2026-05-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Vad jag menade med ingen"fullträff" var det motsatta då träffen går överstyr. Jag har redan skrivit om sådana tillfällen som drabbat mig och varken orkar eller vill älta mer i det ämnet. Något som drabbat dig?

Klart de vill jag ska komma och jag ska låta. "Är det skönt?" har en del frågat vid tveksamhet. Jag har redan avhandlat detta med vad jag kallar "storknullare" och har inget i övrigt att tilläga i detta ämnet.

Sen är det generellt så att med stammisar blir sexet bättre, eftersom vi lärt känna varandra och vet vilka energier vi har ihop och vad som passar kunden och vad som passar mig.

Med nykomlingar blir jag så mycket skörare inombords för jag vet inte vilken vändning mötet ska ta.

Nej, en konservativ stammis brukar vara det bästa iaf för mig.

Att någon slaknat direkt efter att ha kommit in i mig har aldrig hänt, men att den gjort det efter ett tags pumpande har hänt och det har skylts på stress.

Vek sig snoppen bara sådär direkt?

Okej, då hänger jag med. Motsatt där träffen går i överstyr? För mig betyder det när man inte har kontroll över situationen, när något obehagligt inträffar. Det enda jag kan kan tänka på är när en kund som jag träffat ett par gånger helt plötsligt trodde att han var en Don Juan och knullade på så intensivt. Om du någon gång har tittat på Sex and The City så finns det en rolig scen där Carrie slår huvudet i sängramen ett flertal gånger under akten eftersom hennes dejt bara tutar och kör. Precis så var det.

Jo, jag har sett din benämning på storknullare och känner att det kan likställas med min definition på en fullträff, same same but different Vad är en konservativ stammis för något? Det vet jag inte om jag har sett dig beskriva innan. Håller med och tror att jag har skrivit det med här förut att med stammisar lär man ju känna varandras kroppar och sexet är ju såklart bättre. Och självfallet förstår jag att med nykomlingar blir det skörare i och med att man inte har någon susning om vem man ska möta, hur denne är IRL och kommer kunden i fråga bli nöjd efteråt osv. Det ligger ju en prestation i det hela, allt från det sociala till sexuella leveransen. Det kan nog de flesta SW relatera till, tror jag.

Och han som slaknade, han lyckades aldrig få in den, så långt kom vi inte (fick avsluta med en HJ istället). Under förspel var han verkligen stenhård men så fort han skulle in så vek den sig. Jag fick honom stenhård igen ett tag, och sedan slaknade han igen när han skulle in. Detta upprepades en gång till. Så totalt tre gånger var han verkligen stenhård till att bli helt slak och det skedde så fort han skulle in i mig, men han hade ståndet mellan gångerna. Det är vad som var så märkligt, men han skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-05 kl. 00:05.
Citera
2026-05-05, 00:12
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Okej, då hänger jag med. Motsatt där träffen går i överstyr? För mig betyder det när man inte har kontroll över situationen, när något obehagligt inträffar. Det enda jag kan kan tänka på är när en kund som jag träffat ett par gånger helt plötsligt trodde att han var en Don Juan och knullade på så intensivt. Om du någon gång har tittat på Sex and The City så finns det en rolig scen där Carrie slår huvudet i sängramen ett flertal gånger under akten eftersom hennes dejt bara tutar och kör. Precis så var det.

Jo, jag har sett din benämning på storknullare och känner att det kan likställas med min definition på en fullträff, same same but different Vad är en konservativ stammis för något? Det vet jag inte om jag har sett dig beskriva innan. Håller med och tror att jag har skrivit det med här förut att med stammisar lär man ju känna varandras kroppar och sexet är ju såklart bättre. Och självfallet förstår jag att med nykomlingar blir det skörare i och med att man inte har någon susning om vem man ska möta, hur denne är IRL och kommer kunden i fråga bli nöjd efteråt osv. Det ligger ju en prestation i det hela, allt från det sociala till sexuella leveransen. Det kan nog de flesta SW relatera till, tror jag.

