Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Ja han skriver b.la. att han vill älska med ett barn.
Klassiskt gädd-beteende, t.ex. att ålder bara är en siffra.
Tycker du det är lämpligt att han dyker upp på en planerad träff med ett barn?
Jag är medveten om att Dumpen har brister.
Men som jag skrivit tidigare är det ett tillfälligt projekt.
Jag vet att han skrev det. Jag vet också att han inte använde punkter och han upprepade meningar som liknar citat han har hört och som ett mantra till den fina blivande flickvännen.
Vet du vad, helt utan att gissa så påstår jag att Dumpen inte är en rättsvårdande myndighet, inte heller någon sort auktoritet när det kommer till grooming, eftersom Patrik har varit bra på höjdhopp, snarare än utbildat sig ämnet. Det Dumpen gör är att GISSA och med deras höga publiceringshastighet kan det bli fel i gissandet.
Men om du står på dig och dessutom har svårt att se att 773 har en intellektuell funktionsnedsättning, tror jag inte vi kan diskutera saken.
Jag saknar dina argument som talar för att Dumpen har på fötterna med denna publicering, då vi alla ser (utan att gissa) att Dumpen har incitament för att hålla sin publiceringstakt, incitament utöver skydd av barn.
Men om vi inte är överens om att jordklotet faktiskt är helt platt, blir det svårt att föra en vettig diskussion.
Jag anser iaf att Dumpens, till en början, befogade aktivism inte är det minsta relevant och att de bör sluta med det de håller på med, eftersom jag anser att det enda de gör är att arbeta för sina egna möjligheter till existens snarare än sitt ursprungssyfte.
They have no cards, som en idiot sa.