2026-05-04, 17:08
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Först skall du dock förklara för mig hur Alexander Rask kan för dig vara en förtrolig källa?

Peka gärna ut något exempel på det jag har hävdat är en lögn, som du inte håller med om, så kommer jag förklara för dig på ett sakligt sätt hur det är en lögn.
Sista chansen nu, du klarar det! - du får ingen mer chans av mig.
Citera
2026-05-04, 17:16
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Att bilden där Rask(1) tar en selfie med en kvinna är AI, är nog inget många ifrågasätter. Jag vet inte hur (2) axel eller (3) Medviktarna bemött saken senaste dygnet eller så. Har de pudlat? Ingen aning.

1) Jag minns inte att jag - i detta sammanhang - har sett en AI-bild där Alexander tar en selfie.
Det första SMS:et Axel skickar till Tessan, utan att först varken presentera sig eller förmedla sin avsikt med kontakten eller säkerställa att han har skickat till rätt person, innehåller en fejkad AI-bild på Alexander tillsammans med en okänd kvinna. Det fejkade fotografiet Axel inleder kontakten med Tessan med är dock inte selfie, AI-bilden föreställer alltså inte att det är Alexander själv som håller i kameran.

2) Axel har kommit med en hel del bortförklaringar.

3) Heydari har inte gått ut med något efter sitt Instagram-inlägg som innehöll 7 lögner om Alexander.
Citera
2026-05-04, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Det kan även ha varit Tessan som fyllde i Trobo-pappret. Det dokument ni pratar om var inte avsett för Axel, och inte avsett vara offentligt, och inte avsett för att bli kontaktad på av någon annan än av Trobo, i ärenden som gäller hyreskontraktet och lägenheten. Representerar Axel Trobo? Nej, det gör han inte.

Det som är bevisat är den del i mitt inlägg som du citerar:
Axel har skickat de sinnessjuka SMS:en till Tessan, till mobilnumret som är registret på henne, och dessutom swishkopplat till henne. Det är bevisat.
Jag skrev dessutom ungefär samma sak som det du påstår, fast mycket mer tydligt och detaljerat, i inlägget du citerar:
Axel gick igår ut offentligt och "förklarade sig" genom att hävda:

Axel påstår i SMS att den uppenbart fejkade bilden är ett äkta fotografi och menar att han trots Tessans SMS redan 22 feb samt Alexanders tydliga söndermalning av den tokiga idén inte förstår att det är en AI-manipulerad bild.

Axel menar att han inte förstår att när man inleder kontakt med någon på ett nummer man hittat på ett dokument som gått i flera led så skickar man inte en fejkad AI-bild det första man gör.

Axel menar att han inte förstår att man presenterar sig själv och säkerställer att man har nått fram till rätt mottagande person och tydligt förklarar avsikten med kontakten man själv upprättar.

Axel menar att han inte förstår det konstiga i att han påstår att han avsåg skicka ett AI-manipulerat fotografi på Alexander med en kvinna, till Alexander.

Axel hävdar dessutom att det är helt rimligt att skicka ett SMS till Alexander (som uppenbarligen vet att den fejkade AI-bilden är fejk) och förklara för honom att den fejkade AI-bilden, och bilder "efter det", är äkta.

Axels förklaringar är ologiska och orimliga på alla håll och kanter. Men det är som sagt Axels version, som han äger - men det är nog ytterst få som köper den versionen.

Faktum är:
Axel har skickat de sinnessjuka SMS:en till Tessan, till mobilnumret som är registret på henne, och dessutom swishkopplat till henne. Det är bevisat.
Ett nummer som de skrivit på pappret att det var Rask telefonnummer.. så återigen skriver du en massa i onödan.
Citera
2026-05-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Du har upprepat samma sak i, jag vet inte hur många inlägg. Och du har fått förklarat för dig, hur det ligger till i lika många inlägg.

Är du dum i huvudet?
Personen är här för att göra kaoz i tråden, dvs det finns en avsikt bakom alla upprepningar, påhitt och textväggar. Nicket i sig är humor, det ska jag tillstå.
Att personen framstår som dum i huvudet är en bisak, målet är att flöda tråden med skit.
Citera
2026-05-04, 18:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Är det något specifikt du tänker på, att Rask är dömd för förtal kanske? Vore ett kul case.

"Den brottsdömde förtalsmannen" i sig är väl ägnat att utsätta Rask för andras missaktning, tycker jag.

Jag vet att de återger det som ett citat från Rask själv, men å andra sidan gör de det också till namnet på en dokumentärsserie, inte insprängt i en timmes video.

PS. Rask, Anjo och Motvikts förtal av Medvikt, Axel och andra är "enklare" och därför inte så intressant att diskutera. Just do it, stäm dem.

Dom som kräver mest pengar av den andre för förtalen vinner, för tillslut har dom inte råd med stämningsansökan.

