2026-05-05, 09:22
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Men du gissar ju bara om gäddan. Hur vet du vad han har för diagnos?

Det är lite förhastat att dra slutsatser. När du inte vet.

Jag är överens om att det är problematiskt med vissa uthängningar.
Men som sagt du har inte all info om den här gäddan.
Men hur vet du att han är farlig för barn och behöver hängas ut?

Men jag har respekt för att du agerar djävulens advokat. Gör det själv själv i tråden.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2026-05-05 kl. 09:25.
Citera
2026-05-05, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men hur vet du att han är farlig för barn och behöver hängas ut?

Men jag har respekt för att du agerar djävulens advokat. Gör det själv själv i tråden.

Ja han skriver b.la. att han vill älska med ett barn.
Klassiskt gädd-beteende, t.ex. att ålder bara är en siffra.

Tycker du det är lämpligt att han dyker upp på en planerad träff med ett barn?

Jag är medveten om att Dumpen har brister.
Men som jag skrivit tidigare är det ett tillfälligt projekt.
Citera
2026-05-05, 09:57
Medlem
Citat:

Jag vet att han skrev det. Jag vet också att han inte använde punkter och han upprepade meningar som liknar citat han har hört och som ett mantra till den fina blivande flickvännen.

Vet du vad, helt utan att gissa så påstår jag att Dumpen inte är en rättsvårdande myndighet, inte heller någon sort auktoritet när det kommer till grooming, eftersom Patrik har varit bra på höjdhopp, snarare än utbildat sig ämnet. Det Dumpen gör är att GISSA och med deras höga publiceringshastighet kan det bli fel i gissandet.

Men om du står på dig och dessutom har svårt att se att 773 har en intellektuell funktionsnedsättning, tror jag inte vi kan diskutera saken.

Jag saknar dina argument som talar för att Dumpen har på fötterna med denna publicering, då vi alla ser (utan att gissa) att Dumpen har incitament för att hålla sin publiceringstakt, incitament utöver skydd av barn.

Men om vi inte är överens om att jordklotet faktiskt är helt platt, blir det svårt att föra en vettig diskussion.

Jag anser iaf att Dumpens, till en början, befogade aktivism inte är det minsta relevant och att de bör sluta med det de håller på med, eftersom jag anser att det enda de gör är att arbeta för sina egna möjligheter till existens snarare än sitt ursprungssyfte.

They have no cards, som en idiot sa.
Citera
2026-05-05, 10:03
Medlem
Citat:

Göddbeteende eller ej. Han var en enkel munsbit för Dumpen och så länge inget förs fram som bevisar att denna herre inte blivit groomad av Dumpen, får nog vuxna i rummet utgå ifrån att han är HELT oskyldig, eftersom Dumpen kontaktade honom och inte tvärtom.

Självklarheter som vissa försöker göra till tvivel.
Citera
2026-05-05, 10:06
Medlem
Citat:
Jag vet att han skrev det. Jag vet också att han inte använde punkter och han upprepade meningar som liknar citat han har hört och som ett mantra till den fina blivande flickvännen.

Vet du vad, helt utan att gissa så påstår jag att Dumpen inte är en rättsvårdande myndighet, inte heller någon sort auktoritet när det kommer till grooming, eftersom Patrik har varit bra på höjdhopp, snarare än utbildat sig ämnet. Det Dumpen gör är att GISSA och med deras höga publiceringshastighet kan det bli fel i gissandet.

Men om du står på dig och dessutom har svårt att se att 773 har en intellektuell funktionsnedsättning, tror jag inte vi kan diskutera saken.

Jag saknar dina argument som talar för att Dumpen har på fötterna med denna publicering, då vi alla ser (utan att gissa) att Dumpen har incitament för att hålla sin publiceringstakt, incitament utöver skydd av barn.

Men om vi inte är överens om att jordklotet faktiskt är helt platt, blir det svårt att föra en vettig diskussion.

Jag anser iaf att Dumpens, till en början, befogade aktivism inte är det minsta relevant och att de bör sluta med det de håller på med, eftersom jag anser att det enda de gör är att arbeta för sina egna möjligheter till existens snarare än sitt ursprungssyfte.

They have no cards, som en idiot sa.

Men folk överlag skriver ju som krattor det är bara att titta på Flashback.
Det räcker nog inte för att bedöma att någon har en intellektuell funktionsnedsättning dock.

Dumpen skulle nog inte publicera honom om det fanns tveksamheter.
Ja jag står på mig. Men jag är ingen expert på att bedöma det och det är inte du heller.
Det enda jag skrev var att du inte hade all info om gäddan.

