2026-05-07, 11:23
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det har ju pratats lite i tråden om övernattningar och det är nog den typ av träff som jag gillar minst. Det spelar liksom ingen roll vem kunden är, övernattningar suger av anledningar som inte ens har med kunden att göra. Det blir varmt, jag ligger vaken typ hela natten, jag vill egentligen sova i min egen säng, alla kunder snarkar (ja, även de som lovar att de inte snarkar gör det! 🙄), jag blir uttråkad, jag gillar inte att bli väckt mitt i natten av att någon jag inte ens är attraherad av skedar mig och klämmer på mina bröst, jag måste ordna kattvakt, osv osv... Allt det där försvinner ju inte heller bara för att kunden är reko och schysst, så det har som sagt inte ens speciellt mycket med kunden att göra.

Plus att jag inte ens har speciellt mycket tid för övernattningar. Jag jobbar heltid på ett vanligt jobb och har mycket saker för mig på fritiden och prioriterar träning, vänner och familj före kundträffar, så det är sällan jag ens har tid för träffar och speciellt inte för övernattningar eller resor. Jag tänker inte spendera en hel helg med en kund och jag tänker inte använda mina semesterdagar eller ta tjänstledigt för att en kund "bjuder med mig" någonstans. Det är dessutom ganska misstänkt i mitt privatliv om jag helt plötsligt inte är anträffbar på flera dygn. Jag har kontakt med min familj och vissa vänner varje dag, och de skulle tycka att det är märkligt om de inte kan få tag på mig på flera dagar. Inte att de skulle efterlysa mig, men de skulle nog bli oroliga.

Många kunder verkar tycka att övernattningar och resor är höjden av lyx och att eskorten ska vara glad och tacksam över att hon blir "medbjuden". Det är klart att det är lyxigt och härligt för kunden att få spendera mycket tid med en snygg och hängiven tjej och vakna upp tillsammans med henne, men jag tror inte att de tänker på att det faktiskt kan vara ganska mentalt påfrestande för eskorten även om man är en schysst och bra kund, och för henne så är det ju fortfarande jobb även om det för kunden är semester och avkoppling.

Det är ju någonting helt annat när man sover eller reser med någon man gillar och då har jag mycket större tolerans för störiga beteenden. Om en partner snarkar så tycker jag mest att det är gulligt, det gör inte lika mycket om det blir varmt fastän jag är värmekänslig och jag vaknar gärna på nätterna av att någon jag verkligen gillar skedar mig och klämmer på mina bröst. 🥰 😍 Jag tror faktiskt att de flesta, även utomstående, har förståelse för att man har mer tolerans för "störiga" saker hos någon man gillar.

Jag gjorde flerdygnssträffar i början av min "karriär", då jag fortfarande arbetade som timvikarie. Det var lätt att lägga mig "ej tillgänlig" i kalendern för vanliga jobbet. Gör inga sådana långa perioder längre, mer än övernattning. Brukar räkna tio eller tolv timmar eller efter överenskommelse.

Ja, alltså flerdygsnträffar är mer komplicerade, det sociala samspelet ska fungera även timmarna utanför sängens halm och är svårt. Detta att hålla fasaden uppe, vara glad och tillgänlig för kundens alla utläggningar (som kan vara astråkiga). Vet inte, men rockstjärnor står väl typ två timmar på scenen och bjuckar på sig själva, men här ska jag gå in i en roll som kundens flickvän i många fler timmar än så, många fler timmar än det längsta arbetspasset på vanliga jobbet. Och det gäller alla sekunder och jag kan känna mig otillräcklig till och från. Samtidigt med känslan av att allt bara är på låtsas för både mig och kunden. Vad utvecklar han för känslor för mig som jag irl aldrig kan matcha upp med?

