2026-05-17, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1991fp
Cl*r* Di*fk* var ju otrogen mot T!m med M*rkus, hennes nuvarande och på den tiden hennes assistent, så jag vet inte om det är så synd om henne.
Den skulle det inte förvåna mig om hon också brukade det T!m tog, med tanke hennes alkoholmissbruk.

Absolut att dom träffades när dom började jobba ihop men att hon var otrogen har du ingen aning om. Hon har skrivit flera gånger efteråt att Tim inte var nått lätt person att leva med
Citera
2026-05-17, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Haha, det är nog ganska många som undrar var "Tim har tagit vägen" när han ligger på topp-5 denna månad på flest antal sökningar på Mr Koll.

https://postimg.cc/RNhKLs3J

Så pass. Kanske exploderade efter Lisas "svar" på vart han är. Rättegången började ju denna veckan med men Liss håller ju på att måla för fullt så just Tims dag i rätten kanske inte varit än, om hon nu kommer gå alls. Hoppas inte, hon behöver inte utsätta sig ännu mer med att sitta å lyssna där en hel dag..
Citera
2026-05-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1991fp
Cl*r* Di*fk* var ju otrogen mot T!m med M*rkus, hennes nuvarande och på den tiden hennes assistent, så jag vet inte om det är så synd om henne.
Den skulle det inte förvåna mig om hon också brukade det T!m tog, med tanke hennes alkoholmissbruk.

Har någon av dom gått ut med otroheten, eller hur vet du?
Citera
2026-05-17, 15:29
Medlem
Har ni läst Expressens reportage om allting? Där erkänner han ju att han varit drogad, påverkad av alkohol. Hur kunde Lisa inte märka det? Han låg ju mest i soffan varje gång han blev fotad av henne, alltså jag blir på riktigt orolig för henne. Var hon så desperat efter syskon till S, han då, utnyttjade han bara L för att komma undan. Vilken jäkla röra, förstår mig inte på ngn av dom, är dom storlögnare båda två? Tyckte L var trevlig att följa när hon bodde i Stockholm pluggade o tog hand om S ensam, riktig jävlaranamma brud, men nu🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2026-05-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Har ni läst Expressens reportage om allting? Där erkänner han ju att han varit drogad, påverkad av alkohol. Hur kunde Lisa inte märka det? Han låg ju mest i soffan varje gång han blev fotad av henne, alltså jag blir på riktigt orolig för henne. Var hon så desperat efter syskon till S, han då, utnyttjade han bara L för att komma undan. Vilken jäkla röra, förstår mig inte på ngn av dom, är dom storlögnare båda två? Tyckte L var trevlig att följa när hon bodde i Stockholm pluggade o tog hand om S ensam, riktig jävlaranamma brud, men nu🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Hm inte läst just det i nån artikel. Kan du länka?

Låter som att det är skrivet av någon som orkade läsa igenom hela fupen
Citera
2026-05-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanosim
Hm inte läst just det i nån artikel. Kan du länka?

Låter som att det är skrivet av någon som orkade läsa igenom hela fupen

Det är en väldigt lång artikel. Den är för premiumläsare, jag har ”Readly” så kunde läsa den där.
Citera
2026-05-17, 21:57
Medlem
Laprimaveras avatar
Citat:
Så pass. Kanske exploderade efter Lisas "svar" på vart han är. Rättegången började ju denna veckan med men Liss håller ju på att måla för fullt så just Tims dag i rätten kanske inte varit än, om hon nu kommer gå alls. Hoppas inte, hon behöver inte utsätta sig ännu mer med att sitta å lyssna där en hel dag..

Någon som vet hur länge rättegången förväntas pågå ? Hur många åtalade ? Har han fått pengar för lght eller stod han enbart på kontraktet ? Lycka till att vinna tillbaka hennes förtroende men hon verkar ju måla och pynta ”deras” sovrum som ingenting har hänt 😁 hon tror nog på en friande dom alternativt lever i total förnekelse. Tippar att han får två år
Citera
2026-05-17, 22:24
Medlem
Citat:
Han är anklagad för grovt narkotikabrott, det är något man inte får nått mildt straff för om man blir dömd.

Jo, hon lyckades ju bli gravid typ veckan efter han släpptes ifrån häktet första gången och sen vart han häktad två månader senare. Bra tajming
Han är åtalad för medhjälp till grovt narkotikabrott eftersom han hyrt ut eller fixat lägenheten. Det är klart att det inte är ”bra” men tycker inte det är tillräckligt grovt att hans anhöriga eller flickvän ska få skiten och bli smutskastade online.
Citera
2026-05-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laprimavera
Någon som vet hur länge rättegången förväntas pågå ? Hur många åtalade ? Har han fått pengar för lght eller stod han enbart på kontraktet ? Lycka till att vinna tillbaka hennes förtroende men hon verkar ju måla och pynta ”deras” sovrum som ingenting har hänt 😁 hon tror nog på en friande dom alternativt lever i total förnekelse. Tippar att han får två år

Tror sista rättegångsdagen var 4 Juni. Sen brukar det väl dröja cirka 1-2 veckor på dom.
Citera
2026-05-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tj0katt
Han är åtalad för medhjälp till grovt narkotikabrott eftersom han hyrt ut eller fixat lägenheten. Det är klart att det inte är ”bra” men tycker inte det är tillräckligt grovt att hans anhöriga eller flickvän ska få skiten och bli smutskastade online.

Då har du inte läst fup.
Gör det. Så förstår du nog att det är totalt oansvarigt av L att skaffa barn med den här typen och utsätta S för honom.
Citera
2026-05-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laprimavera

Han behöver nog deffinitivt inte vinna tillbaks hennes förtroende. Det har han tyvärr redan. Som du säger själv, är fortfarande ”deras och vårat”. Ändå svart på vitt att han tog bort snapchat för att han inte kunde hålla sig för att skirva med andra tjejer osv! HAHAHAHA varför stannar hon? Fattar verkligen inte? 🤡
Citera
2026-05-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Då har du inte läst fup.
Gör det. Så förstår du nog att det är totalt oansvarigt av L att skaffa barn med den här typen och utsätta S för honom.

Exakt!! Och han har lånat så mycket pengar av både henne och familjen. Ändå hittar polisen 48k hemma i deras lägenhet som tillhör honom. Hon får frågan i ett förhör ”Har ni några kontanter hemma” hon svarar nej. Inser hon inte hur mycket han ljugit för henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in