Citat:
Ursprungligen postat av
DenOtroligaStruten
Jag tillhör dem som skrev mycket i denna tråden om Gräddrumpan, (Pia) innan hon försvann härifrån.
Av anledning jag inte förstår har mitt konto inte fungerat på ett bra tag men verkar göra det nu igen. Jag kunde läsa på Flashback men inte själv göra några inlägg.
Många tyckte att jag bara försvarade Pia oavsett vad hon gjorde, trots att jag flera gånger försökte nyansera den bilden och förklara hur jag såg på det.
Men nu till det senaste som hon publicerade då och som jag nu ville ta upp.
Många tror att mannen hon flyttat ihop med är anledningen till att hon inte hörs av mer, att han tvingar henne att inte finnas på sociala medier.
Är det så är det ju psykisk misshandel, förutom den fysiska misshandel han utsatte henne för i ett mycket kort videoinlägg här.
Jag såg den mycket korta videon där hon gjorde ett kort återbesök i tråden och han misshandlade henne/slog henne i ansiktet, och det var skrämmande att se. Man undrar verkligen hur hon har det nu i sitt liv.
Det är bra att så många har polisanmält hennes sambo.
Vi får se, och hoppas, att Pia återkommer i tråden och berättar om hur hon har det nu.
Vilda spekulationer här, men tror tyvärr att Pia är fast med sin” Kärlek” nu? Och fast i sitt missbruk?
Såväl till honom som ger slag, som till flaskan?
Såvitt förstått, är de nu skrivna tillsammans, i lgt i Sumpan.
Där han , uppenbart örfilar upp henne?
Och hon, i fyllor emellanåt, vill återta sin ” Gräddrumpa” ?
Har Polisen koll på Daniel Almakhoul??
Och på Pia Nyberg??
Även om hon är alhololiserad, så ska hon inte få stryk av sin så kallade sambo??