Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Du måste ha Sveriges sämsta kvinnosyn. Enligt dig är kvinnor totala våp som inte klarar av att ta något som helst ansvar för sina egna liv. Lyssna nu:
DET STÅR KVINNOR FRITT FRAM REDAN NU ATT VÄLJA MÄN UR GRUPPEN 40% SOM INTE HAR SEX
DET ÄR INGEN SOM FÖRBJUDER DOM ATT GÖRA DET
DET ÄR INGEN SOM TVINGAR KVINNOR ATT LIGGA RUNT MED TOPP 20%-MÄNNEN
Ah! Då kör vi en metafor, så du kanske förstår: Det står
dig fritt fram att välja en 38-årig medioker kvinna. Varför gör du inte det? Kanske för att du vill vara fri för snygga 20-29 åriga kvinnor du tror dig ha en chans på!
Men om
alla 20-29 är upptagna och likaså
alla 30-37 åringar. Så kommer till slut den mediokra 38-åringen vara ner intressant för dig, när suget efter sex och närhet blir tillräckligt stort.
Likaså är det för kvinnor! Tror de att de har en chans på
topp 60% männen, så vill de ju vara fria för dessa.
Men skulle topp 60% männen vara upptagna I monogama förhållanden med topp 60% kvinnorna. Så skulle 40% kvinnorna till slut börja snegla på 40% männen, när suget efter kärlek, närhet och sex blir tillräckligt stort.
Det är alltså upp till
topp 60% männen att
sluta ligga med kvinnor de inte egentligen vill ha. Så att dessa kvinnor till slut ger upp hoppet om topp 60% männen och börjar snegla åt 40% männens håll.
Fattar du?