2026-05-05, 22:16
  #133
Medlem
Vad gör domarna? Det där kändes inte rätt, att Arsenal får frispark. Det verkade mer rimligt med straffspark för Atletico.
2026-05-05, 22:16
  #134
Medlem
GeneralJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Arsenal kommer torska i finalen ändå lugn o fin


Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Arsenal kommer torska i finalen ändå lugn o fin

Det kan du Cardi bs feta rumpa glömma vinner vi idag vinner vi hela klaffet så håll bara snattran
2026-05-05, 22:16
  #135
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Vad gör domarna? Det där kändes inte rätt, att Arsenal får frispark. Det verkade mer rimligt med straffspark för Atletico.
Första gången du ser arsenal? Dom har alltid domarna med sig
2026-05-05, 22:17
  #136
Medlem
jontepsgs avatar
Det här kan bli riktigt jobbiga sista 30 minuter..

Kommer finnas stora ytor att kontra på för Arsenal, gäller att utnyttja Gyöken rätt nu.
2026-05-05, 22:17
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralJohansson
I put bandz in your wifes face like botox

?
2026-05-05, 22:17
  #138
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Aha nu har du börjar skriva COYG igen

Straff ATM

EDIT tydligen inte, missade varför Arsenal fick frispark
Vad yrar du om egentligen?

Och nej, det var def inte straff till Atleti.


COYG
2026-05-05, 22:17
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralJohansson
Det kan du Cardi bs feta rumpa glömma vinner vi idag vinner vi hela klaffet så håll bara snattran
Vi får se den 30e helt enkelt
2026-05-05, 22:17
  #140
Medlem
karlsoons avatar
Skiter fullständigt i Arsenal men så jävla bra domaren inte blåser och ger nån skitstraff. Arsenalspelaren touchar med foten men HELT utan kroppsvikt. Och som ni ser, greizman joggar därifrån helt opåverkad några sekunder senare när han inte fått någon straff med sig. Bra domare👑
2026-05-05, 22:18
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vad yrar du om egentligen?

Och nej, det var def inte straff till Atleti.


COYG

Nej för domaren dömde frispark? annars given straffspark, jag missade tyvärr sitautionen helt där arsenal fick frispark.

Ja ibland skriver du COYG och ibland inte
2026-05-05, 22:19
  #142
Medlem
Arsenal med sitt fusk o filmande tröttsamt å se
2026-05-05, 22:20
  #143
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Nej för domaren dömde frispark? annars given straffspark, jag missade tyvärr sitautionen helt där arsenal fick frispark.

Ja ibland skriver du COYG och ibland inte

Domaren hade redan blåst av tidigare, annars var det möjlig straff absolut
2026-05-05, 22:21
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Domaren hade redan blåst av tidigare, annars var det möjlig straff absolut

Exakt, men några här inne skrev att det aldrig var frirspark till arsenal , hade gärna velat se den sitatonen vad han dömde för istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in