Och han som slaknade, han lyckades aldrig få in den, så långt kom vi inte (fick avsluta med en HJ istället). Under förspel var han verkligen stenhård men så fort han skulle in så vek den sig. Jag fick honom stenhård igen ett tag, och sedan slaknade han igen när han skulle in. Detta upprepades en gång till. Så totalt tre gånger var han verkligen stenhård till att bli helt slak och det skedde så fort han skulle in i mig, men han hade ståndet mellan gångerna. Det är vad som var så märkligt, men han skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen.

Ja, att stammisen vill ha precis likadant varenda gång.

Konservativ .😸😸
Citera
2026-05-05, 07:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Fast jag som säljer tänker oftast inte på min egen njutning utan har kunden i fokus. Det är han som ska tycka det är en "fullträff". Jag utför en tjänst som jag gör allt för att kunden ska vara nöjd med. Med det sagt att jag inte själv kan tycka vissa möten kan ha varit lyckade, men det blir mer som en bonus och en lyckad dag på jobbet helt enkelt.

Sådana lyckade möten trär jag som ett smultron på ett strå och kan le åt vid minnet.

Ja men precis så är det ju. Det är kunden som köper mina tjänster som ska tycka att träffen är en "fullträff". Vi säljer ju en upplevelse och en illusion av den kåta och glada horan. Jämförelsen haltar lite, men när jag går och färgar håret för x antal tusen så vill jag känna att besöket är en "fullträff". Frisören tycker att det blir en "fullträff" om personen själv blir nöjd med sitt jobb. Vinst för båda. Lite så funkar det med sexarbete också ju.

Som du säger så är lyckade möten en bonus. En bra dag på jobbet. Lite som det är även i andra yrken.

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag tänker också exakt så. När jag gör träffar så struntar jag i min egen njutning och om jag och kunden fungerar socialt eller inte. Det är klart att jobbet blir enklare för mig om jag och kunden klickar, men det är ju verkligen inte viktigt. Det viktiga är att kunden tror att vi fungerar socialt och sexuellt och vad jag egentligen tycker är ju faktiskt helt sekundärt. Jag har och har haft återkommande kunder som jag absolut inte klickar med varken sexuellt eller socialt, men antagligen så tror de att vi gör det, annars skulle de ju inte komma tillbaka. 😁

Bara så att ingen ska bli grinig i trosan så kanske jag ska förtydliga att bara för att jag inte fungerar socialt med vissa så betyder det inte att de kunderna är dåliga eller osköna personer, det betyder bara att personkemin inte fungerar från mitt håll. Som eskort, och som privatperson för den delen, har man ju träffat en hel del folk och det är ju faktiskt omöjligt att klicka med alla. Också kan jag nämna för hundrade gången i den här tråden, ifall det har tillkommit någon ny läsare, att när jag vill ligga för njutning så gör jag det privat och inte i tjänsten.

Exakt! Det viktiga är ju att kunden upplever att vi har kemi och funkar ihop på alla plan även om vi inte alls har och gör det. Då får man framkalla den där kemin med skådespel. De flesta sexarbetare som har skrivit i tråden har ju sagt att det är viktigt för kunderna att vi också har det bra och gillar det sexuella som händer. Jag tror att alla har fått frågan vad vi tänder på, vad vi gillar sexuellt osv. Det kan man så klart svara på, men det är ju inte så viktigt eftersom man inte jobbar pga kåthet. Finns ingen attraktion och mental och känslomässig connection så är det ju sak samma. Dessutom gillar jag en del saker som inte ens står på menyn när jag säljer sex. 😊

Det är ett bra och roligt jobb när träffar är smooth och kunden är schysst. Får man en bra kontakt med sina kunder så blir man ju den där terapeuten som suger kuk. En del sexarbetare pratar bara om det sexuella under träffar, men många av oss verkar ha lite andra erfarenheter. Att det för kunden handlar om så mycket mer än att bara knulla och tömma. För mig spelar det verkligen ingen roll om en kund är dålig på att ligga, jag är ju inte där för njutningen. Jag säger bara till om han gör nåt som gör ont. Om en kund är bra på att ligga så är det en bonus, men eftersom det inte finns nåt djup och äkthet i relationen så handlar det verkligen bara om fysisk stimulans för mig. Klart att en kund som är bra på att knulla är att föredra. Men mina favoritkunder är de som får mig att må bra under träffar. Är roliga, intressanta och gulliga. Där man funkar personlighetsmässigt liksom. Bästa träffarna!
Citera
2026-05-05, 08:06
Medlem
Jag har nu orkat mig igenom hela tråden, mkt intressant ändå.

