2026-04-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Varför smeker hon sig och försöker låta kåt i klippet hon ska sälja en lådcykel? Tyckte blatten att hon skötte sig dåligt och därför slog henne? Fattar inte det där klippet.

Han vill inte att hon ska visa sig på eller ha några sociala medier/social kontakt öht då han är ett svartsjukt kontrollerande as.
Citera
2026-04-25, 16:09
Medlem
Mikaelias avatar
Hon bor numera i Hallonbergen i Sundbyberg tillsammans med sin 13 år yngre kvinnomisshandlare till pojkvän Danie1 Almakh0ul. Hoppas att svinet åkt på rejält med pisk efter att filmbeviset hamnat på nätet.
Citera
2026-05-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Hon bor numera i Hallonbergen i Sundbyberg tillsammans med sin 13 år yngre kvinnomisshandlare till pojkvän Danie1 Almakh0ul. Hoppas att svinet åkt på rejält med pisk efter att filmbeviset hamnat på nätet.

Vet vi om han åkte dit för det? Anmäldes väl av många. Jobbigt för henne att klippet är det första som dyker upp om man söker på hennes namn på tt.
Citera
2026-05-05, 19:46
Medlem
VonDy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Vet vi om han åkte dit för det? Anmäldes väl av många. Jobbigt för henne att klippet är det första som dyker upp om man söker på hennes namn på tt.

Var nog många som anmälde ( Mig själv inkluderad).
Men blir svårt? Då målsäganden inte själv vill upprätta en anmälan? Dessutom med missbruk själv? ( LOB sen tidigare)

Så bara att hoppas, att polisen gör täta besök på adressen.
Och att Daniel Almakhoul synas i sömmar.
Citera
2026-05-06, 02:25
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Jag tillhör dem som skrev mycket i denna tråden om Gräddrumpan, (Pia) innan hon försvann härifrån.
Av anledning jag inte förstår har mitt konto inte fungerat på ett bra tag men verkar göra det nu igen. Jag kunde läsa på Flashback men inte själv göra några inlägg.

Många tyckte att jag bara försvarade Pia oavsett vad hon gjorde, trots att jag flera gånger försökte nyansera den bilden och förklara hur jag såg på det.

Men nu till det senaste som hon publicerade då och som jag nu ville ta upp.
Många tror att mannen hon flyttat ihop med är anledningen till att hon inte hörs av mer, att han tvingar henne att inte finnas på sociala medier.
Är det så är det ju psykisk misshandel, förutom den fysiska misshandel han utsatte henne för i ett mycket kort videoinlägg här.

Jag såg den mycket korta videon där hon gjorde ett kort återbesök i tråden och han misshandlade henne/slog henne i ansiktet, och det var skrämmande att se. Man undrar verkligen hur hon har det nu i sitt liv.
Det är bra att så många har polisanmält hennes sambo.

Vi får se, och hoppas, att Pia återkommer i tråden och berättar om hur hon har det nu.
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2026-05-06 kl. 02:34.
Citera
2026-05-07, 20:55
Medlem
VonDy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag tillhör dem som skrev mycket i denna tråden om Gräddrumpan, (Pia) innan hon försvann härifrån.
Av anledning jag inte förstår har mitt konto inte fungerat på ett bra tag men verkar göra det nu igen. Jag kunde läsa på Flashback men inte själv göra några inlägg.

Många tyckte att jag bara försvarade Pia oavsett vad hon gjorde, trots att jag flera gånger försökte nyansera den bilden och förklara hur jag såg på det.

Men nu till det senaste som hon publicerade då och som jag nu ville ta upp.
Många tror att mannen hon flyttat ihop med är anledningen till att hon inte hörs av mer, att han tvingar henne att inte finnas på sociala medier.
Är det så är det ju psykisk misshandel, förutom den fysiska misshandel han utsatte henne för i ett mycket kort videoinlägg här.

Jag såg den mycket korta videon där hon gjorde ett kort återbesök i tråden och han misshandlade henne/slog henne i ansiktet, och det var skrämmande att se. Man undrar verkligen hur hon har det nu i sitt liv.
Det är bra att så många har polisanmält hennes sambo.

