Citat:
Vad jag menade med ingen"fullträff" var det motsatta då träffen går överstyr. Jag har redan skrivit om sådana tillfällen som drabbat mig och varken orkar eller vill älta mer i det ämnet. Något som drabbat dig?
Klart de vill jag ska komma och jag ska låta. "Är det skönt?" har en del frågat vid tveksamhet. Jag har redan avhandlat detta med vad jag kallar "storknullare" och har inget i övrigt att tilläga i detta ämnet.
Sen är det generellt så att med stammisar blir sexet bättre, eftersom vi lärt känna varandra och vet vilka energier vi har ihop och vad som passar kunden och vad som passar mig.
Med nykomlingar blir jag så mycket skörare inombords för jag vet inte vilken vändning mötet ska ta.
Nej, en konservativ stammis brukar vara det bästa iaf för mig.
Att någon slaknat direkt efter att ha kommit in i mig har aldrig hänt, men att den gjort det efter ett tags pumpande har hänt och det har skylts på stress.
Vek sig snoppen bara sådär direkt?
Klart de vill jag ska komma och jag ska låta. "Är det skönt?" har en del frågat vid tveksamhet. Jag har redan avhandlat detta med vad jag kallar "storknullare" och har inget i övrigt att tilläga i detta ämnet.
Sen är det generellt så att med stammisar blir sexet bättre, eftersom vi lärt känna varandra och vet vilka energier vi har ihop och vad som passar kunden och vad som passar mig.
Med nykomlingar blir jag så mycket skörare inombords för jag vet inte vilken vändning mötet ska ta.
Nej, en konservativ stammis brukar vara det bästa iaf för mig.
Att någon slaknat direkt efter att ha kommit in i mig har aldrig hänt, men att den gjort det efter ett tags pumpande har hänt och det har skylts på stress.
Vek sig snoppen bara sådär direkt?
Okej, då hänger jag med. Motsatt där träffen går i överstyr? För mig betyder det när man inte har kontroll över situationen, när något obehagligt inträffar. Det enda jag kan kan tänka på är när en kund som jag träffat ett par gånger helt plötsligt trodde att han var en Don Juan och knullade på så intensivt. Om du någon gång har tittat på Sex and The City så finns det en rolig scen där Carrie slår huvudet i sängramen ett flertal gånger under akten eftersom hennes dejt bara tutar och kör. Precis så var det.
Jo, jag har sett din benämning på storknullare och känner att det kan likställas med min definition på en fullträff, same same but different
Vad är en konservativ stammis för något? Det vet jag inte om jag har sett dig beskriva innan. Håller med och tror att jag har skrivit det med här förut att med stammisar lär man ju känna varandras kroppar och sexet är ju såklart bättre. Och självfallet förstår jag att med nykomlingar blir det skörare i och med att man inte har någon susning om vem man ska möta, hur denne är IRL och kommer kunden i fråga bli nöjd efteråt osv. Det ligger ju en prestation i det hela, allt från det sociala till sexuella leveransen. Det kan nog de flesta SW relatera till, tror jag.Och han som slaknade, han lyckades aldrig få in den, så långt kom vi inte (fick avsluta med en HJ istället). Under förspel var han verkligen stenhård men så fort han skulle in så vek den sig. Jag fick honom stenhård igen ett tag, och sedan slaknade han igen när han skulle in. Detta upprepades en gång till. Så totalt tre gånger var han verkligen stenhård till att bli helt slak och det skedde så fort han skulle in i mig, men han hade ståndet mellan gångerna. Det är vad som var så märkligt, men han skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-05 kl. 00:05.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-05 kl. 00:05.
Däremot verkade de tycka att det fungerade, annars hade de nog inte hört av sig igen. Båda gav mig komplimanger, bland annat för min vilja att tillfredsställa. Till dessa skrev jag inget till efter träffarna. Återigen, har bara skrivit till ett fåtal först.
Otroligt ändå!