Citat:

Så därför ställer jag frågan här.

@Sexköpare: Har ni högre sexdrift än den genomsnittliga mannen tror ni?

Jag har enormt hög sexdrift, och tycker sex (speciellt kinky) är mkt trevligt. Varför gå ut på krogen eller appar för att ragga, när det finns stammis-incall runt hörnet? Incalls som ger precis de kinks jag e på jakt efter för dagen, och trevlig dame för allmänt tjötande.

93% pga hög sexdrift, 7% för söker närhet. Är också trevligt med återbesök när man lärat känna damen lite, pga trevligt umgås å tjöta lite.

Såg också i tråden något om kontakta kunderna. En av tjejerna jag är stammis hos skickade mig ett mess dryga veckan efter mitt första besök. Mest en "hur är läget?". Hade tänkt besöka henne på nytt oavsett, men var ju trevligt med en påminnelse. Läget nu är att jag sporadiskt får matlagningsbilder, bilder från krogen, småchattande om husdjur, resor å restaurangbesök. Jag har varit med ett par sexarbetare men aldrig varit med om något liknande. Utgår från att det är i kundbevarande syfte, men är ju som en jäkla tur man e singel å inte har nån som rotar i ens telefon.
Citera
2026-05-05, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asworinsbora
Såg också i tråden något om kontakta kunderna. En av tjejerna jag är stammis hos skickade mig ett mess dryga veckan efter mitt första besök. Mest en "hur är läget?". Hade tänkt besöka henne på nytt oavsett, men var ju trevligt med en påminnelse. Läget nu är att jag sporadiskt får matlagningsbilder, bilder från krogen, småchattande om husdjur, resor å restaurangbesök. Jag har varit med ett par sexarbetare men aldrig varit med om något liknande. Utgår från att det är i kundbevarande syfte, men är ju som en jäkla tur man e singel å inte har nån som rotar i ens telefon.

Men här får man ju som SW känna av vad som är ok att göra, och inte. Man borde ju ha en fingertoppskänsla kring en eventuellt fortsatt digital kontakt mellan träffarna. Börja svara kort utan frågor tillbaka om du vill avsluta den digitala kontakten. Eller så ger du ingen respons alls så ska du se att hon nog slutar (om det är vad du vill).

Jag har skrivit här innan att jag hörs med 3 kunder mellan träffar men initiativet för detta ligger inte på mig alls. Det är de som hör av sig mest om allt möjligt, och jag svarar. Jag skulle såklart aldrig göra det om det inte var de som skrev först.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-05 kl. 08:48.
Citera
2026-05-05, 08:36
Medlem
Citat:
Ja, att stammisen vill ha precis likadant varenda gång.

Konservativ .😸😸

Förstår! Det känns tryggt, bekvämt och man vet precis hur han vill ha det, och levererar där efter. Inga krusiduller alls. Däremot har jag ibland känt med en sådan kund att ”blir det inte tråkigt för honom snart med samma sak”. Men sålänge han inte klagar och fortsätter höra av sig, så antar jag att han är nöjd.
Citera
2026-05-05, 10:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Förstår! Det känns tryggt, bekvämt och man vet precis hur han vill ha det, och levererar där efter. Inga krusiduller alls. Däremot har jag ibland känt med en sådan kund att ”blir det inte tråkigt för honom snart med samma sak”. Men sålänge han inte klagar och fortsätter höra av sig, så antar jag att han är nöjd.

Det är ändå rätt få kunder som är sugna på att exprimentera hitan och ditan. De flesta efterfrågar vanlig vaniljsex och ingenting annat.
Citera
2026-05-05, 18:42
Medlem
Citat:
Om jag är okej med övernattning vid en första träff beror såklart på den potentiella kunden och hur han presenterar sig. Jag har gjort det en gång bara för snart 1 år sedan. Han skrev en väldigt bra presentation och önskemål när han kontaktade mig, och jag kände snabbt att han var väldigt seriös som dessutom efter lite dialog gav ut sitt riktiga för och efternamn. Nu hade jag tur att det blev en avslappnad och enkel träff. Det är ju annars som russian roulette, "hope for the best & prepare for the worst". Med en annan kund så blev det övernattning vid andra träffen, eftersom han bad mig stanna över om jag hade möjlighet. Det var inget planerat och jag hade inte med mig något för en övernattning, men det löste sig ändå.

