Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Blir bättre match imorn, detta är anti fotboll
Visst att PSG/Bayern går in som favoriter i en final, men är det något lag som kan försvara så är det ju Arsenal, sen har de ju ett par vassa spelare i offensiven, blir ingen överkörning i finalen iaf bror