2026-05-05, 22:22
  #145
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Nej för domaren dömde frispark? annars given straffspark, jag missade tyvärr sitautionen helt där arsenal fick frispark.

Ja ibland skriver du COYG och ibland inte
Det var absolut ingen straffspark - du har tydligen ett starkt behov av att läsa regelboken.


COYG
2026-05-05, 22:22
  #146
Medlem
Göken är riktigt jobbig att möta ikväll.
2026-05-05, 22:23
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det var absolut ingen straffspark - du har tydligen ett starkt behov av att läsa regelboken.


COYG

Ingen straffspark ? är du serriös efterbliven?

Där slutar jag citera dig framöver.
ALLA inklusive min mormor kunde säga att det var straff ATM , OM inte domaren blåst av för något annat. Shit att du inte ens kan erkänna det, där slutar man ta dig på allvar.

tror de andra arsenal supportarna här inne iaf, aldrig skulle prata bort den som du gör, Om domaren inte hittat en frispark.
2026-05-05, 22:23
  #148
Medlem
Dåligt av göken.
2026-05-05, 22:24
  #149
Medlem
HycklarSveriges avatar
Neeej Göken
2026-05-05, 22:24
  #150
Medlem
Lastbils avatar
Där ska de va mål Göken.
2026-05-05, 22:24
  #151
Medlem
ingetbranicks avatar
Ingen skugga ska falla över Göken där, att möta ett hårt, studsande inlägg med en bredsida är inte lätt.

Kan sitta, kan gå över.
2026-05-05, 22:24
  #152
Medlem
ZlatanManias avatar
Så nära Göken å det hade varit spiken i kistan.
2026-05-05, 22:25
  #153
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ingen straffspark ? är du serriös efterbliven?

Där slutar jag citera dig framöver.
ALLA inklusive min mormor kunde säga att det var straff ATM , OM inte domaren blåst av för något annat. Shit att du inte ens kan erkänna det, där slutar man ta dig på allvar.

Solklar straff om inte Gabriel fått frispark innan. Men undvik att diskutera med vissa för din egen hälsas skull.

Fuuck vad nära Gyöken. Gillar inte alls hur matchen ser ut atm.
2026-05-05, 22:25
  #154
Medlem
Calafiori, hoppar han stav också?
2026-05-05, 22:25
  #155
Medlem
Generalanderssons avatar
Ah, den borde du den sätta Viktor.


COYG
2026-05-05, 22:25
  #156
Medlem
CaptainInsane-os avatar
I VM sätter han den

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in