I övrigt har jag tre stammisar som jag brukar ha övernattningar med. Med den ena blev det redan vid andra träffen, eftersom han bjöd med mig utanför stan, nu övernattar vi så kanske fem gånger per år. Med den andra tog det över ett år innan vi började sova över, och där blir det runt tre övernattningar per år. Med den tredje tog det ungefär sex träffar innan vi började, och det är också honom jag oftast har övernattningar med, cirka tio gånger per år.

Övernattningarna med alla ovan varar oftast 1–2 dygn, men någon enstaka gång per år kan det bli upp till fem dagar. Hur ser det ut för dig?

Förstår att tio gånger per år med samma kund kan väcka undran men han och jag har en uppgörelse där båda är nöjda med upplägget, som jag såklart inte kan gå in närmare på här.

Jag har 4-5 övernattningar/år med samma (både hemma och hotell) och ibland har vi setts ute för lunch och middag med och han har varit hjälpsam med annat. Det tog 2 mån från vår första träff till första övernattningen. Jag har träffat honom i drygt 1,5 år och vi träffas i snitt 1 gng/v, ibland har det blivit 2-3 ggr/v. Intressant med uppgörelse som du nämner... Han som jag beskrivit nu har kanske inte en uttalad uppgörelse men vi båda är generösa och flexibla och vår "deal" är nog inte alltid enligt regelboken heller. Om man träffas 3 ggr/v, då är jag flexibel men jag får en del tillbaka. Haha känns som man pratar i kodord eftersom man inte riktigt kan berätta för detaljerat, vet inte om han är medlem här och kan känna igen vissa saker och vet inte heller hur det jag skriver tas emot av andra i tråden eftersom något säger mig att jag inte jobbar enligt reglerna (när det kommer till honom).

Utan att jag såklart vet men läste några av dina gamla inlägg, känner du att du jobbar mer som en sugarbaby eller en eskort? Då baserar jag det på det du skrivit.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-05-05 kl. 18:56.
Citera
2026-05-05, 19:20
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Jag känner igen det där. Tänker på två kunder jag slutade träffa efter ett tag av odramatiska anledningar. Båda var supertrevliga och det fungerade bra socialt, men sexuellt kände jag att det var OK men inte mer än så. För mig var det ingen fullträff, och mitt fokus låg ju inte direkt på min egen njutning heller. Så när de hörde av sig gång på gång, så ställde jag upp i tjänst Däremot verkade de tycka att det fungerade, annars hade de nog inte hört av sig igen. Båda gav mig komplimanger, bland annat för min vilja att tillfredsställa. Till dessa skrev jag inget till efter träffarna. Återigen, har bara skrivit till ett fåtal först.

Aha, okej. Jag skulle själv aldrig sluta träffa en kund för att sexet bara är "OK", men jag kanske missförstår dig och du slutade träffa dem av andra anledningar än just själva sexet?

Jag har själv bara slutat träffa en (1) kund för att sexet var dåligt, och då menar jag att det var så dåligt att det inte ens gick att stå ut med även om jag drömde mig bort till mina bästa sexfantasier som inte ens involverar män. Jag vill verkligen inte prata illa om folks sexualteknik, men det var verkligen helt obeskrivligt dåligt och jag får rysningar bara av att tänka på det. 😬 Helt ofattbart för mig att man kan vara så dålig på sex och inte inse det själv. Jag tror att jag har nämnt honom många gånger i tråden, så jag ska inte älta honom mer. 🙈

Förutom det har jag bara slutat träffa kunder p.g.a. olika beteenden som jag inte kan stå ut med, men om de är bra på att knulla eller inte har inget med saken att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Exakt! Det viktiga är ju att kunden upplever att vi har kemi och funkar ihop på alla plan även om vi inte alls har och gör det. Då får man framkalla den där kemin med skådespel. De flesta sexarbetare som har skrivit i tråden har ju sagt att det är viktigt för kunderna att vi också har det bra och gillar det sexuella som händer. Jag tror att alla har fått frågan vad vi tänder på, vad vi gillar sexuellt osv. Det kan man så klart svara på, men det är ju inte så viktigt eftersom man inte jobbar pga kåthet. Finns ingen attraktion och mental och känslomässig connection så är det ju sak samma. Dessutom gillar jag en del saker som inte ens står på menyn när jag säljer sex. 😊

