2026-05-05, 18:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur kommer det sig att Joakim placerades på Galaxen, ett HVB-hem särskilt för barn och ungdomar med ”omfattande funktionshinder och utagerande aggressiva beteenden”, 6-7 år efter placeringen i en annan familj när hans mamma ska ha varit frånvarande under hela tiden han bott på familjehem och hon var hela problemet?

Var det en händelse eller flera som kulminerade i att soc beslutade att han behövde omhändertas för att få vård och behandling i ett hem för tonåringar med omfattande funktionshinder och utagerande aggressiva beteenden?

Psykologer vägrar hjälpa psykopater eftersom psykopaterna blir bara värre av det, eftersom dom kan inte känna känslor, dom föddes utan själ, och det går inte att bota en sån människa.

Dom försökte hjälpa Jocke med psykologi, vilket gjorde han farligare och farligare.

Man kan bara förvara såna psykopater som Jocke är, för att skydda andra människor i samhället.

Sen hände det nått i Sverige, och folk inbillade sig att mentalt störda psykopater ska man gulla med och ge dom chans efter chans efter chans för att man kan inte greppa att fanskapet är en demon som borde gasas ihjäl, för andras skull.
Citera
2026-05-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Herre. Gud. Det här var alltså bråket med Christofer innan boken släpptes.

Bl a vid 13.25 min så börjar han skratta. Och det nöjda leendet(!!)i den sista bilden vid 15.56.

Jag saknar ord för det förakt jag känner när jag ser det här vidriga, vidriga skådespelet.

Han beskriver ju som vanligt sig själv…

Det där nöjda lilla leendet efter en lögn har han visat upp förrut. Jag vet att Cluee reagerade på det när han gjorde en reaction på Boi hos Malou.

Inom beteendepsykologi finns det ett fenomen som kallas "dupers delight" och redan när jag såg Bois konstiga leende första gången kom jag att tänka på det. Dupers delight är ett litet, ofrivilligt och ofta omedvetet positivt ansiktsuttryck hos personer som ljuger. Ett "leende" som inte riktigt når ögonen, men där ögonen ändå är fästa på den de talar med. Det är lite oklart vad ett sådant leende egentligen beror på, men det kan vara en inre tillfredsställelse över en lögn som kom ut som de tänkt. Det inträffar hos notoriska / känslokalla lögnare och i sammanhang där det egentigen inte passar att le.
Citera
2026-05-05, 19:54
Avstängd
Den här videon kommer få Jockiboi Quick att koka över. In och ge Cluee och BGB den uppskattning dom förtjänar: tumma upp, hajpa och kommentera.

Bo-Göran Bodin bemöter Lundells kritik
https://youtu.be/MZYuRjIq5aM?si=3XnHjX6dU11pKIuA

Senast redigerad av Pallal 2026-05-05 kl. 20:10.
Citera
2026-05-05, 20:02
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Den här videon kommer få Jockiboi Quick att koka över. In och ge Cluee den uppskattning han förtjänar: tumma upp, hajpa och kommentera.

Bo-Göran Bodin bemöter Lundells kritik
https://youtu.be/MZYuRjIq5aM?si=3XnHjX6dU11pKIuA

Vilken sliskig SVT-gubbe det där är alltså.
Lismande och släpande och högtravande, man blir ju illamående.
Han har klivit upp på en häst högre än mount everest, man ser honom knappt där uppe bland molnen.
Man märker föraktet, även mot Cluee, "en ynka fjuttig Youtube-kreatör, pöbeln, orkar inte ens bemöda mig åka till Cluees lilla lägenhet."
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-05 kl. 20:06.
Citera
2026-05-05, 20:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Han har klivit upp på en häst högre än mount everest, man ser honom knappt där uppe bland molnen.
Man märker föraktet, även mot Cluee, "en ynka fjuttig Youtube-kreatör, pöbeln, orkar inte ens bemöda mig åka till Cluees lilla lägenhet."
Men han kan sitt jobb och det är ju det som betyder något.
Citera
2026-05-05, 20:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men han kan sitt jobb och det är ju det som betyder något.
Har du sett BGB medverkan hos Cluue?

Nu lär topplocket gå hemma hos råttpojken när hans lögner avslöjas åter igen.
Citera
2026-05-05, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har du sett BGB medverkan hos Cluue?

Nu lär topplocket gå hemma hos råttpojken när hans lögner avslöjas åter igen.

Reaktionen kommer att bli en ren njutning om inte Jocke kommer försöka tiga ihjäl det här.
Citera
2026-05-05, 20:49
Medlem
BGB visar bara hur vidrig han är och hur vinklad dokumentären är. Han verkar tappad. Förstår han är mobbad på SVT.
Citera
2026-05-05, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
BGB visar bara hur vidrig han är och hur vinklad dokumentären är. Han verkar tappad. Förstår han är mobbad på SVT.

Jisses, är du sekundärkränkt åt Jocke?

Jocke kan inte rå på vare sig BGB eller granskningsnämnden vilket stör honom enormt.
Citera
2026-05-05, 20:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han borde gräva i influencio tycker jag, så att SÄPO kan ta reda på vart 150 miljoner kronor tog vägen.

Vad skulle SÄPO ha för intresse i det?
Citera
2026-05-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor

Du verkar reta dig särskilt på BGB. Blev det känsligt? Varför i så fall ?
Jag ser inget som helst förakt riktat mot någon. Jag ser en journalist från traditionell media och en Youtube-kreatör som för en vuxen dialog där Cluee ställer frågor. BGB svarar sakligt, professionellt och mycket tydligt på samtliga frågor. Ditt resonemang lyser avundsjuka på främst Cluee. Patetiskt!
Citera
2026-05-05, 20:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad skulle SÄPO ha för intresse i det?

150 miljoner har Jockes kompanjoner sagt att dom samlade in, och sen var det tysta på allihopa. Artiklarna ligger kvar på internet, där det står att Jockes kompanjon meddelade att det gick jättebra med deras presales som gav dom totalt 150 miljoner kronor, 15 miljoner dollar dvs.

I Amerika är det iaf FBI som utreder influencers som begår kryptobedrägerier.

I Sverige är det en mer passiv inställning till när nån lurar till sig 150 miljoner kronor genom kryptoreklam på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in