Medvikt krävde och fick 20 papp av Anjo.
Jockiboi kräver 200 papp av Medvikt.
Axel bör därför kontra med 2 miljoners krav.
Citera
2026-05-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Personen är här för att göra kaoz i tråden, dvs det finns en avsikt bakom alla upprepningar, påhitt och textväggar. Nicket i sig är humor, det ska jag tillstå.
Att personen framstår som dum i huvudet är en bisak, målet är att flöda tråden med skit.

AI-troll är lönlöst att försöka få ut nått vettigt av.

Men nog om det, hörde att Axel jobbar på en stämningsansökan mot den brottsdömde förtalsmannen. Det kan bli riktigt roligt om det blir ytterligare en rättsprocess framöver. Baronen gör bort sig på ett så fantastiskt underhållande vis när han försöker vara sin egen försvarsadvokat!

WT-hysterin har inga gränser!
Citera
2026-05-04, 18:20
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
1) Jag minns inte att jag - i detta sammanhang - har sett en AI-bild där Alexander tar en selfie.
Det första SMS:et Axel skickar till Tessan, utan att först varken presentera sig eller förmedla sin avsikt med kontakten eller säkerställa att han har skickat till rätt person, innehåller en fejkad AI-bild på Alexander tillsammans med en okänd kvinna. Det fejkade fotografiet Axel inleder kontakten med Tessan med är dock inte selfie, AI-bilden föreställer alltså inte att det är Alexander själv som håller i kameran.

3) Heydari har inte gått ut med något efter sitt Instagram-inlägg som innehöll 7 lögner om Alexander.

1. Jag är tydlig med att "selfien" är AI och har uttryckt mig på flera olika övertydliga sätt när jag påtalat detta i flertalet inlägg, så varför söker du bråk med mig?

2. Jag har efterfrågat bevis om hur axel agerat i saken. Länka?! Enligt mig är du inte är en person vars ord jag har anledning att tro på med tanke på hur du fultolkar MIG. Går fullständigt utmärkt att ge fan i att svara just mig med ordbajs jag inte efterfrågat på mina konkreta frågor. Skriv istället vänligen sådana inlägg i tråden utan att SVARA mig, när jag efterfrågat hur axel bemött att han skickade AI-bajs, till Fru Rask.

3. Fick tänka över 10 minuter innan jag fattade vem du menade. Förbannat småsint inte använda kanalnamn och inkludera alla läsare, för att inte tala om hur dumt det är att hänga ut folk på detta viset som RASK hängt ut. Det är inte så att Rask är en oskyldig liten ängel i deras konflikt. Men ditt val, bara vänligen svara inte MIG när du skriver sånt.
Citera
2026-05-04, 19:09
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Ja, det är väl bäst att inte att inte svara honom.
Citera
2026-05-04, 21:45
Medlem
Citat:
Det cirkulerar många karbonkopior på de lögner Axel och Heydari sprider, men ditt exemplar var en exceptionellt missbildad siamesisk tvilling på Axels lögn han skev i ett av de SMS han skickade till Tessan 22 feb 2026:
Axel Öhman till Tessan:
Min mamma letade upp
ditt nummer åt mig. Du
är välkommen att
låtsas som att det här
och övriga bilder är ai
om du vill, det spelar
mig ingem större roll.
Jag vet att du vet att de
är äkta och det räcker
för mig.
Frågan är vilka
utöver jag som fått
dessa bilder och vad de
kommer att göra med
dem. Som sagt, älskar
detta för dig.
Alexander har redan gått igenom på sin Youtube-kanal vilka detaljer i det fejkade fotografiet på Alexander med en kvinna -som Axel skickade till Tessan- som avslöjar att det är AI-slafs.
Jag har inte den kompletta listan över detaljerna som Alexander pekade ut som AI i huvudet, men detaljerna inkluderar:
fejkade glasögon,
en missbildad kedja,
ett missbildat bälte,
en missbildad t-shirt (på kvinnan),
missbildat hår (på kvinnan),
en missbildad t-shirt (på en man i bakgrunden)
etc ..
etc ..

Axel gick igår ut offentligt och "förklarade sig" genom att hävda:

Axel påstår i SMS att den uppenbart fejkade bilden är ett äkta fotografi och menar att han trots Tessans SMS redan 22 feb samt Alexanders tydliga söndermalning av den tokiga idén inte förstår att det är en AI-manipulerad bild.

Axel menar att han inte förstår att när man inleder kontakt med någon på ett nummer man hittat på ett dokument som gått i flera led så skickar man inte en fejkad AI-bild det första man gör.

Axel menar att han inte förstår att man presenterar sig själv och säkerställer att man har nått fram till rätt mottagande person och tydligt förklarar avsikten med kontakten man själv upprättar.

Axel menar att han inte förstår det konstiga i att han påstår att han avsåg skicka ett AI-manipulerat fotografi på Alexander med en kvinna, till Alexander.

