2026-05-05, 09:11
Medlem
Jag har röstat på Sverigedemokraterna 2010, 2014, 2018 och 2022.

Jag kommer inte ge någon mer röst till detta parti på grund av deras nära relation med Judar/Sionism.

Jag kommer lägga min röst på Alternativ För Sverige och ser det som en långsiktig röst.
Min lojalitet är långt ner i myllan till den etniska Svenska befolkningen och en röst på Sverigedemokraterna skulle vara ett svek mot mina landsmän.
Citera
2026-05-05, 09:12
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Kul påverkansoperation att försöka få SD-folk att t.ex. rösta AfS som är än totalt bortkastad röst då dom fick 0.26% till riksdagen förra valet. Mycket kan man säga om SD men för mig är det fortfarande det bästa alternativet trotts att det finns saker man inte håller med om.

SD folk? Många här har röstat på SD för att Sverige har förstörts av massinvandring. Invandring är den viktigaste frågan för många. Men inte ens här kunde SD leverera, utan Sverige fortsätter att fyllas på med alla möjliga människor.
Citera
2026-05-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Säger pojken som är ny i matchen och inte fattar mycket.

Hört talas om enorm besvikelse? Med rätta för det är ju precis som jag säger att det är. Sd har försummat alla viktiga områden i politiken till förmån för repression, sd har slaktat välfärden och gjort utsatta svenskars liv betydligt sämre och svårare utan någon som helst väg till ett bättre liv.
Är du lite slut i skallen? Vadå ny? Jag var nog med innan du var född. SD har bidragit till att hålla MP helt utan makt i 4 år och bara det är en bedrift som ingen har gjort sen 2006.

Sen har de inte ens suttit i en regering om du hade missat det. Rätt kul att du skriver att du röstat på SD i alla år. Du måste vara rekorddum om man ska tro det om man scrollar igenom all skit du skrivit sen du blev medlem här.
Citera
2026-05-05, 09:16
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Kul påverkansoperation att försöka få SD-folk att t.ex. rösta AfS som är än totalt bortkastad röst då dom fick 0.26% till riksdagen förra valet. Mycket kan man säga om SD men för mig är det fortfarande det bästa alternativet trotts att det finns saker man inte håller med om.
Inte en enda av de som säger att de röstat på SD förut och nu bytt, har ens hållt i en SD valsedel.

Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Det här är inget annat än intellektuell lättja och ett hån mot den hederliga debatten. Att gasta om "betalda sossar" och "patetiska beteenden" så fort man möter en åsikt som skaver är det yttersta beviset på en svag analysförmåga. Det är en bekväm verklighetsflykt för den som inte orkar hantera sakfrågan.

Det krävs ingen djupare underrättelseverksamhet för att punktera dessa konspirationsteorier; det räcker med att faktiskt använda de verktyg som finns precis framför näsan på er. Innan ni börjar fantisera om trollfabriker och köpta åsikter, prova att klicka på användarnas inläggshistorik. Där ligger fakta blottlagd i svart på vitt. Det är oftast plågsamt enkelt att se om en person har en konsekvent linje eller om de faktiskt genomgått en politisk omprövning.

Att ignorera tillgänglig data till förmån för paranoida fantasier skapar bara onödigt brus. Sluta tramsa och börja granska källorna innan ni öppnar munnen, ordning och reda gäller även i ett diskussionsforum.
Men börja med det själv först, att kolla upp historiken på TS och andra här.

Jag har själv debatterat med TS i "Kvittningstråden". Han är i det närmaste manisk i sitt SD hat.
Robokopf är en annan som du kan kolla upp historiken på.

Så ditt inlägg framstår nästan som korkat, då du inte själv gjort den research du förespråkar.
Senast redigerad av BananKlase 2026-05-05 kl. 09:23.
Citera
2026-05-05, 09:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Är du lite slut i skallen? Vadå ny? Jag var nog med innan du var född. SD har bidragit till att hålla MP helt utan makt i 4 år och bara det är en bedrift som ingen har gjort sen 2006.

Sen har de inte ens suttit i en regering om du hade missat det. Rätt kul att du skriver att du röstat på SD i alla år. Du måste vara rekorddum om man ska tro det om man scrollar igenom all skit du skrivit sen du blev medlem här.

