2026-05-05, 22:26
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ingen skugga ska falla över Göken där, att möta ett hårt, studsande inlägg med en bredsida är inte lätt.

Kan sitta, kan gå över.

Håller med. Är ruskigt nära. Bra löpning och mycket bra inlägg
2026-05-05, 22:26
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Solklar straff om inte Gabriel fått frispark innan. Men undvik att diskutera med vissa för din egen hälsas skull.

Fuuck vad nära Gyöken. Gillar inte alls hur matchen ser ut atm.

TACK, skönt att andra Arsenal supportar iaf är ärliga.
Ja det var sista gången jag citerade den snubben
2026-05-05, 22:27
  #159
Medlem
NoTruces avatar
Lika långt som Holmgren drar ut på spelarnamnen skulle jag vilja dra ut tungan ur käften på'n.
2026-05-05, 22:27
  #160
Medlem
Blir bättre match imorn, detta är anti fotboll
2026-05-05, 22:27
  #161
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ingen straffspark ? är du serriös efterbliven?

Där slutar jag citera dig framöver.
ALLA inklusive min mormor kunde säga att det var straff ATM , OM inte domaren blåst av för något annat. Shit att du inte ens kan erkänna det, där slutar man ta dig på allvar.

tror de andra arsenal supportarna här inne iaf, aldrig skulle prata bort den som du gör, Om domaren inte hittat en frispark.
Är uppenbart inte jag som är den efterblivna här.

OK. Men du har ju redan bevisat att du vet lika lite om fotboll som det din mormor gör.


COYG
2026-05-05, 22:28
  #162
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Blir bättre match imorn, detta är anti fotboll

Oavsett vem som vinner ikväll så lär det bli väldigt svårt mot Bayern eller PSG i en final…
2026-05-05, 22:29
  #163
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ingen skugga ska falla över Göken där, att möta ett hårt, studsande inlägg med en bredsida är inte lätt.

Kan sitta, kan gå över.


Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Håller med. Är ruskigt nära. Bra löpning och mycket bra inlägg
Håller också med men visst var det en bra chans - hade varit kanonmål om det suttit
2026-05-05, 22:29
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Blir bättre match imorn, detta är anti fotboll

Visst att PSG/Bayern går in som favoriter i en final, men är det något lag som kan försvara så är det ju Arsenal, sen har de ju ett par vassa spelare i offensiven, blir ingen överkörning i finalen iaf bror
2026-05-05, 22:33
  #165
Medlem
När vann Diego Simone något med ATM sist?
2026-05-05, 22:33
  #166
Medlem
jontepsgs avatar
Gyöken är riktigt bra idag. Kör på allt och får oftast med sig bollen i 50/50-situationer, har också släppt bollen vid rätt tillfällen utan att förstöra tempot på anfallen. Synd att han inte fick dunka dit det där läget från Hincapies inspel.

Nu när MLS går av så måste nog Rice ta vänsterkanten och täcka upp för Hincapie när han går loss.

Satan vad nervöst det är nu.
2026-05-05, 22:34
  #167
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Lika långt som Holmgren drar ut på spelarnamnen skulle jag vilja dra ut tungan ur käften på'n.
Undrar om han ska köra sitt "jösses Amalia" idag.
2026-05-05, 22:34
  #168
Medlem
Vad gör Göken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in