2026-04-03, 10:14
Medlem
SodaFointains avatar
17 april börjar en svensk serie med bla Gustav Hammarlöv som heter som texten ovan

Här är en trailer på den.

https://www.youtube.com/watch?v=qBY5tEh8cEU

Verkar bra.
Senast redigerad av SodaFointain 2026-04-03 kl. 10:16.
Citera
2026-04-03, 11:13
Medlem
Vad är det som är bra? Är det de krystade dialogerna eller att alla pratar svenska?
Förklara!

Själv tycker jag det verkar vara ytterligare en typisk svensk mellanmjölksproduktion.
Citera
2026-04-03, 11:39
Medlem
Bonusfamiljen 2.0 med en komisk/overklig tvist?
Citera
2026-04-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
17 april börjar en svensk serie med bla Gustav Hammarlöv som heter som texten ovan

Verkar bra.
Men hurra.
Ytterligare en doku att inte se.
Så härligt att grotta ner sig i hur föräldrars beslut påverkar barn, och de får gråta ut lite i tv.

Edit.
Detta är ju inte en doku, utan en produktion som är fiktiv.
Så tar tillbaka lite av mitt inlägg
Citera
2026-04-17, 08:31
Medlem
SodaFointains avatar
Verkar inte gå på linjär tv utan bara play eller?
Citera
2026-04-21, 18:07
Medlem
SodaFointains avatar
Vad hände med syster 3. Sett 2 avsnitt nu och inget mer hände. Hon kom och sa detta är ju min pappa sen såg man inget mer av henne. Trodde det skulle bli värsta intrigen.
Citera
2026-04-24, 07:03
Medlem
Va? Syster 3 är lilltjejen. Tanten i början var ingen syster
Citera
2026-04-29, 08:12
Medlem
SodaFointains avatar
Vad tog den tredje systern vägen som kom in på sjukhuset och sa detta är min pappa med som de andra 2 ej verkade veta om!
Citera
2026-05-06, 21:58
Medlem
Citat:

Verkar bra.

Kollat 5 avsnitt nen tycker serien är oerhört slätstruken. Händer typ ingenting och en del skådisar ör oerhört stela och trista. De verkar inte ens leva aig in i sina roller. Tycker om Gustav Hammarsten annars men även han har gått vilse och levererar inte alls.
Citera
2026-05-07, 14:18
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Vad tog den tredje systern vägen som kom in på sjukhuset och sa detta är min pappa med som de andra 2 ej verkade veta om!
Det var inte deras syster. Och mannen i sjuksängen var inte deras pappa heller. De hade gått in till fel gubbe.
Citera
2026-05-07, 14:24
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Kollat 5 avsnitt nen tycker serien är oerhört slätstruken. Händer typ ingenting och en del skådisar ör oerhört stela och trista. De verkar inte ens leva aig in i sina roller. Tycker om Gustav Hammarsten annars men även han har gått vilse och levererar inte alls.
Jag tycker att serien härmar en annan tv-serie - "Meningen med livet" på Viaplay. Där är det också en manlig chef och en kvinnlig anställd som håller på med samma typ av "dominanslekar" på arbetsplatsen och beordrar den andre att lägga sig på golvet och liknande, för att sen ha sex. De har snott den grejen. Skittrist.
Citera
2026-05-15, 15:54
Medlem
farlings avatar
VARFÖR spelar Gustaf Hammarsten alltid samma roll i serier likt denna numer?
Finns det verkligen ingen annan svensk skådespelare som kan porträttera en oskön gubbe med taskig relation till sina barn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in