Känns ibland som om jag väcker upp förhoppningar, som sedan aldrig kommer infrias av mig. Då jag åker ifrån honom blir han ensam och måste betala på nytt för lite sällskap. Ska inte påstå att jag på något sätt lurar honom. Han är väl medveten om upplägget då han kontaktar mig och förhoppningsvis VET han att då jag lämnar tar hans ensamhet vid. Och jag kommer INTE tillbaka förrän nya pengar just lämnat hans konto.

Så, jo. Lite tragiskt kan jag tänka. Annars tänker jag aldrig att min tid med kunden är bortkastad, den ger ju om inte annat klirr i kassan (till skillnad från vanliga jobbet). Bara om kunden är dum i huvudet, känns tiden wasted.

Lite så.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-07 kl. 12:06.
Citera
2026-05-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Plus att jag inte ens har speciellt mycket tid för övernattningar. Jag jobbar heltid på ett vanligt jobb och har mycket saker för mig på fritiden och prioriterar träning, vänner och familj före kundträffar, så det är sällan jag ens har tid för träffar och speciellt inte för övernattningar eller resor. Jag tänker inte spendera en hel helg med en kund och jag tänker inte använda mina semesterdagar eller ta tjänstledigt för att en kund "bjuder med mig" någonstans. Det är dessutom ganska misstänkt i mitt privatliv om jag helt plötsligt inte är anträffbar på flera dygn. Jag har kontakt med min familj och vissa vänner varje dag, och de skulle tycka att det är märkligt om de inte kan få tag på mig på flera dagar. Inte att de skulle efterlysa mig, men de skulle nog bli oroliga.

Fast är detta egentligen ett problem?
Om jag kör en mer klassisk övernattning där man ses på kvällen för middag och sedan sover över, säg mellan 19:00 och 09:00, så finns det ändå gott om tid innan dess att ha kontakt med familj och vänner. Det finns en även tid att svara snabbt på något sms diskret om man tar med sig sin väska med telefon in på toaletten. Jag sitter självklart aldrig med min telefon i handen med en ny kund eller under en klassisk middags och övernattningsträff, men jag hittar luckor att kika på min mobil diskret.

Med mina kunder som vill ses mer än 1 dygn, de är full medvetna om att jag kommer behöva ha min telefon tillhands, och eventuellt svara på sms eller samtal. Detta har aldrig varit ett problem överhuvudtaget för mig. Tvärtom, full förståelse och helt ok när jag meddelar att jag kommer behöva vara nåbar. Nu pratar jag alltså inte om att jag ska sitta och scrolla på min telefon 24/7 framför kunden, utan endast svara vid viktiga samtal och sms. Det har hänt att jag själv behövt ta privata möten (jag har haft både läkarmöte videosamtal och bankmöte videosamtal inbokat efter varandra samtidigt som en kund har velat träffa mig under 2 dygn) och för honom var det inga problem, utan han satt och jobbade i ett annat rum.

Vid ett annat tillfälle så tog en kund fram sin telefon och började scrolla lite på sin instagram precis när vi lagt oss, och då kände jag mig bekväm att ta fram min mobil och scrolla lite på nyheter med (och då kan man ju passa på att svara på något sms med). När man dessutom är borta i 1-3 dygn vill man ju göra sig lite fin inför middagarna, och bara dusch, fixa sig och byta om tar lätt minst 30-45 minuter för mig. Även då finns det gott om möjlighet att kika på mobilen inne på toaletten och svara på sms eller samtal från familj och vänner.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-07 kl. 14:16.
Citera
2026-05-07, 14:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Fast är detta egentligen ett problem?
Om jag kör en mer klassisk övernattning där man ses på kvällen för middag och sedan sover över, säg mellan 19:00 och 09:00, så finns det ändå gott om tid innan dess att ha kontakt med familj och vänner. Det finns en även tid att svara snabbt på något sms diskret om man tar med sig sin väska med telefon in på toaletten. Jag sitter självklart aldrig med min telefon i handen med en ny kund eller under en klassisk middags och övernattningsträff, men jag hittar luckor att kika på min mobil diskret.

