Citat:
Jag skojade såklart bara men det här med Shopify är ju fan bra ju
Citat:
Himood kommer nog aldrig tillbaka eller i värsta fall under ett annat namn även om dom visserligen hade byggt ett starkt varumärke som dom lätt hade kunnat bygga på
Det kan liksom betyda att han tappade sin laptop som han gjorde det mesta från. Eller som du säger, en uppdatering som gått åt helvete eller lite vad som helst.
Polaren hade dock inga problem förra veckan och min beställning lämnades in igår, så uppenbarligen är dom tillbaka på banan.
Men jag undrar verkligen vad som hände med HiMood.
Polaren hade dock inga problem förra veckan och min beställning lämnades in igår, så uppenbarligen är dom tillbaka på banan.
Men jag undrar verkligen vad som hände med HiMood.
Jag vet ingenting om thcx men thca är lagligt att köpa och faktiskt lagligt att konsumera också, men gör du ett urinprov för någon anledning så kan det plötsligt bli olagligt. Lyssna på dom som inte kan ett skit och säger "det är olagligt att konsumera" för det är faktiskt 100% lagligt fram tills det att du behöver visa ett negativt thc prov även om jag iofs har sett här att det inte alltid visas positivt ändå men du bör inte chansa