2026-05-05, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ännu en tråd där betalda sossar låtsas vara f.d SD-väljare.

Själv kommer jag rösta SD igen, som jag gjort varje val i nästan 20 år.
Glad att jag inte är den enda som har märkt detta det är så fkn patetiskt
Citera
2026-05-05, 01:12
Medlem
Pungsvings avatar
Det är svenskarna som röstat sönder Sverige de sista 70 åren och de bara fortsätter. Det är väl någon mental låsning som inte går upp.
Citera
2026-05-05, 01:55
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Alla vi andra röstar på SD för vi vill minska inflödet av utlänningar, från gigantiska länder med hundratals miljoner innevånare, till den enda lilla land yta på jorden avsedd för svenskarna. Något SD har lyckats förhållandevis bra med, via Tidösamarbetet.

Dina tramsiga synpunkter har inget med att alla andra röstar på SD att göra, så släng du bort din röst på Örebro partiet.
Jasså "alla vi andra" röstar på SD? Trotts att det 2025 beviljades 89.000 nya uppehållstillstånd och grovt kriminellt pack inte kan utvisas för att dom riskerar obehag i sina hemländer? Alltihop medans Jimmie Åkeson är upptagen med att banka skallen i klagomuren i Jerusalem med en löjlig liten judemössa på skallen. Är det vad som ska rädda Sverige?
Din patetiska jävla landsförrädare.
Senast redigerad av HobbyHitler 2026-05-05 kl. 01:58.
Citera
2026-05-05, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Jasså "alla vi andra" röstar på SD? Trotts att det 2025 beviljades 89.000 nya uppehållstillstånd och grovt kriminellt pack inte kan utvisas för att dom riskerar obehag i sina hemländer? Alltihop medans Jimmie Åkeson är upptagen med att banka skallen i klagomuren i Jerusalem med en löjlig liten judemössa på skallen. Är det vad som ska rädda Sverige?
Din patetiska jävla landsförrädare.

A-kassan och sjukförsäkringen har stramats åt i takt med att arbetskraftsinvandringen ökat och bidraget för att anlita städhjälp till lyxvilkan har fyrdubblats, sen har Sverige lovat att USA kan avfyra sina kärnvapen härifrån om dom vill, utan att USA själva behöver förplikta sig till något gentemot Sverige, så kom inte och säg att SD och resten av Tidö inte har fått saker gjorda under mandatperioden.

Ica och Axfood har dessutom fått sänkt skatt utan att ha sänkt priserna.
Citera
2026-05-05, 02:42
Medlem
folkgemenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ännu en tråd där betalda sossar låtsas vara f.d SD-väljare.

Själv kommer jag rösta SD igen, som jag gjort varje val i nästan 20 år.

Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Glad att jag inte är den enda som har märkt detta det är så fkn patetiskt

Det här är inget annat än intellektuell lättja och ett hån mot den hederliga debatten. Att gasta om "betalda sossar" och "patetiska beteenden" så fort man möter en åsikt som skaver är det yttersta beviset på en svag analysförmåga. Det är en bekväm verklighetsflykt för den som inte orkar hantera sakfrågan.

Det krävs ingen djupare underrättelseverksamhet för att punktera dessa konspirationsteorier; det räcker med att faktiskt använda de verktyg som finns precis framför näsan på er. Innan ni börjar fantisera om trollfabriker och köpta åsikter, prova att klicka på användarnas inläggshistorik. Där ligger fakta blottlagd i svart på vitt. Det är oftast plågsamt enkelt att se om en person har en konsekvent linje eller om de faktiskt genomgått en politisk omprövning.

Att ignorera tillgänglig data till förmån för paranoida fantasier skapar bara onödigt brus. Sluta tramsa och börja granska källorna innan ni öppnar munnen, ordning och reda gäller även i ett diskussionsforum.
Citera
2026-05-05, 02:55
Medlem
Ubuntu333s avatar
Palla rösta på ett parti som knähundar för Israel. Som folk har nämnt innan i tråden så verkar dom inte ha något emot de landet och folk som verkligen vill förstöra vårat land och ser oss som ”goys”. Förnedrande att rösta på ett sådant parti. Men det känns nästan förnedrande att rösta på något av de partier som sitter i riksdagen. AFS kanske vore något. Kasselstrand vågar ju faktiskt ta i sådana frågor som ingen i riksdagen vågar och verkar faktiskt vara pro Sverige. Åkesson o de andra har sålt ut sig helt. Men de verkar vara bra på att säga sådant som mindre begåvade personer ”köper i tron om att SD värnar för vårat land” lol.
Citera
2026-05-05, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Jag kommer att rösta på KD.
Ebba är en tuffing som talar klarspråk.

Du tycker att SD inte är tillräckligt sionistiska? Om Ebba får välja så väljer hon även idag Barabbas!
Citera
2026-05-05, 05:07
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Alla vi andra röstar på SD för vi vill minska inflödet av utlänningar, från gigantiska länder med hundratals miljoner innevånare, till den enda lilla land yta på jorden avsedd för svenskarna. Något SD har lyckats förhållandevis bra med, via Tidösamarbetet.

Dina tramsiga synpunkter har inget med att alla andra röstar på SD att göra, så släng du bort din röst på Örebro partiet.

Lyckats med genom att bokstavligen öka invandringen?

Citera
2026-05-05, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Listan kan göras lång, som du säger bl.a. Kopplingar till zionisterna men...
Verktygen som skulle användas för att stoppa gängkriminaliteten används mot vanligt folk, och gängen verkar stormtrivas.
En kompis till mig är Polis och han är jätteglad för Tidö och SD. Han tycker det är så mycket lättare att ta kriminella pga lättare med övervakning etc.
Citera
2026-05-05, 06:05
Medlem
Jag kommer inte rösta på SD igen för dom ljuger.
Åkesson sköter inte sitt jobb.
Frågan är vad fan ska man rösta på?????
Citera
2026-05-05, 06:40
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Jag tillhör den kategorin.
Jävla Israelkramare
Citera
2026-05-05, 07:10
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.

Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?

Jag börjar:

Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.

Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.

Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.

Är det en sådan här tråd som borde heta något annat, typ:

"Jag som aldrig har röstat på SD men låtsas det ändå"

Varför skapa en tråd då du har aldrig har röstat på SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in