Med mina kunder som vill ses mer än 1 dygn, de är full medvetna om att jag kommer behöva ha min telefon tillhands, och eventuellt svara på sms eller samtal. Detta har aldrig varit ett problem överhuvudtaget för mig. Tvärtom, full förståelse och helt ok när jag meddelar att jag kommer behöva vara nåbar. Nu pratar jag alltså inte om att jag ska sitta och scrolla på min telefon 24/7 framför kunden, utan endast svara vid viktiga samtal och sms. Det har hänt att jag själv behövt ta privata möten (jag har haft både läkarmöte videosamtal och bankmöte videosamtal inbokat efter varandra samtidigt som en kund har velat träffa mig under 2 dygn) och för honom var det inga problem, utan han satt och jobbade i ett annat rum.

Vid ett annat tillfälle så tog en kund fram sin telefon och började scrolla lite på sin instagram precis när vi lagt oss, och då kände jag mig bekväm att ta fram min mobil och scrolla lite på nyheter med (och då kan man ju passa på att svara på något sms med). När man dessutom är borta i 1-3 dygn vill man ju göra sig lite fin inför middagarna, och bara dusch, fixa sig och byta om tar lätt minst 30-45 minuter för mig. Även då finns det gott om möjlighet att kika på mobilen inne på toaletten och svara på sms eller samtal från familj och vänner.

Läkarmöte och bank möte via telefon. Upplyste du kunden om detta före mötet? Jag skulle aldrig ha långmöte utan att upplysa om detta innan. På ett sätt förstår jag både min vanliga arbetsgivare och kunden om att mobilanvändande
inte ska ske på arbetstid om det inte handlar om viktiga saker, tex läkarmöte.

Jag hinner sällan göra mig i ordning på 30 minuter om jag ska duscha, föna mitt halvlånga hår, mejjka och klä mig. Om jag gör det på 30 minuter känns detta bara slarvigt. Ibland kan jag behöva ansa mig här och var och där, så 30 min känns klent.

Men vi är alla olika.

Jag undrar också vad du menar med "klassisk" middag och övernattning?
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-07 kl. 14:35.
Citera
2026-05-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Läkarmöte och bank möte via telefon. Upplyste du kunden om detta före mötet? Jag skulle aldrig ha långmöte utan att upplysa om detta innan. På ett sätt förstår jag både min vanliga arbetsgivare och kunden om att mobilanvändande
inte ska ske på arbetstid om det inte handlar om viktiga saker, tex läkarmöte.

Jag hinner sällan göra mig i ordning på 30 minuter om jag ska duscha, föna mitt halvlånga hår, mejjka och klä mig. Om jag gör det på 30 minuter känns detta bara slarvigt. Ibland kan jag behöva ansa mig här och var och där, så 30 min känns klent.

Men vi är alla olika.

Jag undrar också vad du menar med "klassisk" middag och övernattning?

Ja självfallet hade jag informerat om det innan, att jag hade två privata möten just en av dagarna. Det är absolut inget jag säger spontant som en överraskning.

30–45 minuter var mest ett exempel för att visa att man faktiskt har tid och möjlighet att vara för sig själv en stund medan man gör sig i ordning. Ibland går det snabbt och tar runt 30 minuter, och ibland kan det ta 45–60 minuter. Det beror helt på tillfälle och om det räcker med en snabb dusch eller om man även ska tvätta håret och fixa sig mer.

Klassisk middag och övernattning, då menar jag de som bokar en i 8-10 timmar (t.ex. 19-09:00) och där jag självfallet är mer diskret med min mobil, har den på ljudlöst och inte har den liggandes synligt framme.

