Citat:
Ursprungligen postat av
Qvagga77
Jag tycker att det är rätt sanslöst hur hon kan ta betalt och sedan inte ens uppdatera dagligen. Det senaste inlägget är från i torsdags, för tre dagar sedan och det var likadant förra helgen.
I somras skrev hon att hon postar ungefär tio inlägg i veckan, varav sju kommer vara premium. Det når hon definitivt inte upp till, plus att många inlägg är korta eller upprepningar från tidigare.
Jag prenumererar inte längre men om jag hade gjort det hade jag varit sur och tyckt att hon inte lever upp till det hon lovat.
Det går ju att göra tidsinställda inlägg om hon vill slippa blogga på helgerna.
Jag prenumererar och har tänkt på samma sak det senaste.
I april månad lade hon ut 30 inlägg varav 5 st var reklam för podden och ett reklam för annat företag, så 24 inlägg totalt. Av dessa var majoriteten kortare sådna med fokus på träning, hälsa och outfits. De sakerna jag är absolut minst intresserad utav och helst hade sluppit över huvud taget. Det finns inget så tråkigt att läsa om/lyssna på som hur andra äter och tränar!
Tror att jag kommer att ta ett uppehåll i min prenumeration när den nuvarande betalningsperioden är slut faktiskt. Går ju att läsa i kapp vid ett senare tillfälle om lusten faller på.