Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Det var absolut ingen straffspark - du har tydligen ett starkt behov av att läsa regelboken.
COYG
Ingen straffspark ? är du serriös efterbliven?
Där slutar jag citera dig framöver.
ALLA inklusive min mormor kunde säga att det var straff ATM , OM inte domaren blåst av för något annat. Shit att du inte ens kan erkänna det, där slutar man ta dig på allvar.
tror de andra arsenal supportarna här inne iaf, aldrig skulle prata bort den som du gör, Om domaren inte hittat en frispark.