De andra övernattningarna som varar i minst ett dygn blir för mig något helt annat. Jag kan inte heller försvinna i flera dagar utan kontakt med familj och vänner, och det har mina kunder stor förståelse för. För mig innehåller de här träffarna mycket mer än bara middag och övernattning. Och det är aldrig något problem om jag har tagit ett samtal eller behövt svara på sms. Är alla kunder såhär? Ingen aning, men det är ju kunderna som jag har beskrivit närmare, som jag fått en fin (personlig) kontakt med. Det skulle aldrig falla dem in att kräva av mig att inte kunna svara på akuta sms eller samtal, eller skriva till familj och vänner bara för att inte undvika från sin rutin. De själva svarar ju också i tel när det ringer, både från anhöriga och även jobb.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-07 kl. 15:42.
Citera
2026-05-07, 16:06
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Ja självfallet hade jag informerat om det innan, att jag hade två privata möten just en av dagarna. Det är absolut inget jag säger spontant som en överraskning.

30–45 minuter var mest ett exempel för att visa att man faktiskt har tid och möjlighet att vara för sig själv en stund medan man gör sig i ordning. Ibland går det snabbt och tar runt 30 minuter, och ibland kan det ta 45–60 minuter. Det beror helt på tillfälle och om det räcker med en snabb dusch eller om man även ska tvätta håret och fixa sig mer.

Klassisk middag och övernattning, då menar jag de som bokar en i 8-10 timmar (t.ex. 19-09:00) och där jag självfallet är mer diskret med min mobil, har den på ljudlöst och inte har den liggandes synligt framme.

De andra övernattningarna som varar i minst ett dygn blir för mig något helt annat. Jag kan inte heller försvinna i flera dagar utan kontakt med familj och vänner, och det har mina kunder stor förståelse för. För mig innehåller de här träffarna mycket mer än bara middag och övernattning. Och det är aldrig något problem om jag har tagit ett samtal eller behövt svara på sms. Är alla kunder såhär? Ingen aning, men det är ju kunderna som jag har beskrivit närmare, som jag fått en fin (personlig) kontakt med. Det skulle aldrig falla dem in att kräva av mig att inte kunna svara på akuta sms eller samtal, eller skriva till familj och vänner bara för att inte undvika från sin rutin. De själva svarar ju också i tel när det ringer, både från anhöriga och även jobb.

Då jag var ny gjorde jag misstaget att ta upp min mobil och börja skrolla i en döperiod då både jag och han hade tystnat Nähä! Så fick jag inte göra, så ok då.

En gång var jag tvungen att ringa min tandläkare, men det var ok för kunden. Tog ju bara typ tre minuter.👍👍

En annan gång var lite läskig .😱😱 Vi var ute på nätet på hans dator och plötsligt bröt internetuppkopplingen och JAG FICK SKULDEN. Sedan visade det sig att felet låg hos hans internetleverantör.

Han bad skamset om ursäkt.

Men JAG fick skulden.🤬😡😠🤬
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-07 kl. 16:08.
Citera
2026-05-07, 16:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Jag verkligen älskar den här tråden! Och hur olka alla horor jobbar! Så kul!!!

Nu en ganska rak fråga. Oavsett om ni kallar er SBs och har "ett generöst upplägg" med kunder (daddies/andra) eller om ni är som vanliga dussinhoror (typ som som jag själv) som tar betalt per timme (så är det ju sak samma oavsett hur man jobbar tycker ju jag) -- men hur ofta är era kunder är gifta/i relationer/sambos men ändå köper sex?

För mig personligen så är alla återkommanande kunder upptagna privat.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-07 kl. 17:20.
Citera
2026-05-07, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Intressant det här. Vad är det för typ av komplimanger det handlar om och hur yttrade det sig? Jag kan inte riktigt relatera alls, mina kunder vill nog inte ha komplimanger. Det skulle kännas väldigt fel och konstigt för båda parter eftersom det liksom inte är "på riktigt" däremot så är det viktigt för många kunder att de är bra på att knulla och göra det skönt för mig. Det är väl det närmaste jag som sexarbetare kommer att ge mina kunder komplimnager. "Åh ja, så ja, du är så sköööön!" Det är ju inte heller på riktigt men det är ju ändå trovärdigare än att ge komplimnager för deras utseende ellet nåt sånt.

