Citat:
Ditt påstående var att i princip alla jurister säger att det är så. INTE att "David Massi kanske har en känsla av det är så". Förstår du skillnaden eller är du för utvecklingsstörd?
Citat:
I våldtäktsmål är det ju lägre beviskrav än i andra mål där personer döms på baserat på målsägandes ord, det är ett faktum,
Är det? Du kan inte bara påstå det, ditt jävla mongo

Citat:
Det man säger i domen är att målsäganden VAR hos den tilltalade den helgen, medans den tilltalade säger att hon inte var det. Detta bevisar ju dock inte att en VÅLDTÄKT ägt rum om den tilltalade blandat ihop dagar eller ljuger om detta med tanke på att det ska ha skett ett halvår tillbaks i tiden. Det måste vara lätt blanda ihop dagar när vi snackar ett halvår tillbaks, speciellt när man sitter häktad och i chock.
Så det är enligt dig den enda bevisningen i domen? Att målsägande påstår att det skedde ett halvår tillbaks i tiden? Och man kan inte ens styrka att han var på plats? Ingen annan bevisning? Är det ditt påstående?
Om nej, berätta exakt vad du föreställer utgör bevisning i domen.
Citat:
Jag har inte domen, men läs domen själv och återkom vettja!
Var inte orolig, jag kommer läsa den. Men först vill jag veta exakt vad du påstår om den så att jag bitchslappa dig när det visat sig att du ljuger återigen.