Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlock6601
Var det inte valfritt att gå dit?
Självklart var det valfritt.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Jag är förvånad att dina vänner ändå valde att köpa biljetter och gå på spelningen.
Nej du jag litar faktiskt mer på Mvt där.
Många hoppades naturligtvis på att hans framträdande skulle vara bra när de köpte biljetterna till Valborg och 50- dagars. Istället valde de flesta att lämna helt eftersom de tyckte att Joakim var så pass usel. Från att ha betalat 2-300:- för biljetterna och vara på strålande humör till att dra därifrån, bla till Linköping som ligger 5 mil bort.
Många av ungdomarna som var där gillar dessutom Joakim så hans insats som DJ, hans låtar och uteblivna scennärvaro, måste ha varit dålig- extremt dålig.
Han har gjort så mkt skit som man kan skriva om så varför skulle jag ”hitta på” att ungdomarna tyckte att hans framträdande var bedrövligt och drog därifrån? Det är ungdomarnas ”egenupplevda upplevelse” från kvällen så spelar mindre roll vad arrangör, MVT, någon journalist och några få uttalanden från fanatiska fans har skrivit eller sagt.
Joakim Lundell må vara en patologisk lögnare, maktmissbrukare och en hebefil med fantasier om 10-åringar som har sex i stövlar- men en bra DJ är verkar han icke vara.