Citat:
Ursprungligen postat av
trez77
P.W skriver ju att hon sjunger och dubbar jättebra,kan inte bli bättre betyg än så.
Gjorde hon verkligen verkligen det? Jag såg däremot att hon skrev något om att hon trodde Badbollen var någon som hade erfarenhet av att sjunga, vilket inte är riktigt samma sak...
Edit: Hittade detta citat av PW på Insta: "Men GRÄMER mig fortfarande att jag inte tog Anna!!! 🤯😤😅 Men ibland snöar man in sig på fel namn och missar både ledtrådarna och rösten..! 🤷♀️ Jag lyssnade faktiskt på Toystory i går när jag skulle natta Kalí ( hans nya favoritfilm) och hörde då Anna Book sjunga såå fint som dockan i filmen! Alltså på riktigt, Disney-röst!! 🙌Hoppas detta har gett dig blodad tand att sjunga MER, Anna!!! ❤️🌟👏"
Det finaste PW kan säga är alltså att Anna har en perfekt Disneyröst och det kan jag hålla med om. 75% socker och 75& lönnsirap. Sedan vore det väl verkligen en slump att PW satte på just den ToyStory filmen Anna är med i för att natta vem nu Kali är. Vilket får mig att undra vem som nattar sina barn med film? Så, nä, jag tror PW ljög ihop den lilla storyn för att rädda ansiktet på Anna.
En presumtiv psykolog skulle diskret hala fram sitt visitkort och lägga vid artistutgången i TV4-huset efter Annas medverkan. Anna: "Jag har varit mobbad ganska mycket som barn och då blev jag oftast kallad för badbollen eller tunnan." Och så väljer TV4 att klä ut henne till en badboll... och Anna är så mediakåt att hon säljer sin själ till djävulen och går med på det för att få lite uppmärksamhet igen.
När hela publiken sedan skriker "av med masken" tycker jag det är obehagligt oavsett vem som står i dräkten. Men i Annas fall blev det direkt mobbing igen. Det hela förstärktes väl av att de flesta i publiken inte hade en aning om vem hon är. Samma sak med Agneta Sjödin. Det är väl femton år sedan hon gjorde Fångarna på fortet. Msked singer är ju ett barnprogram i första hand och det finns väl ingen under 20 som har sett henne i något sammanhang. På samma sätt som ingen under 50 vet vem Anna Book är. Tystnaden sa väl allt som inte Anna sa: "Hur kunde de inte känna igen min röst?" Jo, för det är ingen som hört din röst sen 83. Jag tror faktiskt Linda Bengtzing är hetare än både Anna B och Agneta S. Nästa säsong blir det svårt för då återstår ju bara panelen själva som jobbar för tv4. Måste man vara ha varit med i TV4 för att få bli maskerad eller är det bara ingen annan som vill?