2026-05-04, 21:28
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
God dag!

Jag har under hela mitt liv röstat på enbart SD, i alla val. I riskdags, landsting, kommunval, EU-val samt kyrkoval. Min röst hjälpte dem in i riksdagen år 2010. Jag har alltså alltid röstat på den enda riktiga oppositionen i Sverige, det enda partiet som stått upp för svenskarna.

Tyvärr förutsåg jag SDs framtid redan innan 2010. Nämligen att de skulle bli stora men de skulle också bli som alla andra partier.

På en boksignering (ca år 2017) med Jimmie Åkesson för partimedlemmar (min dåvarande var medlem) fick jag mina farhågor bekräftade. Under sitt tal sa Jimmie gång på gång att "de inte skulle sätta sig i knät på Anna Kinberg Patra (dåvarande M-ledare)". Publiken jublade, det gjorde inte jag. Jag förstod exakt vad han sa. Att de skulle överge sin kamp för svenkarna och nu göra vad allt som krävs för att "komma in i värmen". Det var under denna period som SD började rensa ut medlemmar.

Trots detta kände jag att det vore dumt att inte ge dem en chans. Jag hade redan röstat in dem i riskdagen, jag får ju åtminstonde fortsätta rösta dem tills de når makten.

År 2022 hände det. SD lyckades genom Tidöavtalet äntligen ta sig in värmen vilket förmodligen det enda de bryr sig om i nuläget. I tidningarna stod det om den enorma vinst SD gjort genom avtalet, hur mycket av deras politik de skulle få igenom.
Jag läste igenom hela avtalet och var inte speciellt nöjd. Alldeles för lite, alldeles för sent. Jag tyckte att SD som då haft en hel del tid i riksdagen skulle kunna ha hostat fram en ordentlig plan för hur vi ska lösa "blatte-problemet".

Sverige brinner och det känns som partierna diskuterar hur mycket bensin vi ska fortsätta hälla på.
"Anhöriginvandringen har minskat" säger de. Varenda en som kommer hit är en för mycket. Hade vi haft politiker som stod upp för svenskarna så hade de stoppat all MENA-invandring för 40 år sedan (eller ännu hellre inte tagit hit några öht).

Även om vi hade stoppat all MENA-invandring så hade det inte löst några som helst problem. Fortsatt invandring är bara en accelerator, inget annat.

Till att börja med så måste vi ha total nolltolerans mot brott mot svenskar. Våldtäkter, rån, utpressning och bedrägerier. Blattar som åker fast ska aldrig mer kunna sätta sin fot på svensk mark. De ska få ett långt straff sedan utvisning. Kan inte utvisning praktiskt ske ska de sitta i förvar tills de dör. Detta ska även gälla blattar med svenskt medborgarskap vilket många av dem har.

Tidö gjorde en satning på antirasism, tror ni svenskhat fanns med?
Än idag kan blattarna begå brott mot oss, i bästa fall får de sitta lite, sen kan de åter plocka bidrag. Detta stör mig mest av allt, att vi faktiskt ger pengar till blattar som våldtagit vårt folk.

Jag tänker att jag inte vill rösta på SD mer förräns de tar sig i kragen och kommer ihåg vilka som tog dem in i värmen på riktigt, oss väljare dvs.

Givetvis kommer jag inte rösta på något av de andra folkförrädarpartierna. Utan jag tänker antingen rösta blankt eller på afs eller liknande.

"Men då kastar du ju bort din röst och låter de röda vinna"
Om du tänkte denna raden så vill jag att du tar ett djupt andetag och funderar på detta:
Ska vi verkligen acceptera undermålig politik enbart av rädsla för ännu sämre politik? Om vi alltid röstar och därmed godkänner undermålig politik, hur ska vi då någonsin kunna få lysande politik?

"Rom byggdes inte på en dag. De behöver mer tid!"
Kära folk, vi har inte tid. Tiden är på våra fienders sida. När jag går runt i Malmö och ser skolungdomar så är det en mycket dyster syn. Och detta är inte i några blatteområden. Det är inte lång tid innan vi är i minoritet i många städer. VI BEHÖVER KRAFTTAG NU! --- Detta kan man tycka att ett parti med nazirötter borde förstå.
Blattarna tar över varje dag. De blir fler och fler och deras våldskapital växer.

