över att hon blir "medbjuden". Det är klart att det är lyxigt och härligt för kunden att få spendera mycket tid med en snygg och hängiven tjej och vakna upp tillsammans med henne, men jag tror inte att de tänker på att det faktiskt kan vara ganska mentalt påfrestande för eskorten även om man är en schysst och bra kund, och för henne så är det ju fortfarande jobb även om det för kunden är semester och avkoppling.
Det är ju någonting helt annat när man sover eller reser med någon man gillar och då har jag mycket större tolerans för störiga beteenden. Om en partner snarkar så tycker jag mest att det är gulligt, det gör inte lika mycket om det blir varmt fastän jag är värmekänslig och jag vaknar gärna på nätterna av att någon jag verkligen gillar skedar mig och klämmer på mina bröst. 🥰 😍 Jag tror faktiskt att de flesta, även utomstående, har förståelse för att man har mer tolerans för "störiga" saker hos någon man gillar.
Plus att jag inte ens har speciellt mycket tid för övernattningar. Jag jobbar heltid på ett vanligt jobb och har mycket saker för mig på fritiden och prioriterar träning, vänner och familj före kundträffar, så det är sällan jag ens har tid för träffar och speciellt inte för övernattningar eller resor. Jag tänker inte spendera en hel helg med en kund och jag tänker inte använda mina semesterdagar eller ta tjänstledigt för att en kund "bjuder med mig" någonstans. Det är dessutom ganska misstänkt i mitt privatliv om jag helt plötsligt inte är anträffbar på flera dygn. Jag har kontakt med min familj och vissa vänner varje dag, och de skulle tycka att det är märkligt om de inte kan få tag på mig på flera dagar. Inte att de skulle efterlysa mig, men de skulle nog bli oroliga.
Många kunder verkar tycka att övernattningar och resor är höjden av lyx och att eskorten ska vara glad och tacksam över att hon blir "medbjuden". Det är klart att det är lyxigt och härligt för kunden att få spendera mycket tid med en snygg och hängiven tjej och vakna upp tillsammans med henne, men jag tror inte att de tänker på att det faktiskt kan vara ganska mentalt påfrestande för eskorten även om man är en schysst och bra kund, och för henne så är det ju fortfarande jobb även om det för kunden är semester och avkoppling.
Det är ju någonting helt annat när man sover eller reser med någon man gillar och då har jag mycket större tolerans för störiga beteenden. Om en partner snarkar så tycker jag mest att det är gulligt, det gör inte lika mycket om det blir varmt fastän jag är värmekänslig och jag vaknar gärna på nätterna av att någon jag verkligen gillar skedar mig och klämmer på mina bröst. 🥰 😍 Jag tror faktiskt att de flesta, även utomstående, har förståelse för att man har mer tolerans för "störiga" saker hos någon man gillar.
Jag gjorde flerdygnssträffar i början av min "karriär", då jag fortfarande arbetade som timvikarie. Det var lätt att lägga mig "ej tillgänlig" i kalendern för vanliga jobbet. Gör inga sådana långa perioder längre, mer än övernattning. Brukar räkna tio eller tolv timmar eller efter överenskommelse.
Ja, alltså flerdygsnträffar är mer komplicerade, det sociala samspelet ska fungera även timmarna utanför sängens halm och är svårt. Detta att hålla fasaden uppe, vara glad och tillgänlig för kundens alla utläggningar (som kan vara astråkiga). Vet inte, men rockstjärnor står väl typ två timmar på scenen och bjuckar på sig själva, men här ska jag gå in i en roll som kundens flickvän i många fler timmar än så, många fler timmar än det längsta arbetspasset på vanliga jobbet. Och det gäller alla sekunder och jag kan känna mig otillräcklig till och från. Samtidigt med känslan av att allt bara är på låtsas för både mig och kunden. Vad utvecklar han för känslor för mig som jag irl aldrig kan matcha upp med?
Känns ibland som om jag väcker upp förhoppningar, som sedan aldrig kommer infrias av mig. Då jag åker ifrån honom blir han ensam och måste betala på nytt för lite sällskap. Ska inte påstå att jag på något sätt lurar honom. Han är väl medveten om upplägget då han kontaktar mig och förhoppningsvis VET han att då jag lämnar tar hans ensamhet vid. Och jag kommer INTE tillbaka förrän nya pengar just lämnat hans konto.
Så, jo. Lite tragiskt kan jag tänka. Annars tänker jag aldrig att min tid med kunden är bortkastad, den ger ju om inte annat klirr i kassan (till skillnad från vanliga jobbet). Bara om kunden är dum i huvudet, känns tiden wasted.
Lite så.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-07 kl. 12:06.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-07 kl. 12:06.