Nåt jag däremot sagt och som kanske kan uppfattas som en komplimang är att jag har kommenterat om en kund har stor kuk. Det har jag bara gjort om kuken är stor, annars blir det ju vääääldigt konstigt.
Men det är ju det jag säger, det är skillnad på män och kvinnor. Hur många kvinnliga kunder har du haft? Om du inte haft några så är det självklart svårt för dig att relatera.
Citera
2026-05-07, 16:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Men det är ju det jag säger, det är skillnad på män och kvinnor. Hur många kvinnliga kunder har du haft? Om du inte haft några så är det självklart svårt för dig att relatera.

Men det var ju inte det som var frågan nu. Jag säger ju själv att jag inte kan relatera pga är inte man som har haft kvinnliga kunder. För mig är det ju det motsatta.

Jag frågade dig vilken typ av komplimanger det är fråga om och hur det har yttrat sig. Du kan inte ge nåt exempel men säger ändå att det är skillnad på manliga och kvinnliga kunder? Hur kan du veta det? Har du själv haft manliga kunder och är kvinna? Näe, du säger att du inte har det. Och så säger du att jag inte kan relatera. Jag fattar liksom inte?

Kan du inte berätta mer om vilka komplinmanger det handlade om och hur och varför du kände dig tvungen att de ge dem till kvinniga kunder?

Du som man sålde ju sex till kvinnor och jag gör det motsatta. Jag känner inte igen mig i att mina manliga kunder vill ha komplinger men du menar att det var ett vanligt önskemål från dina kvnnliga kunder. Jag fattar om du inte vill/kan utveckla svaret men att ställa en motfråga om kvinnliga kunder till mig blir ju jääääääättekonstigt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-07 kl. 17:39.
Citera
2026-05-07, 17:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag verkligen älskar den här tråden! Och hur olka alla horor jobbar! Så kul!!!

Nu en ganska rak fråga. Oavsett om ni kallar er SBs och har "ett generöst upplägg" med kunder (daddies/andra) eller om ni är som vanliga dussinhoror (typ som som jag själv) som tar betalt per timme (så är det ju sak samma oavsett hur man jobbar tycker ju jag) -- men hur ofta är era kunder är gifta/i relationer/sambos men ändå köper sex?

För mig personligen så är alla åtekommanande kunder upptagna privat.

Samma här. Alla stammisar är gifta / har sambo utom en som är singel.

Av förstagångskunder/engångskunder vet jag inte riktigt. Det är inte alltid kunden uppger detta och mig kvittar det lika. Ska ändå inte bli ihop med honom.
Citera
2026-05-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Då jag var ny gjorde jag misstaget att ta upp min mobil och börja skrolla i en döperiod då både jag och han hade tystnat Nähä! Så fick jag inte göra, så ok då.

En gång var jag tvungen att ringa min tandläkare, men det var ok för kunden. Tog ju bara typ tre minuter.👍👍

En annan gång var lite läskig .😱😱 Vi var ute på nätet på hans dator och plötsligt bröt internetuppkopplingen och JAG FICK SKULDEN. Sedan visade det sig att felet låg hos hans internetleverantör.

Han bad skamset om ursäkt.

Men JAG fick skulden.🤬😡😠🤬

Aj, lät inte bra alls! Skönt att du fick tillstånd att ringa tandläkaren iallafall haha. Om jag behöver ringa någon akut (eller inte alltid akut iof) som dykt upp, så nämner jag alltid att jag behöver ta ett kort samtal. Jag ringer och sms såklart inte upp varje person som har sökt mig under tiden som jag är med kunden. Vissa vänner kan få vänta.

Jag har nog aldrig bara tagit upp mobilen för att ringa utan att nämna det. Men återigen, jag har aldrig fått att jag inte får heller, eller att någon är oförstående.