Det kan absolut bli fel i publiceringar ibland.
Citera
2026-05-05, 10:10
Medlem
Citat:
Det räcker nog inte för att bedöma att någon har en intellektuell funktionsnedsättning dock.

Ja jag står på mig. Men jag är ingen expert på att bedöma det och det är inte du heller.

Kul för dig att du står på dig. Jag tror du har kognitiv dissonans så det står härliga till, men gissar så klart, inget är vad vi tror det är längre, naturlagar bör ifrågasättas.
Citera
2026-05-05, 10:13
Medlem
Citat:
Kul för dig att du står på dig. Jag tror du har kognitiv dissonans så det står härliga till, men gissar så klart, inget är vad vi tror det är längre, naturlagar bör ifrågasättas.

Ja har du någon "inside information" om gäddan kan du väl dela med dig då.
I den andra tråden.
Istället för att vara hobby-psykolog på flashback.
Citera
2026-05-05, 10:16
Medlem
Citat:

Buffalo, helt allvarligt, jag undrar verkligen. Varför tror du Dumpen har så punktliga publiceringar? Alltså tre ggr i veckan? Jag lovar att inte raljera över svaret, jag vill höra vad någon som inte ha odelat negativa tankar om Dumpen ge sin syn, vad du tror helt enkelt.
Citera
2026-05-05, 10:22
Medlem
Citat:
Buffalo, helt allvarligt, jag undrar verkligen. Varför tror du Dumpen har så punktliga publiceringar? Alltså tre ggr i veckan? Jag lovar att inte raljera över svaret, jag vill höra vad någon som inte ha odelat negativa tankar om Dumpen ge sin syn, vad du tror helt enkelt.

Det är väl uppenbart. Om man vill belysa ett problem så är det väl en bra modell att vara punktlig.
Till stor del handlar det nog om att få en trogen besökare till hemsidan.
Ju fler som ser problemet desto mer påverkar Dumpen samhället/regeringen.

När det är tillräckligt stort problem(bristningsgräns). Då kommer något drastiskt att göras sedan kommer Dumpen försvinna. Det är min teori.
Citera
2026-05-05, 10:22
Medlem
Citat:
Ja har du någon "inside information" om gäddan kan du väl dela med dig då.
I den andra tråden.
Istället för att vara hobby-psykolog på flashback.
Men är man inte ”oskyldig tills motsatsen bevisas”? Det är ju en bra grej tycker jag. Det är varken du eller jag som ska bevisa något, det är faktiskt Dumpen och jag anser att det se berättat är extremt bristande. Jag tror 773 kommer att fortsätta precis som han alltid gjort och msn behöver inte vara hobbypsykolog för att se att han betyder sig som typ en 12-åring ungefär. Skulle vilja hävda att människor rent generellt är väldigt snabba på att veta när någon inte är tillräknelig. Och JAG tror isf inte att han är ett hot mot barn. Men där tycker/gissar uppenbarligen olika.
Citera
2026-05-05, 10:23
Medlem
Citat:
Det är väl uppenbart. Om man vill belysa ett problem så är det väl en bra modell att vara punktlig.
Till stor del handlar det nog om att få en trogen besökare till hemsidan.
Ju fler som ser problemet desto mer påverkar Dumpen samhället/regeringen.

När det är tillräckligt stort problem(bristningsgräns). Då kommer något drastiskt att göras sedan kommer Dumpen försvinna. Det är min teori.
Tack för uppriktigt svar! ❤️
Citera
2026-05-05, 10:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Stämmer bra. Bör väl innefatta fysiska övergrepp ivarjefall. Finns motsvarade exempel med hundratusentals bilder m.m. som ger villkorligt / skyddstillsyn.
Inte ens fysiska övergrepp i den meningen att de träffats via nätet. Grooming med nakenbilder och säkert i detta fall fått flickorna att penetrera sig själva på olika sätt i en CAM och/eller video. När det gäller minderåriga är det likställt med våldtäkt och i detta fall grov våldtäkt. Säkerligen har även hot förekommit . Du inbillar dig väl inte att denna snarfagra casanova har lägrat 19 fjortisar?
Till en början har han säkert kontaktat dem som Linus 17 för att få bilder, sen har han via utpressning kört på IRL. Synnerligen vidrigt och riktigt bra att vederbörande fick ett kännbart fängelsestraff.
Sen kan han ju ha förgripit sig på någon i hans naturliga närhet dessutom.
Senast redigerad av Takanashi 2026-05-05 kl. 11:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in