Det är ett bra och roligt jobb när träffar är smooth och kunden är schysst. Får man en bra kontakt med sina kunder så blir man ju den där terapeuten som suger kuk. En del sexarbetare pratar bara om det sexuella under träffar, men många av oss verkar ha lite andra erfarenheter. Att det för kunden handlar om så mycket mer än att bara knulla och tömma. För mig spelar det verkligen ingen roll om en kund är dålig på att ligga, jag är ju inte där för njutningen. Jag säger bara till om han gör nåt som gör ont. Om en kund är bra på att ligga så är det en bonus, men eftersom det inte finns nåt djup och äkthet i relationen så handlar det verkligen bara om fysisk stimulans för mig. Klart att en kund som är bra på att knulla är att föredra. Men mina favoritkunder är de som får mig att må bra under träffar. Är roliga, intressanta och gulliga. Där man funkar personlighetsmässigt liksom. Bästa träffarna!

Precis så är det ju! Det är ju jättevanligt att kunder frågar vad man njuter av och vad man gillar. Det är gulligt att de frågar, men det är också helt meningslöst eftersom jag inte är där för min egen njutning. När jag vill knulla för egen njutning så använder jag andra kanaler där man inte riskerar att råka ut för horstigma, polis och andra risker med att sälja sex. Som sagt så verkar vissa eskorter vara fokuserade på det sexuella med träffarna, men för mig personligen så är det mycket viktigare att kunden är en schysst och bra person, och de kunder jag träffar vill att jag ska ha det bra även utanför sängen. Ja, de köper en sexuell tjänst, men de tycker även att det är viktigt att man fungerar ihop utanför sängen och jag har aldrig varit med om att en kund har skickat iväg mig bara för att själva "akten" är över. Och har man inte kemi naturligt så får jag som eskort skapa den! Att skapa kemi är någonting många eskorter är bra på och jag kan verkligen känna en yrkesstolthet över att jag har fått en kund att må toppen och känna sig sedd och uppskattad, även fast vi egentligen inte alls funkar socialt och han är sämst på att knulla. Jag mår verkligen bra av att få andra människor att må bra. ☺️
Citera
2026-05-05, 23:45
Medlem
Citat:
Det är ändå rätt få kunder som är sugna på att exprimentera hitan och ditan. De flesta efterfrågar vanlig vaniljsex och ingenting annat.

Jo så är det visserligen. Det är väl jag som får sluta att tänka att kunden behöver lite variation hehe!

Citat:
Ursprungligen postat av Saanndraa
Haha känns som man pratar i kodord eftersom man inte riktigt kan berätta för detaljerat, vet inte om han är medlem här och kan känna igen vissa saker och vet inte heller hur det jag skriver tas emot av andra i tråden eftersom något säger mig att jag inte jobbar enligt reglerna (när det kommer till honom).

Utan att jag såklart vet men läste några av dina gamla inlägg, känner du att du jobbar mer som en sugarbaby eller en eskort? Då baserar jag det på det du skrivit.

Om du och han har hittat ert sätt och upplägg, och ni trivs med det så kör på bara. Lägg ingen vikt i vad som anses vara korrekt i denna bransch. Utan att veta exakt vad du menar, men tror mig förstå, så är det inga konstigheter om stammispriser eller annat erbjuds. Däremot har det varit diskussioner här innan att vissa kunder tror att de ska få avdrag på en träff bara för denne har bjudit en på middag. En kund som tar det för givet är väldigt oskön eftersom jag förmodar att erbjudandet kommer från kunden själv, men jag kan absolut vara flexibel om det gäller någon som har hjälpt mig tidigare, eller någon som vill träffa en ofta. Har skrivit förut hur en kund hjälp mig med deklaration när jag sålde min BRF, stenskott på bil och allt meck kring det. Min tillfälliga uppgörelse för hjälpen jag fick håller jag privat

