2026-05-04, 14:23
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Den akademiska världen håller inte med dig och SNL.
Alltså, jag tycker ju att det är minst lite gay att vilja ha den devils threesome. Jag ville bara vara lite lustig.
Citera
2026-05-04, 15:38
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuore
Du är inte bara ett troll. Du är ett dumt troll.
OK. Jag skrev fel där. De som var på parmiddagen var Beda och jag som värdar med Cesar och Doris som gäster. Ber om ursäkt för att det blev förvirrat där.

Alla heter något annat, men jag ger dem namn som börjar på A, B, C osv.

Men kan vi inte gå tillbaka till frågan i trådstarten nu?
Senast redigerad av Mohave 2026-05-04 kl. 15:40.
Citera
2026-05-04, 16:12
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
För några år sen var jag ihop med en tjej som vi kan kalla Ada. Hon berättade att hon fantiserade om att bli dubbelmackad av mig och en annan kille. Snäll som jag är frågade jag min kompis (vi kan kalla honom Cesar) om han kunde ställa upp. Det gjorde han gärna. Det blev lyckat. Vi gjorde det flera gånger.

Idag är jag ihop med en tjej som vi kan kalla Beda. Cesar är ihop med en tjej som vi kan kalla Doris. Nyligen hade Ada och jag Cesar och Doris hemma på parmiddag. Cesar blev mycket förtjust i Beda och frågade mig efteråt om vi ville bjuda in honom till dubbelmacka. Det vill jag inte, i alla fall inte nu. Beda och jag har inte varit ihop så länge och jag känner att hon är lite för skör för sådant.

Men jag har funderat på om Cesar och jag kunde återuppleva dubbelmacka på ett annat sätt. Finns det horor som gör sådant? Gärna i Stockholm, men vi kan också resa.
Är inte Doris på för en omgång då? Annars kanske ni får acceptera att ni får älska varandra och hylla varandras styrka genom syster Ann Ahl.
Citera
2026-05-04, 16:18
Medlem
Citat:
Det är en fråga som ligger vid sidan av trådens ämne.

Men för att svara: Jag älskar henne; vi har det bra tillsammans; jag vill inte lämna henne.

Detta är bara en kul grej som jag vill göra med en gammal kompis.

Fråga henne, hon kanske tycker det är en kul grej som du kan göra med ditt ex
Citera
2026-05-04, 16:24
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Är inte Doris på för en omgång då? Annars kanske ni får acceptera att ni får älska varandra och hylla varandras styrka genom syster Ann Ahl.
Beda och Doris (som är kompisar) är ordentliga tjejer, ointresserade av sånt som vi skriver om här. Men Ada verkar sugen. Dock försöker hon nu vara duktig flicka med Erik. Så då känns det fel att locka henne tillbaka i dekadensen.

Det är därför Cesar och jag söker vår Felicia.

Finns det en Felicia bland Stockholms horor? Var hittar vi henne?

Någon skrev om gamla tanter. Det vill vi inte ha.
Citera
2026-05-04, 16:47
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Vore du okej med att hon ligger med andra i smyg för det är roligt?

Om inte, varför skulle det vara okej för henne.
Sluta vara sådan moraltant och håll dig till ämnet!
Det handlar faktiskt om dubbelmacka!
Citera
2026-05-04, 17:11
Medlem
Mohaves avatar
Nu fick jag ett mess från hon som jag kanske letat efter:

"Hej! Jag läste din tråd på Flashback. Jag är intresserad om den som ska in i anus inte har jättekuk. Kan ni betala 8.000? Jag är 22 år gammal, 164 lång, svensk, mörkblond, normalviktig, student, inga drogproblem, men behöver pengar. Kan skicka foton om är på samma våg."

Känns det rimligt?
Citera
2026-05-04, 17:46
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonterl
Varenda tjackhora i Stockholm går igång av tanken på dubbelmacka. Vad ska du betala för?
Det tror jag inte på. Vi betalar gärna. Men inte för en tjackhora. Och inte för en gammal tant. Hon som jag nu messar med som säger sig vara en studentska som behöver pengar känns som bästa kandidaten än så länge.
Citera
2026-05-04, 17:47
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Nu fick jag ett mess från hon som jag kanske letat efter:

"Hej! Jag läste din tråd på Flashback. Jag är intresserad om den som ska in i anus inte har jättekuk. Kan ni betala 8.000? Jag är 22 år gammal, 164 lång, svensk, mörkblond, normalviktig, student, inga drogproblem, men behöver pengar. Kan skicka foton om är på samma våg."

Känns det rimligt?
Om det känns rimligt kan bara du avgöra.
Citera
2026-05-04, 18:29
Medlem
Citat:
OK. Jag skrev fel där. De som var på parmiddagen var Beda och jag som värdar med Cesar och Doris som gäster. Ber om ursäkt för att det blev förvirrat där.

Alla heter något annat, men jag ger dem namn som börjar på A, B, C osv.

Men kan vi inte gå tillbaka till frågan i trådstarten nu?
Du får ju vara lite beredd på att du får olika tankar och åsikter i ett forum.
Citera
2026-05-04, 18:53
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Du får ju vara lite beredd på att du får olika tankar och åsikter i ett forum.
Det är jag. Och tack till dig och alla andra som kommit med olika synpunkter. Jag försöker sammanfatta:

1. På frågan i trådstarten har jag inte fått många svar. Någon skrev att det finns gamla tanter som gärna är med på sånt. Inget för oss.

2. Sedan var det några som reflekterade: Är detta ok mot din tjej? Det är en bra fråga.

3. Det bästa som hände var att en tjej som kanske är den jag letar av hörde av sig. Men jag vet inte om det kanske ett troll. Jag utforskar saken.
Citera
2026-05-04, 19:28
Medlem
Enklast att filtrera på eskortsidor (ex ST) och fråga tjejen direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in