2026-05-07, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha så random att börja dagen med en skrämmande närbild och från ingenstans börja prata om fräknar?
Hon är en mästare på att hylla sig själv.
Citera
2026-05-07, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Men va? Vilken psykolog går hon till? 🤔 Nu är jag lost. 🤣

På vårdcentralen som hon själv säger. Hon pratade med psykologen. Sen var hon och lämnade in massa frågeformulär på vårdcentralen. Sen skulle hon tillbaka till psykologen på vårdcentralen.
Citera
2026-05-07, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Men va? Vilken psykolog går hon till? 🤔 Nu är jag lost. 🤣

Hanna har träffat psykologen på sin VC. Där har hon fått göra en första screening för ADHD efter att hon bett om det. Psykologen vill inte remittera vidare för ADHD. Hanna fick med sig screenings för GAD och social ångest att fylla i hemma.

För flera månader sen sa Hanna att hon var ”mitt uppe i sin ADHD-utredning”, då hon träffat psykologen på VC en gång. Överdrivet som vanligt, vilket var det man reagerade på här
Citera
2026-05-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon är en mästare på att hylla sig själv.
Verkligen 😅
Citera
2026-05-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hanna har träffat psykologen på sin VC. Där har hon fått göra en första screening för ADHD efter att hon bett om det. Psykologen vill inte remittera vidare för ADHD. Hanna fick med sig screenings för GAD och social ångest att fylla i hemma.

För flera månader sen sa Hanna att hon var ”mitt uppe i sin ADHD-utredning”, då hon träffat psykologen på VC en gång. Överdrivet som vanligt, vilket var det man reagerade på här

Som vanligt då. Begriper inte hur nån kan tro på henne.
Citera
2026-05-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss

Fast i min värld är man i en utredning tills utredningen visar nått annat, vilket det nu gjort för Hanna. Så helt fel har hon inte haft.
Citera
2026-05-07, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestvetare
Fast i min värld är man i en utredning tills utredningen visar nått annat, vilket det nu gjort för Hanna. Så helt fel har hon inte haft.

Fast man är inte uppe i en adhd- utredning om man inte fått utredas. Man är under utredning för att se OM man ska utredas för adhd så lite vilseledande
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-05-07 kl. 11:19.
Citera
2026-05-07, 10:53
Medlem
Så Lara är hemma från förskolan för att de ska gå till lekparken istället? Asså what?! Har Lars föreslagit det😅😅😅😅
Citera
2026-05-07, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Så Lara är hemma från förskolan för att de ska gå till lekparken istället? Asså what?! Har Lars föreslagit det😅😅😅😅
Enda tiden på dygnet som ingen annan är där
Citera
2026-05-07, 11:06
Medlem
Stackars barn….. får inte umgås med jämnåriga och ha det roligt och utvecklas på förskolan. Hon ska istället sitta själv i en park kl 10:30 en torsdag. Vad håller H på med? Lars går typ 2-3 timmar på förskolan dagligen (om hon ens är där), varför inte gå till lekparken på eftermiddagen så att Lars kan få träffa andra barn på förskolan, kanske få utveckla sitt språk litegrann.
Citera
2026-05-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt

Man är ju ändå nyfiken hur deras upplägg ser ut, klart att förskolan vill veta hur många barn som kommer för och kunna planera med mat och så vidare ( och självklart kan ett barn bli sjukt precis innan)
Men jag kan inte själv föreställa mig att själv kontakta vår förskola och säga "Hej! nej mitt barn kommer inte idag, för vi ska besöka lekparken" 🫣
Citera
2026-05-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Stackars barn….. får inte umgås med jämnåriga och ha det roligt och utvecklas på förskolan. Hon ska istället sitta själv i en park kl 10:30 en torsdag. Vad håller H på med? Lars går typ 2-3 timmar på förskolan dagligen (om hon ens är där), varför inte gå till lekparken på eftermiddagen så att Lars kan få träffa andra barn på förskolan, kanske få utveckla sitt språk litegrann.

8.30 redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in