Jag vet inte exakt hur en SB jobbar, men jag har aldrig tagit en drink eller middag med en ny kund för att känna av varandra, innan man bokar in en "riktig" träff. Jag tror däremot att jag förstår vad du menar och grundar du det i att jag skrivit att jag fått bra kontakt med några kunder och vi hörs emellanåt? Jag kan väl säga att med majoriteten av kunderna så är det mer eller mindre som "vanliga trevliga" träffar, men absolut med några enstaka har det utvecklats till en annan kontakt. Och nej, det är ingen kärleksrelation heller (då hade det skett för ett tag sedan om så vore fallet). Men jag tror inte att jag är ensam i detta, du själv nämner en kund som du verkar träffa ofta och övernattar med, det visar ju på en närmare typ av kontakt. Sedan har en kund berättat för mig att han hörs av ofta med en annan SW. Det är ju svårt att inte få en närmare relation och kontakt med någon man träffar ofta.

Citat:
Aha, okej. Jag skulle själv aldrig sluta träffa en kund för att sexet bara är "OK", men jag kanske missförstår dig och du slutade träffa dem av andra anledningar än just själva sexet?

Jag har själv bara slutat träffa en (1) kund för att sexet var dåligt, och då menar jag att det var så dåligt att det inte ens gick att stå ut med även om jag drömde mig bort till mina bästa sexfantasier som inte ens involverar män. Jag vill verkligen inte prata illa om folks sexualteknik, men det var verkligen helt obeskrivligt dåligt och jag får rysningar bara av att tänka på det. 😬 Helt ofattbart för mig att man kan vara så dålig på sex och inte inse det själv. Jag tror att jag har nämnt honom många gånger i tråden, så jag ska inte älta honom mer. 🙈

Förutom det har jag bara slutat träffa kunder p.g.a. olika beteenden som jag inte kan stå ut med, men om de är bra på att knulla eller inte har inget med saken att göra.

Precis, jag slutade inte träffa dem för att sexet bara var okej. Ena träffade jag ändå i 1 år. Det rann snarare ut i sanden av olika anledningar, men till stor del tror jag att det berodde på att jag förhalade det lite. Jag gör inte en massa olika träffar utan försöker hålla det begränsat. Och om jag får en förfrågan från någon som är trevlig, social med okej sex, jämfört med någon som är trevlig, social och där sexet är kanon, så kommer jag prioritera den senare. Jag såg ingen vits i att boka 2-3 kunder samma dag eller efter varandra, så tyvärr blev det mindre och mindre kontaktförsök (och jag skrev aldrig något heller till dessa), så det var nog det som hände. Hade jag försökt prioritera att träffa dessa kunder om jag kände att sexet var wow? Ja, kanske.

Vissa träffar hade man helst sluppit bli påmind om. Jag har slutat att träffa en kund som var väldigt introvert. Det tog mycket energi att vara den som höll igång dialogen och efter tre träffar kände jag att det var inte värt det. Undrar ibland varför jag ens gick med på två till träffar efter första. Du vet hur man ibland säger att vissa kvinnor kan upplevas "som döda fiskar", det är exakt hur han var. Jättesnäll, väldigt blyg, ingen personlighet, sa knappt något, värdelös på att smeka, rörde knappt på sig, spikrak och låg stel som en pinne i sängen, MEN han var en fena på oralt, vilket var en stor överraskning Otroligt ändå!
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-06 kl. 00:08.
Citera
2026-05-06, 07:04
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Precis så är det ju! Det är ju jättevanligt att kunder frågar vad man njuter av och vad man gillar. Det är gulligt att de frågar, men det är också helt meningslöst eftersom jag inte är där för min egen njutning. När jag vill knulla för egen njutning så använder jag andra kanaler där man inte riskerar att råka ut för horstigma, polis och andra risker med att sälja sex. Som sagt så verkar vissa eskorter vara fokuserade på det sexuella med träffarna, men för mig personligen så är det mycket viktigare att kunden är en schysst och bra person, och de kunder jag träffar vill att jag ska ha det bra även utanför sängen. Ja, de köper en sexuell tjänst, men de tycker även att det är viktigt att man fungerar ihop utanför sängen och jag har aldrig varit med om att en kund har skickat iväg mig bara för att själva "akten" är över. Och har man inte kemi naturligt så får jag som eskort skapa den! Att skapa kemi är någonting många eskorter är bra på och jag kan verkligen känna en yrkesstolthet över att jag har fått en kund att må toppen och känna sig sedd och uppskattad, även fast vi egentligen inte alls funkar socialt och han är sämst på att knulla. Jag mår verkligen bra av att få andra människor att må bra. ☺️

