2026-05-03, 18:24
Medlem
jonterls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjnnoone
Klargör en sak för mig, tack! Om THCA omvandlas till THC när det värms upp, hur kan folk säga att deras THCA eatables är kanoners? Makes no sense.

Du köper väl inte färdigbakade bakelser med THCA eller vad menar du?
Ha i thca-isolat i smöret när det värms och baka vadsom. Brukar göra kladdkaka ibland med THCA-isolat och den skickar en till Långbortistan.
Citera
2026-05-03, 19:04
Medlem
Fantens avatar
Jag såg att flera shoppar påstod att dom hade 510 carts gjorda på Live Resin. Så visade det sig var Faraoh och det stod inte ens live resin på förpackningen, det är ju annars något man borde fronta. Kan jag tycka.

Nåja, håller tummarna för att UGN får rulle på sina grejer.
Citera
2026-05-03, 21:41
Medlem
Försenade leveranser eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag såg att flera shoppar påstod att dom hade 510 carts gjorda på Live Resin. Så visade det sig var Faraoh och det stod inte ens live resin på förpackningen, det är ju annars något man borde fronta. Kan jag tycka.

Nåja, håller tummarna för att UGN får rulle på sina grejer.
Citera
2026-05-03, 21:48
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Försenade leveranser eller?
Dom hade en krasch på sitt datorsystem i förra veckan och verkade inte ha fått ordning på det än. Skulle visst finnas mer information på deras Discord men har det inte på den här datorn så har inte orkat kolla närmare.
Citera
2026-05-04, 01:49
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonterl
Du köper väl inte färdigbakade bakelser med THCA eller vad menar du?
Ha i thca-isolat i smöret när det värms och baka vadsom. Brukar göra kladdkaka ibland med THCA-isolat och den skickar en till Långbortistan.
Jag snackar THCA godiset, tjockskalle! Värmer du dom också?
Citera
2026-05-04, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom hade en krasch på sitt datorsystem i förra veckan och verkade inte ha fått ordning på det än. Skulle visst finnas mer information på deras Discord men har det inte på den här datorn så har inte orkat kolla närmare.

Vilken krasch och vilket system? Du tror väl inte på riktigt att den där lilla arabpojken som bor i någon liten ort och packar paket dagarna i ända har ett system och liknande? Han kör säkert med papper och penna. Jag blev förvånad när jag såg en så bra sida och möjlighet till Swish och annat.
Citera
2026-05-04, 09:31
Medlem
jonterls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjnnoone
Jag snackar THCA godiset, tjockskalle! Värmer du dom också?

Kunde ju förtydligat det, ärthjärna. Allt du skrev var en felstavning på edibles.
Hittar knappt THCA-edibles online heller. Uppenbarligen kan man inte käka THCA-edibles och förvänta sig bli bäng. Baka själv.
Citera
2026-05-04, 10:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Vilken krasch och vilket system? Du tror väl inte på riktigt att den där lilla arabpojken som bor i någon liten ort och packar paket dagarna i ända har ett system och liknande? Han kör säkert med papper och penna. Jag blev förvånad när jag såg en så bra sida och möjlighet till Swish och annat.
Med tanke på hur mycket som ryms under termen 'datorsystem' så jo, det har han ju uppenbarligen.
Citera
2026-05-04, 18:02
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonterl
Kunde ju förtydligat det, ärthjärna. Allt du skrev var en felstavning på edibles.
Hittar knappt THCA-edibles online heller. Uppenbarligen kan man inte käka THCA-edibles och förvänta sig bli bäng. Baka själv.
Point taken
Citera
2026-05-05, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Det är väl inte direkt någon högoddsare att de köpt in e-handelslösningar och templates från tredjepart, typ som Shopify. Du tror väl inte att de själva kodat ihop alltihop? Kanske var något strul med e-handelsbiten. Uppdatering som gick åt helvete eller dylikt.
Citera
2026-05-05, 03:02
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsu
Det är väl inte direkt någon högoddsare att de köpt in e-handelslösningar och templates från tredjepart, typ som Shopify. Du tror väl inte att de själva kodat ihop alltihop? Kanske var något strul med e-handelsbiten. Uppdatering som gick åt helvete eller dylikt.
Det kan liksom betyda att han tappade sin laptop som han gjorde det mesta från. Eller som du säger, en uppdatering som gått åt helvete eller lite vad som helst.

Polaren hade dock inga problem förra veckan och min beställning lämnades in igår, så uppenbarligen är dom tillbaka på banan.

Men jag undrar verkligen vad som hände med HiMood.
Citera
2026-05-05, 06:07
Medlem
tnems avatar
Kort kontrollfråga är Thc-a och thc-x fortfarande lagliga?

Tänkte baka med dem och äta.

Har sett att det även finns i pulver form, vilken form är att föredra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in