Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Låter precis som du som morsa. Mkey.
Inte Julia. Du tar ut ditt självhat på Julia. Sluta med det. Synd psykiatrin I Nyköping (som du outade) Inte hjälpte dig.
Men lägg ner nu för fan.
Jag har aldrig någonsin varit i en vårdnadstvist eller använt mina barn som vapen någonstans...
Vem förväxlar du med mig din jävla mupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlock6601
HUR gör hon det just nu?
Visa belägg för det.
Barnet har väl två föräldrar dessutom, även om bara en är vårdnadshavare? Eller har Chrippa inget intresse alls menar du i att barnet ska träffa sin släkt, bara för att han blev av med vårdnaden? Ditt resonemang är otroligt enfaldigt och lågbegåvat. Eller så är det bara för att du också egentligen vet att Chrippa inte bryr sig om nån annan än sig själv.
Tror faktiskt heller inte att Linnea hindrar dem från att träffa barnet. De är helt enkelt rädda för Christofer och vågar inte ta egna beslut, samt ointresserade. Eller nåt av de två.
Just nu?
Kolla hennes Lives. Hon fortsätter använda barnet mot pappan hela tiden.
Det är vårdnadshavaren som har beslutanderätten. Har du missat när Julia sitter och gottar sig om det?
Jag menar att Julia kan inte kräva någonting av hans släkt - det är faktiskt hennes sak, givet hennes beteende, att upprätthålla den kontakten.
Jag vet att Chrippa bryr sig om sitt barn, därför har Julia vårdnaden, för han var den föräldern som backade för att slippa LVU på barnet p g a Julias oförmåga att samarbeta.
Chrippa vill att barnet har sina två föräldrar -- Julia vill att Jockiboi ska tycka hon är duktig.
Undrar om Jockiboi tycker hon är duktig när hon släpper in ännu en man i barnets liv.