Min prognos angånde blattesituationen:
De kommer att fortsätta att öka i antal, deras våldskapital kommer att fortsätta växa. De muslimska ledarna som vill islamisera Europa väntar tålmodigt. Det finns ingen anledning att ta över våra parlament i nuläget. Skulle ett muslimskt parti komma in i riksdagen så skulle folk (förhoppningsvis) vakna. Det strategiska för dem är att fortsätta öka i antal samtidigt som vi försörjer kalaset. Imamerna kommer inte godkänna något muslimskt parti förräns de kan vinna majoritet. Vid den tidpunkten kommer de att kunna ta över med våld oavsett.

Många muslimer i Europa vill dock inte detta. Vi får inte glömma att det trots allt finns en hel del muslimer som inte är våra fiender. Problemet är att det inte kommer att vara svårt för de muslimska ledarna att få över dem till deras sida. Allt de behöver göra är att destabilisera vårt samhälle till den grad att de inser att de enbart är dem som kommer få ordning på det hela.

SD har inte presenterat någon lösning på det existensiella hot som vi faktiskt står inför. Ej heller har de belyst alla brott som blattarna begår mot oss. De skulle ju exempelvis kunnat uttnyttja denna tiden för att en gång för alla få fram alla dessa siffror som alltid hemlighethållts från oss.

Tyvärr ser jag möjligheten till en demokratisk lösning som mycket, mycket knapp.
SD är det enda hoppet men de måste få sig en kalldusch för att hitta tillbaka till verkligheten.

Därför tänker jag att det enda vettiga är att avstå från att rösta på åttaklövern.
Övertala mig att rösta på SD. Vad för skräll är det som skulle kunna hända efter nästa val om Tidö vinner?
Att SD kommer med i regeringen spelar inte någon roll för någon annan än SD politikerna. Det är riksdagen som har den riktiga makten och SD är det största partiet i det största blocket.
Citera
2026-05-04, 21:36
Medlem
supremanics avatar
Du bör rösta på SD så att de kan hålla sig kvar vid köttgrytorna och jobba för Israeliska och judiska intressen samtidigt som de fortsätter lura sina stackars väljare att de har någon som slags ambition av att lösa problemen som de öppna gränserna medför.
Kanske inte så övertygande övertalning när jag tänker efter
Citera
2026-05-04, 21:36
Medlem
Du röstar ju mest för din egen skull, så välj det partiet du tror är bäst lämpat för att leda landet i den riktningen du tror är mest lämplig. Att SD i mångt och mycket har blivit ett etablerat mainstreamparti jämfört med hur det sett ut historiskt stämmer ju, så om du inte vill bidraga till att göda den bredare politiska utvecklingen på högerkanten som SD alltmer är en del av så gör du nog klokt i att rösta på ett mindre parti.
Citera
2026-05-04, 21:39
Medlem
Röstade också SD 2010 och ett par gånger därefter. Och även jag visste hur det skulle sluta (det var ganska självklart). För mig var det framför allt en skön hämnd på det samhälle som jag upplevde övergett mig. Uppvuxen som man är i sossarnas mångkulturella betongparadis har man sett mycket och förstått mycket som övriga Sverige inte hade en aning om när de hatade oss efter valet 2010. Tänk hur många av alla 95-procentare som sedermera lade sin röst på SD när förortens problem plötsligt rann ut över samhället i stort Underbart!

I vilket fall: Jag önskar inte övertala dig att rösta på SD (själv kommer jag inte rösta alls i höst) men däremot att släppa alla känslor inför politiken. Det är bara en dimridå, ett spel gör galleriet, en fars. Rösta, men lägg inget hopp till att de vill dig något väl.
Citera
2026-05-04, 21:44
Avslutad
Varför känner du att du måste rösta på SD? Dom är en del av åttaklövern nu som släpper in 90.000 nya invandrare om året och försvarar det. Folkutbytet fortsätter i rasande takt.

