2026-05-02, 22:52
Medlem
Vem är 29-åringen.. Vad heter han.. I vilken stad har han huserat..
Citera
2026-05-04, 10:03
Medlem
Den häktade 29-åringen ska vara boende i Malmö. Är här någon som vet vem han är och vad han heter..
Senast redigerad av arcenciels 2026-05-04 kl. 10:17.
Citera
2026-05-04, 12:48
Medlem
Vild spekulation från min sida är att 29-åringens initialer är AU eller möjligen MO men vill inte hänga ut någon så jag avvaktar att identiteten konfirmeras.
Citera
2026-05-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Ah skönt att Mekys kompisar fortfarande får smaka bly. Större delen i fängelset eller skjutna på gatan som hundar... för vad? 2-3 år av konstant nojja för man vill leka Montana

Rätts mig om jag har fel. Rykten säger att Mekky och Fox kör ihop och är på samma sida, samtidigt så verkar de vara Fox som klippt killen i Vårby sen Yamen, Maleks lillebror i Rosengård?

Då måste ju ryktet att de jobbar ihop vara lögn
Citera
2026-05-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooc
Rätts mig om jag har fel. Rykten säger att Mekky och Fox kör ihop och är på samma sida, samtidigt så verkar de vara Fox som klippt killen i Vårby sen Yamen, Maleks lillebror i Rosengård?

Varför i helvete skulle mekky vika ner sig för kurdiska röven och samarbeta med honom????
Citera
2026-05-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooc

Om röven är neutraliserad i Iran och resten av det övre ledarskiktet är i buren eller jagade kan nog vem som helst påstå sig vara Fox.
Citera
2026-05-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Om röven är neutraliserad i Iran och resten av det övre ledarskiktet är i buren eller jagade kan nog vem som helst påstå sig vara Fox.
Till och med horungen bawan som sprängde bort benen på en mamma "claimar" fox, undrar vad rawa tycker om det???!!!
Citera
2026-05-05, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Till och med horungen bawan som sprängde bort benen på en mamma "claimar" fox, undrar vad rawa tycker om det???!!!
Sitter bawan häktad eller fängelse?
Citera
2026-05-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
killen har dödat flera oskyldiga och småbarnsföräldrar innan så varför skulle han bry sig om nån förlorar sina ben?
Citera
2026-05-05, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sitter bawan häktad eller fängelse?
häktad och väntar på dom
Citera
2026-05-05, 01:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av g11
häktad och väntar på dom
Nice, han var så jävla kaxig på tiktok o insta
Citera
2026-05-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
häktad och väntar på dom

Har inte sett hans klipp på ett tag så de förklarar saken. Han verkar vara helt slut psykiskt, superbabbe som försökte joina SD, blir utkickad och lever som fantasikriminell att han tvingas fly landet och blir sen frivilligsoldat i en kurdisk styrka och fortsätter planera/utföra dåd i Sverige….. slut som artist kan man säga.

Vart är han häktad? Irak eller Sverige? Folk som han förtjänar inget annat än livstid eller att hängas på ett offentligt torg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in