Som sagt, tydligt att du hänvisar till senaste 4 åren som centrala i din sinnesbild, att mp-frågan är central, att du såklart hyllar och vill företräda extremt förmögna och skita totalt i vanligt folk. Att du inte ser några problem med att slakta välfärden och försumma alla sakområden som sd saknar politik för. Nya usla sd i ett nötskal. Du har ingenting med sds grund och ursprung att göra överhuvudtaget, din pajas.
Citera
2026-05-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Som sagt, tydligt att du hänvisar till senaste 4 åren, att mp-frågan är central, att du såklart hyllar och vill företräda extremt förmögna och skita totalt i vanligt folk. Att du inte ser några problem med att slakta välfärden och försumma alla sakområden som sd saknar politi för. Nya usla sd i ett nötskal. Du harxingenting med sds grund och ursprung att göra överhuvudtaget, din pajas.
Har du bara röstat i ett val eller? Vet du inte att Reinfeldtidioten bjöd in till MP-samarbete redan 2010 och sen fick en enorm framgång då sossarna satt i deras knä mellan 2014-2022?

Hur kunde du rösta på SD förr? Nu har de ju äntligen kunnat se till att hålla vänsterpatrask som dig utan inflytande?`
Och lär dig stava lite bättre alternativt dra ner på drogerna då du skriver.
Citera
2026-05-05, 09:23
Avslutad
Kan slå vad om att majoriteten av dom som röstar på sd i år är helt okunniga/unga/inte var med angående sd innan senaste 4 åren, absolut inte var nära sd 2010. Dom röstar nämligen på ett groteskt annorlunda parti och kräver att alla dom som, med rätta, är extremt missnöjda från tidigare som inte gillar det här ska stötta sd för förmögna, sd för Israel och det hemska sd representerar idag.
Senast redigerad av Kattmjuk 2026-05-05 kl. 09:25.
Citera
2026-05-05, 10:15
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amitriptylin
Precis, lagarna var det inget större fel på, det är den nya befolkningen det är fel på.
Kriminella bryr sig inte ett skit om nya lagar och regler.
Deras liv går ut på att bryta mot lagar och kringgå regler.
Lite roligt ändå att många tror en kriminell som läser om en ny lag tänker "oj den här nya lagen måste jag följa!"

SD har ingen lösning heller. Så en röst ur den vinkeln hjälper ingen
Citera
2026-05-05, 10:19
Medlem
Sitt inte och gnäll på invandringen sen när ni röstar bort Sverige. Nä han gjorde inte så, så nu tänker jag rösta mp. Jävla muppar som tror att allt kan hända direkt, Sd sitter inte i regering dumma jävlar, tror ni Jimmie kan få igenom allt han vill.
Rösta på era nya partier nu så håller ni käften sen när landet går åt helvete.
Citera
2026-05-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Sitt inte och gnäll på invandringen sen när ni röstar bort Sverige. Nä han gjorde inte så, så nu tänker jag rösta mp. Jävla muppar som tror att allt kan hända direkt, Sd sitter inte i regering dumma jävlar, tror ni Jimmie kan få igenom allt han vill.
Rösta på era nya partier nu så håller ni käften sen när landet går åt helvete.

Jag fortsätter att rösta på Sd som tidigare , men i kommunalvalet blir det Malmölistan i hopp om att de kan få nog röster att etablera sig . Nyligen ringde det på dörren och där stod två representanter för Socialdemokraterna .Innan de ens hann säga två ord sa jag att jag gillar inte Socialdemokraterna och stängde dörren.😀
Citera
2026-05-05, 10:51
Medlem
Amitriptylins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
SD har ingen lösning heller. Så en röst ur den vinkeln hjälper ingen

Exakt!
Citera
2026-05-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.

Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?

Jag börjar:

Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.

Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.

Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.

Jag skiter i att SD har en bra relation till judar. Jag är inte ett dugg rädd för den globala judiska konpirationen, som jag anser vara en nazistisk foliehattsteori.

Jag bryr mig inte heller om Åkessons frånvaro i riksdagen, som partiledare bör man ges friare tyglar så länge man är med på omröstningar.

Det främsta skälet till att inte rösta på SD är att man får de andra Tidöpartierna på köpet med deras fruktansvärda syn på vanligt folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in