Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Vad yrar du om egentligen?
Och nej, det var def inte straff till Atleti.
COYG
Nej för domaren dömde frispark? annars given straffspark, jag missade tyvärr sitautionen helt där arsenal fick frispark.
Ja ibland skriver du COYG och ibland inte