2026-05-04, 06:19
Medlem
Mohaves avatar
För några år sen var jag ihop med en tjej som vi kan kalla Ada. Hon berättade att hon fantiserade om att bli dubbelmackad av mig och en annan kille. Snäll som jag är frågade jag min kompis (vi kan kalla honom Cesar) om han kunde ställa upp. Det gjorde han gärna. Det blev lyckat. Vi gjorde det flera gånger.

Idag är jag ihop med en tjej som vi kan kalla Beda. Cesar är ihop med en tjej som vi kan kalla Doris. Nyligen hade Ada och jag Cesar och Doris hemma på parmiddag. Cesar blev mycket förtjust i Beda och frågade mig efteråt om vi ville bjuda in honom till dubbelmacka. Det vill jag inte, i alla fall inte nu. Beda och jag har inte varit ihop så länge och jag känner att hon är lite för skör för sådant.

Men jag har funderat på om Cesar och jag kunde återuppleva dubbelmacka på ett annat sätt. Finns det horor som gör sådant? Gärna i Stockholm, men vi kan också resa.
Citera
2026-05-04, 06:44
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Finns en hel uppsjö av gamla tanter som gör dubbelmacka mot betalning
Citera
2026-05-04, 06:50
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Finns en hel uppsjö av gamla tanter som gör dubbelmacka mot betalning
Men inga yngre fräschare tjejer?
Citera
2026-05-04, 07:01
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Men inga yngre fräschare tjejer?
Nej vad ska du med unga tjejer till dom kan inte knulla
Citera
2026-05-04, 07:04
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Så du ska vara otrogen?

Lämna din stackars tjej isåfall.

Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
Jag tycker likadant. Om inte din tjej kan ställa upp eller acceptera att du kör med andra så tycker jag att du ska lämna henne.
Det är en fråga som ligger vid sidan av trådens ämne.

Men för att svara: Jag älskar henne; vi har det bra tillsammans; jag vill inte lämna henne.

Detta är bara en kul grej som jag vill göra med en gammal kompis.
Citera
2026-05-04, 07:19
Medlem
Du vill betala en tjej för att pyssla med homosexuella lekar med din polare.
Stackars alla tjejer inblandade.
Citera
2026-05-04, 08:46
Medlem
Hade du och ditt ex parmidddag nyligen där ni bjöd in din polare och hans nya donna?
Sen va även din nuvarande flickvän på plats.

Vem va det femte hjulet?
Citera
2026-05-04, 12:36
Medlem
thelastmohicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det är en fråga som ligger vid sidan av trådens ämne.

Men för att svara: Jag älskar henne; vi har det bra tillsammans; jag vill inte lämna henne.

Detta är bara en kul grej som jag vill göra med en gammal kompis.

Kan det vara så att du älskar henne så pass mycket att du inte kan tänka dig se henne med en annan kille?
Citera
2026-05-04, 13:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kan ni inte bara du och Cesear tryck på varandra direkt. Det är ju ändå det som är den egentliga anledningen.
Ada och Beta är ju bara förlängningar av era kroppar för att ni kunna bögsexa med varandra via proxyma.
Kom ihåg att det är inte gay om det är i en three-way!
Citera
2026-05-04, 14:08
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrude
Hade du och ditt ex parmidddag nyligen där ni bjöd in din polare och hans nya donna?
Sen va även din nuvarande flickvän på plats.

Vem va det femte hjulet?
Alltså, Ada var inte med på parmiddagen. Det var Beda och jag som var det ena paret; Cesar och Doris som var det andra.

Cesar och jag dubbelmackat Ada. Men hon har genomgått en transformation. Hon är nu ihop med en kille som vi kan kalla Erik; de är föräldrar till en ettårig flicka, bor radhus och lever ett lugnt familjeliv. Erik känner till mig och hatar mig. Han ser mig som dekadent och fördärvlig. Han har förbjudit Ada att ha kontakt med mig (fast hon har det ändå i smyg).

Så det vi funderar på att göra är en grej mellan mej, Cesar och en hora, låt oss kalla henne Felicia.

Ada messade nyss: "Go guys! Sorry att jag inte kan va me. Smiley"

Vet inte om detta gjorde saken tydligare?
Citera
2026-05-04, 14:12
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Vore du okej med att hon ligger med andra i smyg för det är roligt?

Om inte, varför skulle det vara okej för henne.
Jag är inte främmande för att Beda ligger med andra, men helst tillsammans med mig i så fall. Men tror inte hon är så intresserad av sånt. Hon verkar gilla bäst att det bara är hon och jag.

Nu befinner vi oss dock inte i Relationsaktuten, utan i forumet Eskortservice och prostitution, så vänligen fokusera på frågan i trådstarten!
Senast redigerad av Mohave 2026-05-04 kl. 14:20.
Citera
2026-05-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Kom ihåg att det är inte gay om det är i en three-way!
Den akademiska världen håller inte med dig och SNL.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in