Citat:
Ursprungligen postat av
Severloh
Jag ville inte alls diskutera hur man lär sig svenska på distans, jag ville diskutera hur jag ser till att just mitt barn lär sig svenska på ett sätt som passar mig. Jag har inte tid eller möjlighet att lära ungen svenska på distans då jag har en egen familj i Sverige. Vad du tycker är ett "seriöst inlägg" är fullkomligt ointressant. Mitt inlägg bröt inte mot någon regel.
Ok, du saknar förmågan. Gott så.
Lycka till med ditt barn som du uppenbarligen inte bryr dig ett skvatt om egentligen.
Vad du anser om vad jag tycker skiter jag fullständigt i. Jag påtalade bara för tröga lilla dig att om du vill diskutera saken på flashback så måste du skriva ett seriöst inlägg om saken. För annars blir det papperskorgat. Jag förstår nu att du inte förstår detta. Vilket må så vara. Men att du är trög förändrar inte faktum. Att du därtill är en fegskit som inte kan stå upp för ditt eget barn och erkänna att du har det gör dig bara till en ännu sämre människa. Man får hoppas att mamman utanför Minsk hittar en karl som är man nog att ta på sig pappa-rollen för barnet. Bra i alla fall att hon ser till att barnet får lära sig engelska. För ett så ungt barn i Vitryssland är det ett privilegie som kan vara betydelsefullt i livet framgent. Något du aldrig lär bli.