Varför röstar du inte på Allard och Örebropartiet som är stenhårda i denna fråga?
Citera
2026-05-04, 21:48
Medlem
Jag kan inte råda någon att rösta på någonting pro-judiskt. Det vore ytterst omoraliskt av mig.
Citera
2026-05-04, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Röstade också SD 2010 och ett par gånger därefter. Och även jag visste hur det skulle sluta (det var ganska självklart). För mig var det framför allt en skön hämnd på det samhälle som jag upplevde övergett mig. Uppvuxen som man är i sossarnas mångkulturella betongparadis har man sett mycket och förstått mycket som övriga Sverige inte hade en aning om när de hatade oss efter valet 2010. Tänk hur många av alla 95-procentare som sedermera lade sin röst på SD när förortens problem plötsligt rann ut över samhället i stort Underbart!

I vilket fall: Jag önskar inte övertala dig att rösta på SD (själv kommer jag inte rösta alls i höst) men däremot att släppa alla känslor inför politiken. Det är bara en dimridå, ett spel gör galleriet, en fars. Rösta, men lägg inget hopp till att de vill dig något väl.

Rösta på Örebropartiet. Att inte rösta alls hjälper ingen förutom invandrarna som gladeligen röstar på sina islamistpartier. Hjälp dom inte på traven.
Citera
2026-05-04, 21:56
Medlem
Voloteas avatar
Tänker inte övertyga dig. Rösta blankt. SD styrs från Tel Aviv, det är tydligt med tanke på alla deras uttalanden.
Citera
2026-05-04, 22:12
Medlem
nej svårt att försöka övertyga någon med gott samvete efter denna mandatsperiod-s total fiasko
Citera
2026-05-04, 22:13
Medlem
Onanikrems avatar
Vinner de rödgröna höstens val får vi fyra svåra (än svårare) år igen. Tänk dig själv Miljöpartiet och Vänsterpartiet i en regering! vänta bara tills vi skall uppnå EUs klimatmål igen, det blir härliga drivmedelspriser och som följd kommer matpriserna stiga till oanade höjder. De svenska bönder som finns kvar kommer lägga ned och alla får äta sojafärsbiffar odlade gud vet var?

Än fler svenska företag kommer flytta produktionen utomlands när skatterna höjs, senast var det väl Sanata Maria (under den här regeringen) innan dess Göteborgskex, Findus osv.

Härliga tider, strålande tider! (väntar)
Citera
2026-05-04, 22:35
Medlem
Tack för alla svar!
Jag håller helt med och glömde skriva det. Det stör mig fruktansvärt mycket hur SD har gått från anti-EU, anti-NATO till att bli pro allt det samt riktiga juderövslickare.

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vinner de rödgröna höstens val får vi fyra svåra (än svårare) år igen. Tänk dig själv Miljöpartiet och Vänsterpartiet i en regering! vänta bara tills vi skall uppnå EUs klimatmål igen, det blir härliga drivmedelspriser och som följd kommer matpriserna stiga till oanade höjder. De svenska bönder som finns kvar kommer lägga ned och alla får äta sojafärsbiffar odlade gud vet var?

Än fler svenska företag kommer flytta produktionen utomlands när skatterna höjs, senast var det väl Sanata Maria (under den här regeringen) innan dess Göteborgskex, Findus osv.

Härliga tider, strålande tider! (väntar)

Som jag skrev så bör inte rädsla för det sämre avgöra vad man röstar för. Tänk så här istället. De röda vinner kanske ändå men ju sämre det går för de blåa desto mer blir de pressade till att ta fram ordentlig politik. Det värsta tänkbara scenariot är ju att de röda vinner med knappa marginaler.
För övrigt bryr jag mig inte så mycket om något du skriver. Jag lever hellre i en kommunistisk eller fascistisk diktatur så länge jag får bo där med mitt landsfolk utan blattar än det som erbjuds idag. Men oavsett vilken sida som vinner så blir det samma skit.
Lika bra att svenska företag sticker. Lika bra att vi kör landet i botten. Brända jordens taktik. Ska blattarna ta över kan vi lika gärna lämna det i brand.

Det som hindrar svenska folket att vakna upp är att för många har det för bra ekonomiskt ställt.
Svenskarna skiter i om andra svenskar blir våldtagna, så länge kvadratmeterpriset i området stiger på hemnet.
Citera
2026-05-04, 22:41
Medlem
Jaha men vad rekomenderar ni att man röstar på då? Är Afs grabbarna ens igång?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in