Vi får se, och hoppas, att Pia återkommer i tråden och berättar om hur hon har det nu.

Vilda spekulationer här, men tror tyvärr att Pia är fast med sin” Kärlek” nu? Och fast i sitt missbruk?
Såväl till honom som ger slag, som till flaskan?

Såvitt förstått, är de nu skrivna tillsammans, i lgt i Sumpan.
Där han , uppenbart örfilar upp henne?
Och hon, i fyllor emellanåt, vill återta sin ” Gräddrumpa” ?

Har Polisen koll på Daniel Almakhoul??
Och på Pia Nyberg??
Även om hon är alhololiserad, så ska hon inte få stryk av sin så kallade sambo??
Citera
2026-05-08, 22:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonDy2
Var nog många som anmälde ( Mig själv inkluderad).
Men blir svårt? Då målsäganden inte själv vill upprätta en anmälan? Dessutom med missbruk själv? ( LOB sen tidigare)

Så bara att hoppas, att polisen gör täta besök på adressen.
Och att Daniel Almakhoul synas i sömmar.

Misshandel faller under allmänt åtal.
Då hela händelseförloppet finns filmat där man tydligt ser honom slå henne, så behöver hon inte ens medverka i utredningen för att han ska kunna dömas.

Tveksamt om han döms till fängelse för tre slag med öppen handflata, men förhoppningsvis påverkar en dom hans uppehållstillstånd negativt.

Det var väldigt bra att hon gick live och råkade få med slagen på film.
Misshandeln lär ha varit pågående hela tiden bakom stängda dörrar. Han lär ha smockat på henne ordentligt när hon slutade filma sen. Stackars kvinna.
Citera
2026-05-09, 15:08
Medlem
VonDy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Misshandel faller under allmänt åtal.
Då hela händelseförloppet finns filmat där man tydligt ser honom slå henne, så behöver hon inte ens medverka i utredningen för att han ska kunna dömas.

Tveksamt om han döms till fängelse för tre slag med öppen handflata, men förhoppningsvis påverkar en dom hans uppehållstillstånd negativt.

Det var väldigt bra att hon gick live och råkade få med slagen på film.
Misshandeln lär ha varit pågående hela tiden bakom stängda dörrar. Han lär ha smockat på henne ordentligt när hon slutade filma sen. Stackars kvinna.

Ska inte fråga hur du vet det ( för kanske ngt du inte kan gå in vidare på ), men vidrigt! Hoppas verkligen att polisen hälsat på, så att han åtminstone känner sig obekväm.
Det är ju inte första gången han pucklade på henne, och lär väl tyvärr inte vara den sista?

Hoppas också att hans möjligheter till PUT påverkas negativt av den filmade händelsen.
Kvinnomisshandlare finns överallt, (Sverige inkluderat),men man behöver inte ” bjuda in” ännu en hit?
Citera
2026-05-09, 15:46
Medlem
Ja, jag håller med...
Min känsla när jag såg videon var nästan att Pia blivit van att få stryk...

Det där att bara liksom acceptera... Obehagligt...
Citera
2026-05-09, 15:52
Medlem
Synd att denna tråden om Pia nu verkar ligga så långt bort från där de flesta tittar,...
Man måste själv söka upp den...

Hoppas den lyfts fram framöver, där fler kan se den, och fler kan delta i diskussionen igen...
Citera
2026-05-09, 16:21
Medlem
VonDy2s avatar
Citat:
Ja, jag håller med...

Ja..Väldigt Obehagligt!Och Olustigt.
Och det tror jag även ” luttrade” här också tycker..?
Hoppas åtminstone..
Citera
2026-05-09, 16:29
Medlem
VonDy2s avatar
Citat:
Ja, jag håller med...

Ja.. Pia är fast i Missbruk? Och fastnat med den här Daniel? Som ser henne som ” En Mjölkko”?

Vad har han försökt ta Patent på??
Patent och Registreringsverket,
Daniel Almakhoul.. Vad/Hur/Varför??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in