Ja, när man vill knulla för sin egen njutning så använder man ju helt andra och mycket smidigare kanaler. Är ganska så självklart ju. Horstigmat, myndigheter och andra risker. Men också för att det finns ett heeeeelt annat utbud. 🤪 🤤

Jag har ingen nuvarande kund som inte bryr sig om att jag ska ha det bra även utanför sängen. Det är klart att de gillar illusionen av den kåta, tillgängliga och glada horan men jag har samma erfarenhet som du. På det stora hela iaf. Jag har träffat några få osköna rötägg, men det är ju inga jag träffade igen. Annars är ju alla väldigt schyssta och vänliga, både i och utanför sängen. För mig är det det ABSOLUT viktigaste med träffar. Att det är en reko och bra person som vill mig väl. Hur pass bra eller dåligt han slickar fitta är ju faktiskt helt oviktigt, men om han är bra är det en bonus.

Det är klart att det finns en yrkesstolthet när man gör bra träffar. Jag funkar som du -- jag är en pleaser när jag gör träffar. 100% Jag gillar att gå in i rollen som hora och serva kunden, med det inte sagt att kunden är passiv i sängen och jag gör allt jobb. Men att ge just honom en upplevlse som han tycker om och uppskattar. Som hora blir man ju en ganska bra personkännare och man lär sig tas med folk. Det här med att man lyckas skapa den där kemin som kunden uppfattar som äkta. Jag känner mig alltid nöjd när jag går ifrån en träff och jag vet att kunden är glad och tillfredsställd på alla sätt. Om jag själv har kommit är ju totalt sekundärt.

Sen så finns det ju kunder där vi har äkta kemi på det sättet att jag verkligen tycker om att prata med dem. Vi har ett bra flow i samtalet så middag/drink/annat ute väcker aldrig misstänkar eftersom vi funkar ihop socialt på ett naturligt sätt. Såna träffar kan jag verkligen se fram emot. Jag har en kund som har en fysisk funktionsnedsättning så kan han inte knulla öht (bara ge oralt och det är han ok på) men han är en jävligt rolig person! Skev humor, pratar naturligt med alla och jobbar dessutom med nåt som intresserar mig så det är kul när han berättar saker om det. De träffarna ser jag alltid fram emot. Han är så gullig och rolig. Sexet som knappt ens är sex är en väldigt liten del av träffarna. Efter en sån träff är jag uppriktig nöjd, tillfredsställd och glad. Jag har haft det kul och jag har fått kunden att må bra.😊

Det här med hur man känner sig efter en träff. Jag skrev om det för ett tag sen. Jag har så mycket privat nu att jag knappt ens orkar göra träffar öht. Jag träffar mina favoriter när det funkar och jag har kommit att gilla snabbträffar på lunchen. För att det är så "olämpligt" att mötas upp och suga kuk när man egentligen borde jobba eller sitta och äta sin lunchlåda med kollegor. När jag går därifrån och går bland alla människor så brukar jag tänka att det är ingen som vet vad jag precis har gjort och skulle nån gissa vem av alla i vimlet som är hora så tror jag inte att så många skulle gissa på mig. En dirty liten hemlighet.🤪

På så vis så kan jag verkligen gilla dubbellivet man som hora tvingas leva. Nu har jag så mycket att göra privat och vill verkligen prioritera mina nära och kära när jag är ledig från jobbet men det är också skönt att slippa vara oanträffbar en hel kväll och allt det där. Övernattningar och weekends inkräktar alldeles för mkt på mitt vanliga liv nu, det finns knappt några pengar alls som kan väga upp det.