Kom även nu i efterhand på att en av kunderna som jag träffar behöver ta en del möten med, och då har jag pillat med min mobil, fortsatt sova eller kollat på TV. För mig är det inga konstigheter heller, lite skönt med egentid
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-07 kl. 18:47.
Citera
2026-05-07, 18:09
Medlem
Citat:
Men det var ju inte det som var frågan nu. Jag säger ju själv att jag inte kan relatera pga är inte man som har haft kvinnliga kunder. För mig är det ju det motsatta.

Jag frågade dig vilken typ av komplimanger det är fråga om och hur det har yttrat sig. Du kan inte ge nåt exempel men säger ändå att det är skillnad på manliga och kvinnliga kunder? Hur kan du veta det? Har du själv haft manliga kunder och är kvinna? Näe, du säger att du inte har det. Och så säger du att jag inte kan relatera. Jag fattar liksom inte?

Kan du inte berätta mer om vilka komplinmanger det handlade om och hur och varför du kände dig tvungen att de ge dem till kvinniga kunder?

Du som man sålde ju sex till kvinnor och jag gör det motsatta. Jag känner inte igen mig i att mina manliga kunder vill ha komplinger men du menar att det var ett vanligt önskemål från dina kvnnliga kunder. Jag fattar om du inte vill/kan utveckla svaret men att ställa en motfråga om kvinnliga kunder till mig blir ju jääääääättekonstigt.
Nu tjafsar du bara, jag har tidigare beskrivit hur mina före detta kvinnliga kunder fiskade efter komplimanger.
Och precis som både du och jag skriver, det är skillnad på hur kvinnliga (som jag beskrev) kunder är jämfört med manliga (som flera av er beskrivit) är.
Citera
2026-05-07, 18:52
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Nu tjafsar du bara, jag har tidigare beskrivit hur mina före detta kvinnliga kunder fiskade efter komplimanger.
Och precis som både du och jag skriver, det är skillnad på hur kvinnliga (som jag beskrev) kunder är jämfört med manliga (som flera av er beskrivit) är.

Trist att du inte vill utveckla. Jag är ju kvinnlig hora som säljer sex till män och känner inte igen fiskandet efter komplimanger så jag tycker att det vore superintressant om du vill dela med dig av vilka komplimanger det rörde sig om om hur det fiskandet efter dem såg ut. I det avseendet så har beskrivit att det skiljer sig supermycket åt. Men inte HUR.

Igen.-- skulle vara superkul om du kunde dela med dig! Verkligen super!!! Du har erfarenhet av Super Liza in the US och jag har erfarenhet av Super-Bosse i Sverige. Vad ville Super Liza höra som Bosse inte vill höra? (OBS! Bara påhittade människor!).Men Super Liza då? Vilka verbala komplimanger vill hon ha? ❣️

Är bleck jeckigt jävla kul att vi har en manlig hora i tråden!!! Grymt!!! Fia med knuff! Och en jävla fullträff! Yatzy! Du kan bidra med supermycket! 🫶

Jag har faktiskt aldrig gett mina kunder komplimanger och de har aldrig fiskat efter dem heller. Jo! En gång ursäktade sig en kund och sa att han inte hunnit raka sig Jag sa 100% ärligt att det klädde honom. En manlig markör! Yes! Älskar det!

Men du -- superseriöst nu. Jag tycker att det är superkul att du skriver i tråden och ditt perspektiv saknas verkligen supermycket! ❤️ Skulle vara superspännande om du kunde dela med dig av vilka komplimanger dina kvinnliga kunder ville höra. För diskussionens skull. Superkul!

Vad är skillnaden mellan fiktiva Super Liza in the US och Super Bosse i Swe? Vg komplimanger och så? Hon är ju inte här och läser i tråden så du riskar ju inte att outa dig. 😀
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-07 kl. 19:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in