2026-05-05, 05:30
Medlem
kauwts avatar
Precis..den kom ju också lägligt när tidningen skrivit något. Hon är ju själv journalist. Börjar kanske blir svettigt att radera kommentarer.

Citat:
Ursprungligen postat av Ponyloverr
Har också letat men icke hittat!! Hmm..
hon la upp en story där hon grät och skrev att hon måste själv få bestämma vad hon vill dela och inte..
Citera
2026-05-05, 11:23
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellaah
Han var med i farmen 2024. Är tillsammans med en influencer
Namn?
Citera
2026-05-05, 12:00
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XMM8Jb/lisa-maria-jonsson-vantar-barn-med-tim-maklin
Citera
2026-05-05, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kauwt
Precis..den kom ju också lägligt när tidningen skrivit något. Hon är ju själv journalist. Börjar kanske blir svettigt att radera kommentarer.

Ingen som har skärmdump? Hon blockade mig när jag fråga om honom 😂
Citera
2026-05-05, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Namn?

T”m ”=i
Citera
2026-05-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Ingen som har skärmdump? Hon blockade mig när jag fråga om honom 😂

"Och förresten. Jag behöver själv sätta gränser för vad jag orkar,vill och kan dela när det gäller mitt privatliv. Nör man pratar öppet om saker riktas också fokus dit, och just nu behöver jag rikta mitt fokus på det som är ljust för att orka uppfostra ett barn, skapa ett nytt och samtidigt renovera ett hus jag precis köpt. Jag behöver fokusera på "plus-aktiviteter" som jag lärde mug om i kbt, och det är saker jag mår bra av. Inte bara för min egen skull utan även för min familj"

Med en tillhörande gråtbild
Citera
2026-05-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Namn?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XMM8Jb/lisa-maria-jonsson-vantar-barn-med-tim-maklin
Citera
2026-05-05, 17:20
Medlem
Vad segt. Han har suttit sen i Mars, nu åtalad. Tror ni att rättegången kommer att bli innan sommaren? Han får nog sitta häktad till hösten.
Citera
2026-05-05, 17:33
Avstängd
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanosim
"Och förresten. Jag behöver själv sätta gränser för vad jag orkar,vill och kan dela när det gäller mitt privatliv. Nör man pratar öppet om saker riktas också fokus dit, och just nu behöver jag rikta mitt fokus på det som är ljust för att orka uppfostra ett barn, skapa ett nytt och samtidigt renovera ett hus jag precis köpt. Jag behöver fokusera på "plus-aktiviteter" som jag lärde mug om i kbt, och det är saker jag mår bra av. Inte bara för min egen skull utan även för min familj"

Med en tillhörande gråtbild
Men vad har hon med detta o göra egentligen? Du vet inte alls om hon var involverad eller ens visste något.
Dessutom så håller varje realitydeltagare på med någon slags drog idag. Sveriges narkotikapolitik är totalt misslyckad och skapar enbart mer missbruk och kriminalitet. Högern är det sämsta valet om man vill att det ska ske någon förändring i denna fråga. Progressiva partier har däremot ett realistiskt alternativ och chans till att förändra något. Sverige kan inte fortsätta i samma spår där bruket är så pass utspritt att det är vanligt bland ungdomar och även barn numera och vi ligger i toppen bland döda i missbruk. Förbud är vad som skapat detta, då folk slutat tro på risker med droger samt kommer lättare i kontakt med tunga preparat p.g.a. dess illegala status och miljö man tvingas till för att köpa det t.ex.

Gör om, gör rätt.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-05 kl. 17:37.
Citera
2026-05-05, 18:05
Medlem
Ingen som har mer information? Tycker typ ändå lite synd om henne, tycker hon varit cool och gjort det bra ensam med en dotter.
Citera
2026-05-05, 18:07
Medlem
Ponyloverrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Men vad har hon med detta o göra egentligen? Du vet inte alls om hon var involverad eller ens visste något.
Dessutom så håller varje realitydeltagare på med någon slags drog idag. Sveriges narkotikapolitik är totalt misslyckad och skapar enbart mer missbruk och kriminalitet. Högern är det sämsta valet om man vill att det ska ske någon förändring i denna fråga. Progressiva partier har däremot ett realistiskt alternativ och chans till att förändra något. Sverige kan inte fortsätta i samma spår där bruket är så pass utspritt att det är vanligt bland ungdomar och även barn numera och vi ligger i toppen bland döda i missbruk. Förbud är vad som skapat detta, då folk slutat tro på risker med droger samt kommer lättare i kontakt med tunga preparat p.g.a. dess illegala status och miljö man tvingas till för att köpa det t.ex.

Gör om, gör rätt.

Känns som hon borde veta efter dom gångerna han vart häktad och ändå stannat kvar.

Hon är väl även bästa vän med hans syster va?
Citera
2026-05-05, 22:43
Medlem
Hur tänker man när man skaffar barn med någon som kommer sitta? Ett bra tag säkerligen… Hur påverkas häktning och ev dom det ofödda barnet? Och barnet som redan finns? Soc-anmälan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in