Jag sover väldigt dåligt tillsammans med andra. Jag har bara två kunder som jag gör övernattning med, med dem sover jag skapligt bra och känner mig trygg. De snarkar inte, ligger på sin sida av sängen, kladdar inte på mig på natten osv. Men näe, jag vill sova hemma och vakna med nån jag verkligen vill vakna med. 😊

Jag sover ju inte alltid bra hemma heller, men det är HEMMA. Om min sambo vore kund så skulle jag avlida. 😂 Han är stor, tar mkt plats, rör sig i sömnen, snarkar som en galt (särskilt under pollensäsongen), går upp på nätterna, lyssnar på musik i lurar som läcker ljud hela natten osv. MARDRÖÖÖM med en kund. Fy fan. På samma sätt så kan inte jag bete mig som jag gör hemma när jag sover med en kund. Sova i skift, hålla på och knappa på datorn mitt i natten, gå upp kl 05.30 och slamra runt med saker, sover i full mjukismundering, dricka kaffe i sängen, börja prata med sällskapet och berätta om nattens nyheter osv. Hemma så är det där mysigt och man kan tycka om varandras egenheter och vanor, men när man jobbar så funkar ju inte det där alls.

Jag skrev nyligen i annan tråd om att sexet med en escort är vääääldigt tillrättalagt, men det gäller ju faktiskt inte bara sexet. Det är hela umgänget som är så. Vi är ju som sagt bra på att skapa en illusion av ett trevligt, följsamt och uppmärksamt sällskap. Det handlar verkligen inte bara om att verka vara en kåt och glad hora -- det handlar väldigt mycket om att skapa den där kemin på alla plan. Inklusive att vara ett följsamt sällskap som beter sig på ett sätt som pleasar kunden. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-06 kl. 07:39.
Citera
2026-05-06, 19:28
Medlem
FestligPersikas avatar
Det har ju pratats lite i tråden om övernattningar och det är nog den typ av träff som jag gillar minst. Det spelar liksom ingen roll vem kunden är, övernattningar suger av anledningar som inte ens har med kunden att göra. Det blir varmt, jag ligger vaken typ hela natten, jag vill egentligen sova i min egen säng, alla kunder snarkar (ja, även de som lovar att de inte snarkar gör det! 🙄), jag blir uttråkad, jag gillar inte att bli väckt mitt i natten av att någon jag inte ens är attraherad av skedar mig och klämmer på mina bröst, jag måste ordna kattvakt, osv osv... Allt det där försvinner ju inte heller bara för att kunden är reko och schysst, så det har som sagt inte ens speciellt mycket med kunden att göra.

Plus att jag inte ens har speciellt mycket tid för övernattningar. Jag jobbar heltid på ett vanligt jobb och har mycket saker för mig på fritiden och prioriterar träning, vänner och familj före kundträffar, så det är sällan jag ens har tid för träffar och speciellt inte för övernattningar eller resor. Jag tänker inte spendera en hel helg med en kund och jag tänker inte använda mina semesterdagar eller ta tjänstledigt för att en kund "bjuder med mig" någonstans. Det är dessutom ganska misstänkt i mitt privatliv om jag helt plötsligt inte är anträffbar på flera dygn. Jag har kontakt med min familj och vissa vänner varje dag, och de skulle tycka att det är märkligt om de inte kan få tag på mig på flera dagar. Inte att de skulle efterlysa mig, men de skulle nog bli oroliga.

Många kunder verkar tycka att övernattningar och resor är höjden av lyx och att eskorten ska vara glad och tacksam över att hon blir "medbjuden". Det är klart att det är lyxigt och härligt för kunden att få spendera mycket tid med en snygg och hängiven tjej och vakna upp tillsammans med henne, men jag tror inte att de tänker på att det faktiskt kan vara ganska mentalt påfrestande för eskorten även om man är en schysst och bra kund, och för henne så är det ju fortfarande jobb även om det för kunden är semester och avkoppling.

Det är ju någonting helt annat när man sover eller reser med någon man gillar och då har jag mycket större tolerans för störiga beteenden. Om en partner snarkar så tycker jag mest att det är gulligt, det gör inte lika mycket om det blir varmt fastän jag är värmekänslig och jag vaknar gärna på nätterna av att någon jag verkligen gillar skedar mig och klämmer på mina bröst. 🥰 😍 Jag tror faktiskt att de flesta, även utomstående, har förståelse för att man har mer tolerans för "störiga" saker hos någon man gillar.
Senast redigerad av FestligPersika 2026-05-06 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in