Axel hävdar dessutom att det är helt rimligt att skicka ett SMS till Alexander (som uppenbarligen vet att den fejkade AI-bilden är fejk) och förklara för honom att den fejkade AI-bilden, och bilder "efter det", är äkta.

Axels förklaringar är ologiska och orimliga på alla håll och kanter. Men det är som sagt Axels version, som han äger - men det är nog ytterst få som köper den versionen.

Faktum är:

Det är dessutom, sett till innehållet som Axel skickade till Tessan, orimligt att det var avsett för Alexander - som Axel hävdar.
Axel hävdar dessutom fortfarande att det är en äkta bild på Alexander och kvinnan som han skickade till Tessan, trots att det är bevisat bortom rimligt tvivel att det är en fejkad AI-manipulerad bild.

Axel har helt enkelt målat in sig i ett hörn med alla sina lögner och bortförklaringar.

Det är ett tiotal konton här i tråden som loopar runt och sprider samma lögner Axel och Heydari sprider om Tessan, vilket i sig är intressant för då vet man vilken källa de kontona okritiskt inhämtar all sin information från.
Lögnerna som Heydari och Axel själva sprider är bara obehagliga.

Bla bla bla.

Bilderna är äkta, OCH SÅ ÄR DET!
Citera
2026-05-04, 22:05
Medlem
Citat:

Allt du skriver låter lika sant som baronens svammel. Självklart är allt lögn och är iscensatt av baronen själv för att han är trygg i offerkoftan, och gillar att visa kuken i bild och vidios. Det han håller på med nu är för att få fram någon som ska slafsa ut hans smutsiga byk publikt. Att Temu har tillräckligt hög moral för att inte lägga ut hans skit är en bra markering på att de har väldigt mycket mer moral än vad baronen själv har. Jag tippar att hans "farsa" snart läcker ut baronens snusk på Motherless med titeln "thickkock" Dumma jävel.
Citera
2026-05-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
- Det är ett myndighetsdokument som lyder under offentlighetsprincipen. Således kan det begäras ut av vem som helst. Därför bör informationen som anges i det vara sant.
- Det står ”Alexander” efter det specifika numret.
- När det gäller bilden i fråga så skriver Axel tydligt att ”det spelar ingen roll om det är AI”. Problemet är de bilder som Axel inte skickar (pga. juridiska problem) som visar att den porrskadade ÄckelBaronen idkar sexuellt umgänge med en kvinna i familjens lägenhet.

Det är det som betyder något. Allt annat är påhitt från idioter som ramlar runt och hittar på saker. Den porrskadade ÄckelBaronen bedyrar att det inte fanns tid på konsertkvällen att idka sexuellt umgänge. Det betyder så klart ingenting då bilderna inte visar sexuell aktivitet under konsertkvällen utan i familjens lägenhet (antagligen efter).

Allt Gott,! ❤️

Precis. Eftersom Baronen är så mycket själv finns det förstås alla möjligheter i världen för honom att knulla med andra kvinnor när familjen är borta. Nu i samband med att bilderna kom ut är det också konstaterat att så är fallet. Baronen är otrogen mot Therese, OCH SÅ ÄR DET!
Citera
2026-05-04, 22:10
Avstängd
Psysations avatar
Hörni! Ny video från råttboet

CLUEE LJUGER OM MIG PÅ STORY! AXEL FORTSÄTTER LJUGA

Han sitter fortfarande kvar i sin egen apokalyps – en vägglös betonggrav han tidigare slagit sönder med egen slägga – svettig, inflammerad och med porrglasögonen fastklistrade i ansiktet som en sista sköld mot verkligheten. Där, mitt i ruinerna av sitt liv, får han ett fullständigt mentalt sammanbrott över en AI-bild där han pussar Fru Medvikt på kinden.

Och vad gör han? Han zoomar in. Pixel för pixel. Kedjor. Tatueringar. "Det är bara absurd white-trash humor! Vi har högt i tak hemma!"

Ja, visst fan. Det är inte en fet, deprimerad man som desperat genererar sig själv i en annan kvinnas armar. Det är "satir". Det är inte en människa som långsamt äter upp sig själv inifrån medan han ljuger sig blå i ansiktet – det är "konst".

Han gaslightar sig själv rakt in i nästa dimension. Analyserar en fejk-bild som om det vore Zapruders filmen, medan hans eget liv är ett enda långt, glitchigt, fnasigt ögon-helvete. En man som har rivit ner väggarna runt sig själv och sedan undrar varför han bor i ett öppet sår.

Det är inte humor längre. Det är en slow-motion upprepande filmad i 4K. En fet, arg, lurad byfåne som sitter i sin egen skit och försöker övertyga både sig själv och omvärlden att han faktiskt vinner.

Baronjäveln är inte bara nere. Han har helt slut på content.

**USCH - PATETISKT UNDERHÅLLNING**.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in